Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Leta 2018 so bile slovenske ceste najvarnejše v 64 letni zgodovini merjenj

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
varnost   dodaj
Fokus dodaj
Igor Velov dodaj
Ivan Kapun dodaj
 
Čas branja: 2 min
14.01.2019  15:07  Dopolnjeno: 14.01.2019 15:07
Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa je na tiskovni konferenci predstavila podatke o prometni varnosti v preteklem letu, ko je na slovenskih cestah umrlo najmanj ljudi doslej.
Leta 2018 so bile slovenske ceste najvarnejše v 64 letni zgodovini merjenj
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
varnost   dodaj
Fokus dodaj
Igor Velov dodaj
Ivan Kapun dodaj

Leta 2018 je v prometnih nesrečah življenje izgubilo 92 oseb – to je 11,5 odstotka manj kot leto prej. S tem je bilo to prometno najvarnejše leto v 64 letni zgodovini, kar se beleži statistika prometnih nesreč.

Poleg števila umrlih se je zmanjšalo tudi število poškodovanih v prometnih nesrečah – hudo poškodovanih za 6,2 odstotke in lažje poškodovanih za 3,9 odstotke, medtem ko je bilo samo število nesreč malenkost večje, naraslo je za 2,5 odstotke na skupno 18.019 nesreč.

Še vedno veliko nepripetih

Ko pogledamo uporabo varnostnega pasu v prometnih nesrečah s smrtnim izidom ugotovimo, da slaba tretjina (27 odstotkov) voznikov osebnih vozil ki so umrli ni uporabljalo varnostnega pasu. Pri potnikih v osebnih vozilih je ta delež še bolj zaskrbljujoč – kar 62 odstotkov potnikov ki so umrli namreč ni bilo pripetih z varnostnim pasom.

Omeniti velja tudi kolesarje, kjer od 8 umrlih kar 6 kolesarjev ni uporabljalo zaščitne čelade, trije so bili pod vplivom alkohola, štirje pa so tudi sami povzročili nesrečo.

Glavna povzročitelja sta hitrost in nepravilni premiki

Ko pogledamo vzroke, ki so privedli do nastanka prometne nesreče, vidimo, da je na prvem mestu s 24 odstotki nepravilen premik z vozilom, ko se voznik ni prepričal da lahko varno spremeni smer vožnje oz. naredi premik z vozilom. Z 18 odstotki sledi neprilagojena hitrost in z 16 odstotki nepravilna stran oz. smer vožnje, medtem ko je neprilagojena hitrost še vedno glavni vzrok ko je govora o nesrečah s smrtnim izidom (35 odstotki).

Statistično gledano se je največ prometnih nesreč s smrtnim izidom zgodilo po 16. uri in sicer ob sobotah, torkih in petkih.

Alkohol in droge

V letu 2018 se je zgodilo 1.466 prometnih nesreč, ki jih je povzročil alkoholiziran udeleženec, v njih pa je življenje izgubilo 22 oseb kar predstavlja skoraj 24 odstotki vseh umrlih. Čeprav je zaznati manjši (4,1 odstotki padec števila alkoholiziranih udeležencev), pa se zvišuje stopnja alkoholiziranosti, ki je lani znašala 1,44 promila.

Močan skok navzgor je pri številu nesreč ki so jih povzročili vozniki pod vplivom prepovedanih drog in drugih psihoaktivnih snovi (+ 41 odstotkov), v nesrečah pa je umrlo 6 udeležencev.

Fokus na starejših in mobilnih telefonih

Agencija bo v prihodnosti veliko svojega dela usmerila v sodelovanje z ostalimi organizacijami, saj je le s konstruktivnim sodelovanjem mogoče doseči najboljše rezultate. Veliko aktivnosti bo namenjene starejšim voznikom in problematiki uporabe mobitelov med vožnjo – tu zagovarjajo stališče, da gre pri tem za hujši prekršek in predlagajo, da se globa za njegovo uporabo poveča na 250 evrov in 3 kazenske točke.

Kot sta na tiskovni konferenci poudarila Igor Velov, direktor agencije in Ivan Kapun, vodja Sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi, pa se s temi podatki še ne smemo zadovoljiti, zadovoljni bomo lahko šele takrat, ko na cestah ne bo ugasnilo nobeno življenje več.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto 2019 bo prineslo skromnejšo rast slovenskega izvoza

Kaj so glavni slovenski izvozni proizvodi, zakaj je večina izvoza namenjena le na nekaj ključnih trgov -- in kakšna bo rast slovenskega...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki Inštitut Ifo: nemško gospodarstvo se ohlaja 1

Razpoloženje nemških direktorjev se je po podatkih sveže mesečne raziskave nemškega inštituta Ifo novembra še nekoliko poslabšalo;...

FINANCE
Članki
Članki (evropski semester) Slovenija pod drobnogledom Bruslja 4

Stekel je evropski semester 2019: evropska komisija se je spet odpravila na teren preverjat, kako Slovenija in druge članice izvajajo...