Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Za izpolnitev postavljenih okoljskih izpustov tovornega prometa za leti 2025 in 2030, bi v Evropi potrebovali približno 20 tisoč priključkov moči od 150 do 500 kilovatov in šest tisoč priključkov za polnjenje do moči 500 (ali več) kilovatov. V tem trenutku ni niti enega.
GT za drobiž GT za drobiž Mercedes-Benz na naših tleh predstavlja novi CLA – štirivratni kupe na osnovi razreda A oziroma kompaktne generacije mercedes-benzov. Tudi novi CLA je privlačen, dinamičen in sodoben. Tudi drag ali pa poceni, odvisno od tega, kako ga gledate.
Šesterica, ki najbolje obvlada posel Šesterica, ki najbolje obvlada posel Šesterica dostavnikov in tovornjakov se bo tudi letos bojevala za lovoriki dostavno in tovorno vozilo leta
Obetavna Fordova priključnohibridna dostavnika, ki pijeta po kapljicah Obetavna Fordova priključnohibridna dostavnika, ki pijeta po kapljicah Fordova priključna hibrida tourneo custom in transit custom sta v praksi porabila le 3,3 litra bencina na sto kilometrov, poroča Ford.

Kaj ponuja najcenejša vstopnica v svet Audijev

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
Volkswagen dodaj
A1 dodaj
 
Čas branja: 5 min
10.01.2019  00:05
Audi A1 v drugi generaciji ponuja drzen videz, športno ukrojeno kabino, že serijsko digitalne merilnike in varnost iz večjih modelov, zanj pa je treba odšteti najmanj 19.990 evrov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
Volkswagen dodaj
A1 dodaj

Audi je na slovenske ceste zapeljal novo generacijo najmanjšega člana družine, ki je v primerjavi s predhodnikom v vseh pogledih naredil velik korak naprej. Med 180 in 200 domačih kupcev bo tako na 20 tisočakov in več pozabilo že ob prvih pogledih mimoidočih, novinec pa ob atraktivnem videzu prinaša tudi več prostora, vedno pet vrat in “le” bencinski motor, kar nekaj možnosti personalizacije, sodobne rešitve na področju varnosti in asistence ter v duhu modernosti še digitalne merilnike in LED-žaromete.

Ker je od predstavitve predhodnika minilo dobrih osem let, temeljita preobrazba najmanjšega člana družine ne čudi. Hitro je jasno, da je novinec nastal na praznem listu papirju, saj od prve generacije niso uporabili niti vijaka. Oblikovalci so na skrajšani platformi MQB, ki jo uporablja tudi sestrski VW polo, svoje delo opravili z odliko.

A1, ki po novem namesto v Bruslju nastaja v španskem Martorellu, je oblikovno precej drznejši od predhodnika. Prednji del zaznamujejo dnevni LED-žarometi v obliki bumeranga in velika maska, pod robom pokrova motornega prostora pa so v ravni liniji nanizane tri ozke reže, kar je poklon modelu sport quattro, Audijevi rally ikoni iz leta 1984.

S strani ima novi A1 poudarjeno bočno linijo, z izrazitimi linijami izstopa tudi zadek, vizualni vtis pa ob 11 zunanjih barvah in možnostjo izbire kontrastne strehe, ogledal, pragov in usmerjevalnika zraka, podkrepijo še 17- ali 18-palčna platišča v raznih barvah in športno navdahnjeni paket S-Line.

Novinec se je mersko potegnil za 56 milimetrov na dimenzije novega pola. V dolžino tako meri 4,03 metra, širok je toliko kot prej - 1,74 metra - ter visok le 1,41 metra. Za 4,3 centimetre daljša medosna razdalja ob tem prinaša precejšnje izboljšanje prostornosti, za 65 litrov pa je zrasla tudi prostornina prtljažnika: v osnovi znaša 335 litrov, pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev pa se poveča na 1.090 litrov, s 67 centimetri je spodnji rob prtljažnika nižji kot prej.

Na novo je ukrojena tudi potniška kabina, ki v tem razredu odpira nov, z digitalizacijo prepreden svet. Že osnovni A1 je tako serijsko opremljen z večfunkcijskim volanom in s popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivostnim 10,25-palčnim zaslonom. Opcijsko je vozniku na voljo tudi virtualni prikazovalnik z razširjenim obsegom funkcij, ki prikazuje raznovrstne informacije, kot so animirani navigacijski zemljevidi in grafike nekaterih asistenčnih sistemov, osvetlitev notranjosti pa si lahko prilagajamo s pomočjo 30 barv.

Serijsko je ob klimi na voljo radio MMI, najbogatejša različica info-zabavnega sistema pa ponuja MMI navigacijo plus z 10,1-palčnim zaslonom na dotik (osnovni meri 8,8 palca). Upravljanje v celoti poteka prek zaslona na dotik, so pa stikala klimatske naprave pohvalno klasična. Audijev vmesnik zagotavlja povezljivost z operacijskima sistemoma iOS in Android, vključuje dva USB-vhoda in predal za telefon, ta pa se lahko polni tudi brezžično.

Počutje v kabini je brez dvoma za stopničko višje, kot v predhodniku, pozitivno pa nanj vplivajo tudi izbrani materiali, razne barvne kombinacije okrasnih panelov in vzorci tkanine. Sami izdelavi ni kaj očitati, smo se s kolegi pa ob prvi vožnji po slovenskih cestah strinjali, da je trde plastike za premijski razred preveč.

Nikoli pa ni preveč varnostno-asistenčnih sistemov in tukaj se Audijev najmanjši izkaže. Serijsko je na voljo sistem presense front, ki z radarskim senzorjem zazna kritično zmanjšanje razdalje do sprednjega vozila ter pešce in kolesarje - tudi pri slabi vidljivosti, na primer v megli. Serijska sta tudi opozorilnik za zapustitev voznega pasu od hitrosti 65 kilometrov na uro in omejevalnik hitrosti, za doplačilo pa radarski tempomat in parkirni pomočnik.

Pod motornim pokrovom so zgolj bencinski agregati TFSI. Osnovo tvori litrski trivaljnik v modelih 25 in 30 TFSI s 70 oziroma 85 kilovati (95 oziroma 116 konjev), bolj zahtevni lahko posežejo po 1,5-litrskem štirivaljniku 35 TFSI s 110 kilovati (150 KM) in nekoliko pozneje po 2,0-litrskem štirivaljniku s 147 kilovati (200 KM) v 40 TFSI. Pri vseh različicah je ob ročnem 5- (25 TFSI) oziroma 6- stopenjskem menjalniku na voljo tudi 7- oziroma 6-stopenjski (40 TFSI) dvosklopčni S-tronic. Kot dodatna oprema je na voljo sistem za uravnavanje vozne dinamike drive select. Z njim lahko voznik izbira med štirimi nastavitvami auto, dynamic, efficiency in individual.

A1 je na voljo v dveh stopnjah opremljenosti, saj so osnovno spustili. Advanced 30 TFSI je tako na voljo za 19.990 evrov, S-line pa za 21.140 evrov, pri čemer modela za 1.790 evrov podraži S-tronic. Močnejši 30 TFSI stane 21.470 evrov, 35 TFSI pa je na voljo za 23.900 evrov. Na vrhu ponudbe je za zdaj 35 TFSI S-line S-tronic za 26.840 evrov, ceno pa na koncu mimogrede dvigne bogat seznam dodatne opreme.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Norveški paradržavni pokojninski sklad: umika se iz VW, namerava pa povečati naložbe na Otoku 1

Minulo poslovno leto za norveški paradržavni pokojninski sklad – podobno kot za številne druge pokojninske sklade – ni bilo najbolj...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki V petek bomo izvedeli, kako Slovenija čuti umirjanje rasti na tujem 2

Slovenski statistični urad bo v petek objavil podatke, kakšna je bila gospodarska rast v Sloveniji v tretjem četrtletju in kako je nanjo...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

FINANCE
Obseg novih naročil za nemško industrijo še kar upada, a ne v avtoindustriji

Konec prejšnjega leta, natančneje novembra, se je vrednost novih naročil za nemška industrijska podjetja, ki so pomemben partner tudi...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) O čem bo britanski parlament sploh glasoval danes 4

O čem bo britanski parlament glasoval danes in o čem 13. februarja? Na enem mestu smo zbrali potrebne informacije, da bi se lahko brez...