(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

(Prva vožnja) Mercedes-AMG A 35 – poper, a v obvladljivih količinah

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
testi vozil   dodaj
Mercedes dodaj
AMG dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 4 min
20.12.2018  14:07  Dopolnjeno: 20.12.2018 22:55
(Prva vožnja) Mercedes-AMG A 35 – poper, a v obvladljivih količinah
Velike, vendar ne prevelike odprtine za dovajanje hladilnega zraka v motorni prostor, prav tako veliki in v srebrnino obarvani zavorni koluti, bolj k tlom potisnjena karoserija in na zadku dvojni izpuh potrjujejo, da to ni mercedes »kar tako«. Tisti bolj pogumni si bodo za doplačilo omislili tudi velik spojler nad zadnjimi vrati, vsem drugim bo zanesljivo zadostoval serijski bistveno skromnejših dimenzij.
Foto: Mercedes-Benz

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
testi vozil   dodaj
Mercedes dodaj
AMG dodaj
BMW dodaj

Mercedes-AMG A 35, ki se bo k nam pripeljal v začetku prihodnjega leta, je povsem na začetku cestnodirkaške ponudbe, a bo zanj kljub vsemu treba odšteti več kot 50 evrskih tisočakov.

Historiat je pester: najprej majhen enoprostorec skoraj revolucionarne zasnove, nato drzen prelom in preskok v razred kompaktnih kombilimuzin, kjer ima tako rekoč domovinsko tržno pravico prvak iz Wolfsburga. Toda mercedes A, že nekaj časa najmanjši avto trikrake zvezde (če seveda izvzamemo smarta, ki je najmanjši pod koncernsko streho), kljub temu ni zanemaril premijskega izvora.

In da bi lahko v Stuttgartu uresničili svojo nič kaj diskretno in dolgoletno željo – pritegniti precej mlajše kupce, kot jih imajo ali kot so jih imeli vse doslej –, je tudi A na zadku dobil oznako AMG.

Pred petimi leti se je začelo z A 45 AMG, zdaj oziroma v začetku prihodnjega leta pa se bo nadaljevalo z nekaj manj ostrim A 35 AMG. Ampak tole manjšo ostrino je treba jemati s precej rezerve – to je poper v nosu.

Pri konkurenčnem BMW pravijo, da je njihova najmočnejša črka M, pri Mercedes-Benzu vedo, da so tri. AMG spreminja uglajene mercedese v hitre, pogosto kar dirkaške stvaritve, ki pa v resnici nikoli ne postanejo brutalno neobvladljive, primerne zgolj za kakšen razgrajaški Nordschleife. Prav v takšni maniri se kaže oziroma je narejen A 35 AMG, ki ga bodo v Nemčiji ponujali za 47.528,60 evra, kar je edini ali prvi AMG pod magičnimi 50 evrskimi tisočaki. Pri nas bo šel čez to številko in menda ni treba prav dolgo in globoko ugibati, zakaj …

Bistvo tega kompaktnega vsakodnevnega dirkača, ki kljub trem črkam na zadku nikoli ne pozabi svojega pravega DNK, je najprej in najbolj v motorju. Tovarniški podatki ponujajo zanimivo branje: bencinski vrstni štirivaljnik s turbom na izpušne pline in z gibno prostornino 1.991 kubičnih centimetrov sproducira 225 kilovatov oziroma še vedno bolj razumljivih 306 konjskih moči pri 5.800 vrtljajih v minuti.

Navora je za več kot spodobnih 400 newtonmetrov v območju med tri tisoč in štiri tisoč vrtljaji, zraven sta še štirikolesni 4Matic (z delitvijo moči med prednjo in zadnjo osjo oziroma kolesnim parom v razmerju 50 proti 50) in sedemstopenjski samodejni menjalnik AMG speedshift DCT 7G. Po znani, vendar nenapisani nemški navadi je končna hitrost omejena na 250 kilometrov na uro, pospešek do sto kilometrov na uro je 4,7 sekunde. V teh časih je skoraj nujno zapisati vsaj še dve ali tri podrobnosti: motor ustreza standardu Euro 6d temp, izpusti ogljikovega dioksida ne presegajo 169 gramov na kilometer, poraba pa naj bi se gibala v območju med najmanj 6,1 in največ 9,5 litra. Tako je na papirju.

Na cesti pa najmanjši in najcenejši AMG – ob prej omenjeni ceni, ki za slovenski trg ta hip še ni znana, se to vendarle sliši vsaj nekoliko nenavadno – kljub vsemu ohranja svoj značaj: možno je izbirati med petimi programi vožnje (slippery, comfort, sport, sport+ in individual), ki posegajo v nastavitve motorja, menjalnika, podvozja oziroma vzmetenja in zvoka. Ampak naj bo izbira programa najbolj ostra, torej sport+, motor A 35 se vedno oglasi dokaj zadržano, skoraj tiho. Pomeni, da odpade »navijanje« agregata na mestu, početje, ki Mercedesovo avtomobilsko občinstvo zanesljivo deli na dva povsem različna pola.

Še marsikaj drugega dokazuje, da tale AMG ni oziroma noče biti grobi dirkač: voznik lahko izključi ESP in ugotovi, koliko ga je za volanom in v hlačah, toda dokler je ta vključen, tudi štirikolesni 4Matic ostaja v programu comfort, kar pomeni, da mu ni treba prenašati trdih in neudobnih sunkov cestne podlage. In ko smo že pri tem – prednja sedeža sta dirkaško školjkasta, ponujata skoraj izjemno oporo telesu, toda hkrati sta tako udobna, da je A 35 zelo spodoben tudi na dolgih poteh.

In vendar: natančen volan, izjemen menjalnik, štirikolesni pogon, ki v najbolj ostrih ali kritičnih trenutkih popravlja voznikove napake, in dovolj velika zaloga moči, ki je večina voznikov skoraj nikoli ne bo izkoristila povsem do konca, ter dovolj prazna in povrh še vijugasta cesta so prav tako nekakšno naravno okolje tega avtomobila. Poper v nosu? Nedvomno, a v obvladljivih in kljub vsemu dovolj uglajenih količinah.

Foto: Mercedes-Benz



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 4

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi...

AVTO
Novice
Novice Pet najdražjih avtomobilov na slovenskem trgu 1

Slovenci vse bolj pogledujemo po vozilih višjega razreda, predvsem po športnih terencih, a ko denar res ni ovira, si lahko omislimo tudi...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes CLA: stvaritev, ki bo šibila kolena

CLA v novi generaciji ohranja zapeljive linije ter postaja pametnejši, varnejši in večji.

AVTO
Novice
Novice Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 3

S katerimi jeklenimi igračami so si življenje letos začinili premožni Slovenci?

AVTO
Novosti
Novosti Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 9

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost...

AVTO
Novosti
Novosti Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši...

AVTO
Novice
Novice (Reportaža) Urejena avtomobilska predstava naših severnih sosedov

Včeraj smo obiskali avtomobilski salon na Dunaju, ki je danes odprl vrata tudi za širšo javnost. Le štiri dni trajajoča, a urejena in...