Nissan je le leto dni po predstavitvi novega leafa pripravil nadgrajeno različico leaf e+. Ta ponuja zmogljivejšo baterijo z večjo energijsko gostoto in zalogo 62 kilovatnih ur. Nova baterija je kljub 55 odstotkov večji zmogljivosti skoraj enakih mer kot tista pri osnovnem leafu, zato ni zmanjšala prostornosti in uporabnosti avtomobila.
Je pa močnejša baterija prinesla dodatnih 168 kilogramov mase – leaf e+ tehta 1.748 kilogramov – in tudi za 42 odstotkov večji doseg med polnjenji, ki po merilnem protokolu WLTP zdaj znaša 385 kilometrov, 115 več kot pri leafu s 40-kilovatno baterijo.
Dodatno maso leafa e+ izniči zmogljivejši električni motor, ki zmore 160 kilovatov (218 konjskih moči), kar je 50 kilovatov oziroma 68 konjskih moči več od osnovnega leafa, ki ostaja v ponudbi.
Novi leaf e+ obenem omogoča tudi hitrejše polnjenje z največ 100 kilovati na uro, kar pomeni, da boste baterijo kljub večji zmogljivosti napolnili v podobnem času kot baterijo osnovnega leafa 40 kwh, ki ponuja hitrost polnjenja le 50 kilovatov na uro.
Nova različica prinaša tudi večji in sodobnejši osempalčni zaslon na dotik, ki je vgrajen tudi v osnovni leaf 40 kwh. Cena novega leafa e+ z najvišjo stopnjo opreme Zero v Nemčiji seže do 46.500 evrov, kar je skoraj deset tisočakov več kot leaf 40 kwh, sicer z osnovno opremo. Količine leafa e+ za Evropo so letos omejene na pet tisoč primerkov.
Foto: Nissan