Ford puma: iz kupeja v (tudi hibridni) športni crossover Ford puma: iz kupeja v (tudi hibridni) športni crossover Ford je po 17 letih obudil ime puma. Namesto mini kupeja pa to ime zdaj nosi ne tako mini crossover s precej športnimi geni. Zasuk je podoben kot pri mitsubishiju eclipsu oziroma eclipsu cross.
Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.

Bo električni livewire nadaljeval motociklistično dinastijo harley-davidsonov?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
08.01.2019  11:25
Harley prihodnosti želi tradicionalne ikonične motocikle približati tudi mlajšim generacijam. Za okoli 26 tisočakov bo livewire ponujal izjemne pospeške in 175-kilometrski doseg.
Bo električni livewire nadaljeval motociklistično dinastijo harley-davidsonov?
Foto: Josh Kurpius/Harley Davidson

Obveščaj me o novih člankih:  

Ameriški proizvajalec legendarnih motociklov Harley-Davidson je na mednarodnem sejmu zabavne elektronike CES v Las Vegasu razkril podrobnosti najnovejšega električnega motocikla livewire. Ta kljub električnemu pogonu ustvarja poseben ton, ki se pričakovano močno razlikuje od tradicionalnih, znanih kot glasno bobnenje. Za novinca iz Milwaukeeja bo treba odšteti vsaj 26 tisoč evrov. V tovarni obljubljajo pospeške do stotice v približno 3,5 sekunde in okoli 175 kilometrov dosega. Na sejmu so za električnega harleyja že začeli zbirati naročila. Ta bo avgusta zapeljal v ameriške garaže, pozneje pa še v druge.

Livewire je harley, kakršnega še ni bilo. V tovarni poudarjajo preprostost uporabe. Ob vrtenju ročice za plin je takoj na voljo maksimalen navor, kar bo všeč zlasti manj izkušenim motoristom, saj za pospeševanje ni potrebnega pritiskanja sklopke in prestavljanja prestav. Aluminijasti okvir, nizko nameščen motor in prilagodljivo vzmetenje pa bodo zagotavljali dobro vodljivost in okretnost v mestu in na vijugastih cestah. Livewire bo serijsko opremljen s sistemoma proti blokiranju koles med zaviranjem (ABS) in proti zdrsu pogonskega kolesa (TCS).

Harley-Davidson se v zadnjem času spopada s stagnirajočim trgom motociklov. Livewire pa tradicionalne in hrupne motocikle, simbol ameriškega svobodomiselnega pogleda na življenje, približuje mlajšim motoristom, ki prisegajo na inovativnost in enostavnost uporabe. Znameniti motocikli ne poosebljajo le svobodomiselnega življenjskega sloga, temveč tudi prepričanje. Starost kupcev se je v zadnjih treh desetletjih močno povišala, kažejo podatki podjetja. Še leta 1987 je bila polovica motoristov mlajša od 35 let, zdaj je teh le 15 odstotkov. Leta 2005 je bila srednja starost 46,7 leta, leta 2008 pa se je povprečna starost povzpela na 48 let.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Livewire je ključni korak v strategiji družbe do leta 2027, v kateri želijo oživiti poslovanje v ZDA, pospešiti rast na mednarodnih trgih, navdihniti naslednje generacije motoristov po svetu ter postati vodilno podjetje na področju elektrifikacije na dveh kolesih.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Motocikli
Motocikli (video) Harley-davidson, kot ga še ni bilo 3

Proizvajalec legendarnih ameriških motorjev je iskrico našel v električnem pogonu, ki pa motorjev ne bo utišala. Livewire z obliko in...

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj: Obstaja tveganje, da slovenski proračun ne bo skladen s pravili EU 5

Evropska komisija je danes predstavila tako imenovani zimski ekonomski sveženj – v njem sta tudi bruseljska ocena slovenskega proračuna...

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 40

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

FINANCE
Članki
Članki Norveški paradržavni pokojninski sklad: umika se iz VW, namerava pa povečati naložbe na Otoku 1

Minulo poslovno leto za norveški paradržavni pokojninski sklad – podobno kot za številne druge pokojninske sklade – ni bilo najbolj...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...