(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

C5 aircross prinaša preobrat, pa vseeno znane vrednote francoske znamke

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Citroen dodaj
DS dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 4 min
03.01.2019  21:15
Kompaktni športno-terenski citroën C5 aircross v razred kompaktnih SUV prinaša izrazito prostornost in udobje ter sodobno tehniko za tržne cene 21 do 31 tisoč evrov.
C5 aircross prinaša preobrat, pa vseeno znane vrednote francoske znamke
Močno osebnost novega C5 aircrossa izžareva edinstvena in živahna oblika, ki ohranja oblikovne elemente C4 cactusa in zelo prepričljivo skriva svoje korenine. C5 aircross je namreč zrasel na platformi EMP2 koncerna PSA, na kateri stojita tudi sestrska peugeot 3008 in opel grandland X. Oblikovno izvirnost dokazujejo lebdeča streha in okna, ki z vseh strani objemajo kabino.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Citroen dodaj
DS dodaj
Peugeot dodaj

Francoski Citroën se je v zadnjih letih vrnil na stara pota, obudil je vrednote preteklosti, med katere sodijo udobje, prostor, tudi posebno podvozje – v primeru novega C5 aircross ima to progresivne hidravlične omejevalnike kot pri C4 cactusu. A trendi v avtomobilski industriji so vseeno poskrbeli za zasuk.

Znamka, ki je v preteklosti slovela tudi po prestižnih limuzinah (pardon, kombilimuzinah), danes na samem vrhu ponuja razmeroma majhen oziroma kompaktni športni terenec C5 aircross. Ta je pomemben tudi za naš trg, saj bo letos prepričal okoli 500 kupcev. Slovenskemu Citroënu pa bo poleg številk opazno dvignil prihodke, saj bo večji od dveh aircrossov kupce lovil v nekaj višjem cenovnem razredu med 21 in 31 tisoč evrov.

Oznaka majhen za C5 aircross je sicer relativna. Novinec je dolg 4,5 metra, kar je precej manj od velikih Citroënov preteklosti – C5, C7, XM … A dolžina je pri SUV manj pomembna, saj jo ti nadomeščajo z višino (pri C5 aircross je ta konkretnih 1,67 metra) in tako dosežejo podobne prostorske razmere kot pri razred večjih, a klasično zasnovanih avtomobilih. Prestižni Citroëni pa se bodo v prihodnje selili k sestrski znamki DS.

Novi C5 aircross vstopa v razred, kjer je sestrska znamka Peugeot že dodobra uveljavljena z modeloma 3008 in nekaj večjim 5008. Predhodnik C4 aircross je pač pustil manjši odtis na trgu. Razred kompaktnih SUV je tudi pri nas zelo zanimiv, od leta 2013 se je prodaja športnih terencev tega razreda podvojila, zrasla je s 5.534 na lanskih 10.108 vozil (merjeno le do konca novembra).

Podrobneje o novem C5 aircrossu

Novi C5 aircross je bil evropskemu trgu sicer predstavljen že maja lani, pred tem je zapeljal na kitajski trg. Pri nas je bil predstavljen pred novim letom, med kupce pa bo dejansko zapeljal prihodnji mesec. Slovenski Citroën oziroma distributer C Automobil Import v last švicarskega trgovca Auto Frey ima z njim velike načrte. Z njim želi doseči 4,5-odstotni delež na celotnem trgu ter 5,3-odstotnega na trgu fizičnih oseb, ki izključuje prodajo podjetjem in tudi izvoz, ki pri nas pomeni okoli tretjino vseh registracij novih vozil.

C5 aircross je zasnovan na skupni osnovi skupine PSA EMP2, ki je skupna tudi peugeotoma 3008 in 5008 ter oplu grandlandu X. Nadgrajuje pa jo z lastno osebnostjo – predvsem tipično obliko sodobnih citroënov in vrednotami znamke (tako obljublja Citroën), med katere sodijo udobje, dobri materiali in svetla notranjost, ki jo omogočajo velike steklene površine. Poleg omenjenih pa še prostornost, enostavna uporaba, zvočna izolacija in kakovost zraka.

Cene novinca segajo od 23.500 za osnovni bencinski C5 aircross live PureTech 130 (1,2-litrski trivaljni turbo s 96 kilovati) do 35.150 evrov za C5 aircross shine BlueHDI 180 z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg osnovnega bencinarja je na voljo še 1,6-litrski štirivaljni turbo s 132 kilovati in ceno najmanj 27.800 evrov. Ta je serijsko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Dizelski BlueHDI 130 (1,5-litrski s 96 kilovati) stane 25.500 evrov, dva tisočaka več kot bencinar. Tudi pri dizelskem motorju je na voljo močnejša različica s 132 kilovati, ta ima dva litra prostornine.

Akcijske cene so seveda nižje kot tiste na ceniku, tako osnovni C5 aircross stane 21.500 evrov, najdražji shine BlueHDI180 pa 31 tisoč evrov. Za najmočnejšega bencinarja shine PureTech 180 s ceno 33.150 po ceniku boste dejansko odšteli 29.800 evrov.

Prihodnje leto bo C5 aircross na voljo še s šibkejšim od dveh priključnih hibridov s sistemsko močjo 165 kilovatov – o njem smo podrobneje pisali pri predstavitvi priključnih peugeotov ter popolnoma električno različico. Leta 2025 pa bo ponudba citroënov popolnoma elektrificirana, kar vključuje tudi priključne hibride.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto 2019 bo prineslo skromnejšo rast slovenskega izvoza

Kaj so glavni slovenski izvozni proizvodi, zakaj je večina izvoza namenjena le na nekaj ključnih trgov -- in kakšna bo rast slovenskega...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost