(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Mazda, ki se ji bo težko upreti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
Mazda dodaj
Porsche dodaj
Audi dodaj
 
Čas branja: 6 min
03.01.2019  01:30  Dopolnjeno: 03.01.2019 01:32
Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših voznih lastnosti in bogate opreme oprostili nekoliko višjo ceno.
Mazda, ki se ji bo težko upreti

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
Mazda dodaj
Porsche dodaj
Audi dodaj

Italijani so veliki mojstri oblikovanja, sploh avtomobilov. Naj gre za športne terence, limuzine, karavane, superšportnike ali pa kombilimuzine, njihov avtomobil bo gotovo pritegnil poglede - tudi že zdavnaj odcvetela Alfina giulietta bi na modni pisti za svoje obline še danes dobila tako visoke ocene za slog, o katerih lahko marsikatera konkurenca v golfovem razredu le sanja.

A na kar so kazale prve fotografije, se je ob prvem stiku v Los Angelesu in pred dnevi v Pragi le še potrdilo - Mazda je z novo 3 oziroma trojko ustvarila avtomobil, ki te s svojo pojavo zlahka osupne, “nakuri” in malodane začara. Za razliko od Italijanov pa Japonci niso ostali le pri umetniškem vtisu…

In ta je v primeru nove Mazdine trojke res visok. To se je videlo že v mestu angelov, kjer je bila ob novem Porscheju 911 in Audiju e-tron GT največja gneča prav ob rdeči petvratni Mazdi 3.

V miru sem se do nje prebil šele po nekaj urah in čeprav je že njena predhodnica na račun oblike požela nič koliko pohval, ob novi težko ostaneš ravnodušen. Da ni šlo zgolj za trenutno vzhičenost je potrdila tudi evropska premiera v Pragi.

Razkritje petvratne kombilimuzine tako niso pospremili le kupi fotoaparatov in mobilnikov, ampak tudi vzkliki navdušenja, ovacije in spontan aplavz stoglave množice evropskih novinarjev. “S četrto generacijo Mazdo3 začenjamo novo poglavje v naši zgodovini. Njen cilj je navdušiti in zadovoljiti kupce po vsem svetu, zato smo že pri razvoju avtomobila govorili o predmetu univerzalne, vsesplošne poželjivosti,” je ob dvigovanju zaves povedal David McGonigle, regijski direktor Mazde.

Da bi to dosegli, so se pri Mazdi zavedali, da mora biti avto deležen dramatičnih izboljšav na vseh področjih: oblikovnem, pri voznih lastnostih in občutku med vožnjo v kabini, okoljski prijaznosti in kakovosti nasploh.

Oblikovalci so delo brez dvoma opravili za čisto desetko pa čeprav gre za nadaljevanje zgodbe predhodnice. Mazda3 tako ostaja med najatraktivnejšimi predstavniki v razredu, dodali pa so ji ravno pravo mero športnosti in agresivnosti - zadaj spominja na čisto pravi kupe.

Kot do zdaj bosta na voljo dve različici, pri čemer je kombilimuzina zanimivo v dolžino izgubila centimeter in zdaj meri 4,46 metra. Drugače je s štirivratno limuzina, ki je v dolžino zrasla za osem centimetrov (zdaj 4,66 metra), Japonci pa so tako želeli poudariti različna značaja nam je pojasnil programski direktor nove Mazde3 Kota Beppu.

Privlačen in atraktiven videz pa je že na pogled terjal davek pri prostornosti na zadnji klopi. To se je potrdilo tudi pri podrobnejšem ogledu, kjer je sicer dovolj prostora za noge, a se bodo višji od 180 centimetrov z glavo gotovo znašli v stropu. Mazdini predstavniki si s tem niso pretirano belili glave, saj v tipično družinski vlogi vidijo model CX-3.

Na zagate na zadnji klopi sem pozabil, ko sem se poglobil v notranjost. Materiali so namreč vrhunski, projekcijski zaslon podatke zdaj prikazuje neposredno na zaslon, potnika spredaj pa bosta uživala v udobnih sedežih. Na sredini armaturne plošče je večji, 8,8-palčni zaslon, pri oblikovanju nasploh pa je razvojnike gnala misel »manj je več«. Stikala in zračniki so tako integrirani oziroma skriti v dolgi vodoravni liniji, ki se vleče po armaturni plošči od volanskega obroča do sovoznikovih vrat, osrednji zaslon pa še naprej upravljamo s pomočjo večjega vrtljivega gumba.

Mazda3 bo ob tem zelo bogato založena z varnostnimi in udobnostnimi pripomočki. Poleg že znanih, klasičnih, bo na voljo napredni pomočnik za samodejno vožnjo v koloni, veliko pozornosti so namenili tudi stanju osebe za volanom. Inženirji so tako razvili sistem nadzora voznika, ki med vožnjo podrobno spremlja njegovo stanje (pomežiki z očesi, odprtost vek, pod kakšnim kotom so usta in obraz,… ) ter določi stopnjo utrujenosti in prisebnosti. Če je položaj potencialno nevaren, sistem sproži opozorilo ter v skrajnem primeru ustavi vozilo.

Kaj sploh še ostane dizlom?

Skrb za zniževanje škodljivih izpustov je visoko na listi Mazdinih prioritet v Evropi, zato nova trojka poleg atraktivne oblike in skrbi za voznikovo dobro počutje prinaša tudi novo generacijo dvolitrskega bencinskega motorja s tehnologijo Skyactive-X. Gre za pomembno, celo revolucionarno novost, saj bencinski motor s 133 kilovati (181 konji) moči obljublja združitev vseh pozitivnih lastnosti dizla in bencina - rezultat je bencinski motor s porabo dizelskega, vključno s pospeški in z navorom v širokem območju vrtljajev, na voljo bo od maja.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Mazda3 bo na začetku na voljo z dvolitrskim bencinskim motorjem z 90 kW (122 KM) in 1,8-litrskim dizelskim s 85 kW (116 KM), na voljo bosta ročni in samodejni menjalnik, prvič pa bo v ponudbi tudi štirikolesni pogon.

Pri Mazdi ob evropski premieri trojke niso skrivali dejstva, da želijo z njo narediti korak bližje premijskim vozilom. Cene za novinko bodo tudi zato nekoliko višje od aktualnih (z enakovrednim motorjem od 17.590 evrov), vendar tudi na račun bogate serijske opreme. Za samodejno zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, radarski tepomat, projekcijski »head-up« zaslon, 360-stopinjsko kamero, prepoznavanje prometnih znakov in še kaj tako ne bo potrebno doplačati. Bogat nabor opreme ob atraktivni obliki in revolucionarnem motorju jasno kaže na vizijo Mazde, da želijo z novo trojko predvsem stopiti nad večino “ljudske” konkurence ter privabiti in zadovoljiti bolj zahtevne kupce.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla 9

Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.

AVTO
Testi
Testi Mazdin all-inclusive, ki boža premijski razred 2

Za 40 tisoč evrov si v razredu družinskih športnih terencev težko predstavljamo avtomobil, ki bi vse čute razvajal bolj učinkovito,...

AVTO
Novosti
Novosti Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega 1

Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in...

AVTO
Testi
Testi Navihana plat male fatalke

Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto 2019 bo prineslo skromnejšo rast slovenskega izvoza

Kaj so glavni slovenski izvozni proizvodi, zakaj je večina izvoza namenjena le na nekaj ključnih trgov -- in kakšna bo rast slovenskega...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...