Avto

Kaj ponuja najcenejša vstopnica v svet Audijev

Audi A1 v drugi generaciji ponuja drzen videz, športno ukrojeno kabino, že serijsko digitalne merilnike in varnost iz večjih modelov, zanj pa je treba odšteti najmanj 19.990 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.01.2019 00:05
Čas branja: 5 min

Audi je na slovenske ceste zapeljal novo generacijo najmanjšega člana družine, ki je v primerjavi s predhodnikom v vseh pogledih naredil velik korak naprej. Med 180 in 200 domačih kupcev bo tako na 20 tisočakov in več pozabilo že ob prvih pogledih mimoidočih, novinec pa ob atraktivnem videzu prinaša tudi več prostora, vedno pet vrat in “le” bencinski motor, kar nekaj možnosti personalizacije, sodobne rešitve na področju varnosti in asistence ter v duhu modernosti še digitalne merilnike in LED-žaromete.

Ker je od predstavitve predhodnika minilo dobrih osem let, temeljita preobrazba najmanjšega člana družine ne čudi. Hitro je jasno, da je novinec nastal na praznem listu papirju, saj od prve generacije niso uporabili niti vijaka. Oblikovalci so na skrajšani platformi MQB, ki jo uporablja tudi sestrski VW polo, svoje delo opravili z odliko.

A1, ki po novem namesto v Bruslju nastaja v španskem Martorellu, je oblikovno precej drznejši od predhodnika. Prednji del zaznamujejo dnevni LED-žarometi v obliki bumeranga in velika maska, pod robom pokrova motornega prostora pa so v ravni liniji nanizane tri ozke reže, kar je poklon modelu sport quattro, Audijevi rally ikoni iz leta 1984.

S strani ima novi A1 poudarjeno bočno linijo, z izrazitimi linijami izstopa tudi zadek, vizualni vtis pa ob 11 zunanjih barvah in možnostjo izbire kontrastne strehe, ogledal, pragov in usmerjevalnika zraka, podkrepijo še 17- ali 18-palčna platišča v raznih barvah in športno navdahnjeni paket S-Line.

Novinec se je mersko potegnil za 56 milimetrov na dimenzije novega pola. V dolžino tako meri 4,03 metra, širok je toliko kot prej - 1,74 metra - ter visok le 1,41 metra. Za 4,3 centimetre daljša medosna razdalja ob tem prinaša precejšnje izboljšanje prostornosti, za 65 litrov pa je zrasla tudi prostornina prtljažnika: v osnovi znaša 335 litrov, pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev pa se poveča na 1.090 litrov, s 67 centimetri je spodnji rob prtljažnika nižji kot prej.

Na novo je ukrojena tudi potniška kabina, ki v tem razredu odpira nov, z digitalizacijo prepreden svet. Že osnovni A1 je tako serijsko opremljen z večfunkcijskim volanom in s popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivostnim 10,25-palčnim zaslonom. Opcijsko je vozniku na voljo tudi virtualni prikazovalnik z razširjenim obsegom funkcij, ki prikazuje raznovrstne informacije, kot so animirani navigacijski zemljevidi in grafike nekaterih asistenčnih sistemov, osvetlitev notranjosti pa si lahko prilagajamo s pomočjo 30 barv.

Serijsko je ob klimi na voljo radio MMI, najbogatejša različica info-zabavnega sistema pa ponuja MMI navigacijo plus z 10,1-palčnim zaslonom na dotik (osnovni meri 8,8 palca). Upravljanje v celoti poteka prek zaslona na dotik, so pa stikala klimatske naprave pohvalno klasična. Audijev vmesnik zagotavlja povezljivost z operacijskima sistemoma iOS in Android, vključuje dva USB-vhoda in predal za telefon, ta pa se lahko polni tudi brezžično.

Počutje v kabini je brez dvoma za stopničko višje, kot v predhodniku, pozitivno pa nanj vplivajo tudi izbrani materiali, razne barvne kombinacije okrasnih panelov in vzorci tkanine. Sami izdelavi ni kaj očitati, smo se s kolegi pa ob prvi vožnji po slovenskih cestah strinjali, da je trde plastike za premijski razred preveč.

Nikoli pa ni preveč varnostno-asistenčnih sistemov in tukaj se Audijev najmanjši izkaže. Serijsko je na voljo sistem presense front, ki z radarskim senzorjem zazna kritično zmanjšanje razdalje do sprednjega vozila ter pešce in kolesarje - tudi pri slabi vidljivosti, na primer v megli. Serijska sta tudi opozorilnik za zapustitev voznega pasu od hitrosti 65 kilometrov na uro in omejevalnik hitrosti, za doplačilo pa radarski tempomat in parkirni pomočnik.

Pod motornim pokrovom so zgolj bencinski agregati TFSI. Osnovo tvori litrski trivaljnik v modelih 25 in 30 TFSI s 70 oziroma 85 kilovati (95 oziroma 116 konjev), bolj zahtevni lahko posežejo po 1,5-litrskem štirivaljniku 35 TFSI s 110 kilovati (150 KM) in nekoliko pozneje po 2,0-litrskem štirivaljniku s 147 kilovati (200 KM) v 40 TFSI. Pri vseh različicah je ob ročnem 5- (25 TFSI) oziroma 6- stopenjskem menjalniku na voljo tudi 7- oziroma 6-stopenjski (40 TFSI) dvosklopčni S-tronic. Kot dodatna oprema je na voljo sistem za uravnavanje vozne dinamike drive select. Z njim lahko voznik izbira med štirimi nastavitvami auto, dynamic, efficiency in individual.

A1 je na voljo v dveh stopnjah opremljenosti, saj so osnovno spustili. Advanced 30 TFSI je tako na voljo za 19.990 evrov, S-line pa za 21.140 evrov, pri čemer modela za 1.790 evrov podraži S-tronic. Močnejši 30 TFSI stane 21.470 evrov, 35 TFSI pa je na voljo za 23.900 evrov. Na vrhu ponudbe je za zdaj 35 TFSI S-line S-tronic za 26.840 evrov, ceno pa na koncu mimogrede dvigne bogat seznam dodatne opreme.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo
Avto
AvtoUroš Božin Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo

Na slovenske ceste je prispel najmanjši Audijev predstavnik družine Q: majhen, mladosten in precej bolj dostopen kot večji bratje.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Dejan Turk, A1: Od telekoma do IKT
Manager
ManagerBoštjan Usenik Dejan Turk, A1: Od telekoma do IKT 1

Vrh klasičnega posla mobilne telefonije je mimo, A1 se ob nakupu frekvenc omrežja 5G preusmerja v storitve informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), pravi prvi človek slovenske in srbske družbe A1

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.