(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

Lamborghini huracan LP 580-2: z zeleno pošastjo po hladnih slovenskih cestah

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 6 min
27.12.2018  20:36  Dopolnjeno: 27.12.2018 20:41
Izkušnja s 300 tisočakov vrednim podivjanim bikom s 580 konjiči je intenzivna, pristna in nepozabna.
Lamborghini huracan LP 580-2: z zeleno pošastjo po hladnih slovenskih cestah
Oblika in barva, ki nikogar ne pustita ravnodušnega. Lambo jemlje sapo, ustavlja promet in začara tudi voznika, ne le mimoidoče.

Obveščaj me o novih člankih:  

Brutalen in pravi superšportnik, a vseeno dovolj civiliziran, da lahko v pametnih rokah tudi v zimskih razmerah pričara užitek. Nakup je večini nedosegljiv, kratkoročen najem pri autobroker.si pa dosegljiv, le potrebno je pozabiti na astronomsko drago trajno lastništvo in si stroj privoščiti le za najem.

Huracan je mmedium">itološko divji in neobvladljiv, skrajno pozerski in cestno dirkaški lamborghini, ki je vsaj v teoriji iz takšnega testa, da ga je treba okušati previdno, po žličkah in v najbolj idealnih razmerah.

medium">A ker izkušnje s superšportnikom ne gre doživljati na vsakodnevni vožnji med domom in službo, ker urica ali dve prostega časa ne dasta pravega veselja, se je huracan na našem preizkusu znašel takrat, ko je časa največ, med božičnimi prazniki. Razmere zanj pa so v teoriji daleč najslabše. Še posebej, če je huracan gnan le prek zadnjih koles, kot je bil naš preizkusni v lasti ljubljanskega Autobrokerja.

A doživetje je bilo zaradi precej dobrih vremenskih okoliščin za ta letni čas daleč od negativnega. Nasprotno, izkušnja z malim lambom – strupeno zelenim huracanom – je tako intenzivna, da bo vzela sapo tudi voznikom, vajenim športnih avtomobilov, še zlasti bolj civiliziranih nemških z oznako M3, 911, AMG GT in drugih, tudi astona martina in mclarna, na katera imam še precej svež spomin.

Jemlje sapo, ustavlja promet

Huracan je pravi lambo, odet v strupeno zeleno barvo, v tem primeru prelepljeno prek črne karoserijske. Je avto, ki okolici krade pozornost kot magnet. Sapo vzame vsakomur, kjerkoli se pojavi. Pred trgovskimi centri, na semaforju, med vož­njo … Ima neverjetno sposobnost, da ustavi promet, dokler ga troblje znova ne zaženejo v tek. In ima neverjetno sposobnost, da tudi nepoznavalcev ne pusti v zmoti. V času pred božičem in po njem me nihče ni vprašal, kateri avto je to, le kateri model lamba je.

In izkušnja, ko se iz zunanjega sveta preseliš v kraljestvo italijanskega superšportnika?

V kabino se skoraj plaziš

Najprej te čaka plezanje pod le 1,16 metra visoko streho. Zadnjico na sedež, nato noter potegneš še noge in se čudiš, kako veliko prostora je v le 4,46 metra dolgem superšportniku. Za kokpitom skoraj ležiš, a je vseeno vse pri roki. Ergonomija je sicer drugačna, zahteva nekaj privajanja, a na koncu pride navdušenje. Gumb za zagon motorja je tak kot pri vojaških lovcih, podobna so tudi stikala z videzom kroma.

Volan je majhen, odebeljen in čvrst, šolski. Za njim sodoben virtualni kokpit, zapuščina lastnika Audija. Sedeža nista dirkaško oprijemljiva, sta udobna in z dolgim sedalnim delom. Ker kolena upreš v vrata in široko sredinsko konzolo, si v sedlu lamba vseeno nepremičen.

Motor je ikona, pravi "drama queen"

Eno od stikal na sredinski konzoli vzmetenje dvigne za nekaj centimetrov in poskrbi, da prednji del na drsa po ležečih policajih. Pritisk na gumb za zagon motorja zbudi 5,2-litrski V10 s 580 konji, nameščen tik za prednjima sedežema. Že znani stroj je v huracanu izdatno izpopolnjen, 540 newtonmetrov doseže pri visokih 6.500 vrtljajih, a je 75 odstotkov te vrednosti na voljo že pri tisoč vrtljajih.

Motor je še vedno pravi, takšen, ki ustvarja dramo z vsakim dodatnim vrtljajem in prevoženim kilometrom. Motor, povezan z bliskovitim dvosklopč­nim samodejnim menjalnikom, zmore od tihega grmenja v mestnem prometu do pridušenega grmenja pri treh tisočakih na podeželski cesti do kovinskega ropota in tuljenja na odprti cesti, ko se kazalec merilnika vrtljajev vzpenja v višave.

Ko misliš, da je konec, lambo poskrbi za nepozabno arijo

Pri štirih tisočakih zvok prvič slišno otrdi, voznik pa dobi dodatno brco v hrbet. Ko pri šestih tisočakih misliš, da je že vsega konec, lambo ugrizne še enkrat in še močneje. S silovitostjo in brutalnostjo podivjane živali se požene proti devetim tisočakom, nalepi na sedež, da ti vzame sapo, zimske 21-palčne pnevmatike pa se začuda dobro bojujejo s podlago v teh hladnih dneh, saj elektronika skrbno in učinkovito nadzira pogoste zdrse. V teh dneh je seveda potrebna dodatna previdnost, nežnost na stopalki plina in predvidevanje pri zaviranju, saj se keramične zavore izkažejo šele, ko so ogrete.

Divji in civiliziran obenem

Številk nismo preverjali, a jim verjamemo. Lambo v ideal­nih razmerah do stotice skoči v 3,4 sekunde in zmore drveti s 320 kilometri na uro. A drama, ki jo ustvarja že pri precej nižjih vrednostih, je tisto, kar italijanskega športnika loči od bolj civiliziranih nemcev.

Obenem pa ima natanko toliko nemške krvi (Audijevo lastništvo), da je tudi v hladni zimi obvladljiv in tudi dovolj civiliziran, ko gre za prestrezanje lukenj na cesti, s katerimi se bojuje vzmetenje z res kratkimi hodi, upravljanje stikal v kabini, sodobno navigacijo in kamero v zadku, ki rešuje kritično nepreglednost nazaj. Pretirana civiliziranost pa bi mu seveda vzela značaj, ki italijansko ikono usodno ločuje od za odtenek ali dva bolj civiliziranih tekmecev.

Nakup je predrag, najem dosegljiv

Nakup in lastništvo takšnega avtomobila sta seveda skoraj nepojmljiva. Do izkušnje z njim, tudi večkratne, pa je mogoče priti na druge načine. Denimo z najemom pri autobroker.si, ki za tisočaka ponuja doživetje, ki ga bodo ljubitelji športnih avtov, vsi tisti sanjači, ki so si z diablom, murcielagom in drugimi v mladosti lepili stene, najbrž cenili bolj kot karkoli drugega.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
DRAŽBE
Članki
FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 40

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...

FINANCE
Članki
Članki (evropske volitve) Kdo si želi naslediti šefa evropske komisije Junckerja 23

Počasi se daljša seznam kandidatov, ki bi prihodnje leto želeli prevzeti vodenje evropske komisije; kdo so imena in kakšen je postopek,...

FINANCE
Članki
Članki (lestvica Doing business) Slovenija zdrsnila, padli tudi Slovaška in Nemčija 8

Pri Svetovni banki so zadnji dan oktobra objavili raziskavo Doing business 2019, v kateri primerjajo regulativo s področja poslovnega...