Uroš se je poglobil v bližnjo prihodnost električnih avtomobilov in ugotovil, da imamo pravi cunami naložb vanje, vsi pa lovijo tehničnega vodjo – Teslo Motors. Avtomobilska podjetja bodo v prihodnjih letih razvoju baterij in električnih avtomobilov namenila več kot sto milijard evrov. Kdo bo vložil največ? Kaj obljubljajo avtomobilski velikani?
Svoja opažanja je opisal še v komentarju z naslovom: Kitajski bejzbolski kij in hinavska Norveška, kakšen vzor neki in sklenil, da bi v prihodnosti možnost izbire lahko postala velik luksuz, že danes marsikje je.
Ker slika ali risba kdaj povesta precej več kot besede, k naslovni temi torkovega časopisa sodi tudi karikatura.
Pred prazniki sem ujel novico o pripravi novega davka na avtomobile – novele DMV oziroma davka na motorna vozila, katerega popravek je nujen zaradi novega merilnega protokola porabe in izpustov, ki je krepko dvignil vrednosti. Brez popravkov bi namreč obdavčitev, vezana na izpuste vozil, poletela v nebo. Kaj pripravlja vlada, kakšna je zgodovina zloglasnega DMV?
Bloomerg se je poglobil v Volvovo strategijo, ki želi biti avtomobilski Netflix. V sporočilu pa gre daleč, zelo daleč: »Ne kupujte tega avta!«
Janez je na Majorki preizkusil novega trenutno najmočnejšega mercedesa AMG A 35. Zanj pravi, da ima poper v nosu, a v obvladljivih količinah. Da je hiter, ni dvoma, saj do stotice skoči le v 4,7 sekunde, nima pa za marsikoga neprijetne grobosti. A 35 je seveda le uvod v A 45, ta pride nekaj pozneje.
Uroš je preizkusil in ocenil osveženo suzuki vitaro z zmogljivim 1,4-litrskim turbomotorjem boosterjet in štirikolesnim pogonom.
Matej Čer, lastnik Avantcarja in inovativne platforme za souporabo električnih avtomobilov Avant2Go v intervjuju razkriva svoje poglede na mobilnost. Med drugim si želi, da v mestu avtomobilov, ki se ne bi premikali, sploh ne bi videl.
Jure se je prejšnji vikend zatopil v cene bencina, skozi analizo se je vprašal, ali se bo bencin pocenil še petič zapored.
Odgovor je, kot ponavadi, dobil v torek. Ta pa nikakor ni bil vezan le na bencin.
Zelo avtomobilsko razpoložena je bila tudi Mateja Bertoncelj iz Izvozniki.si, ki je razkrila dobre obete za slovenski Impol – ta prodira na trg električnih avtov. Dobra novica še iz Gorenjske – Goodyear bo v Kranju investiral 94 milijonov evrov.
Portal Okolje & Energija pa piše o novem koraku treh držav, tudi Slovenije, pri razvoju električne mobilnosti in avtonomne vožnje.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala Avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.