Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.
Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Kaj je na slovenskih cestah pokazal električni dostavnik MAN Po ljubljanskih ulicah z električnim dostavnikom MAN eTGE s sto kilovati moči in 173 kilometri dosega.
Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak Za izpolnitev postavljenih okoljskih izpustov tovornega prometa za leti 2025 in 2030, bi v Evropi potrebovali približno 20 tisoč priključkov moči od 150 do 500 kilovatov in šest tisoč priključkov za polnjenje do moči 500 (ali več) kilovatov. V tem trenutku ni niti enega.
GT za drobiž GT za drobiž Mercedes-Benz na naših tleh predstavlja novi CLA – štirivratni kupe na osnovi razreda A oziroma kompaktne generacije mercedes-benzov. Tudi novi CLA je privlačen, dinamičen in sodoben. Tudi drag ali pa poceni, odvisno od tega, kako ga gledate.

Mitsubishijev “zeleni” prvak z novimi aduti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mitsubishi dodaj
Sava dodaj
Diamond dodaj
 
Čas branja: 5 min
16.12.2018  00:01
S ceno od 36.600 evrov, tremi motorji in realnim električnim dosegom 45 kilometrov je k nam zapeljal Mitsubishi outlander, svetovni uspešnež med priključnimi hibridi.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mitsubishi dodaj
Sava dodaj
Diamond dodaj

Mnogi poznate zelo uspešno zgodovino Mitsubishija v motošportu ali pa njihove robustne in neuničljive terence, manj pa vam je najbrž znano, da imajo tudi razmeroma dolgo zgodovino električnih vozil. Začeli so že leta 1971 z modelom minica van EV, v zadnjih letih pa je uspešnica številka 1 outlander PHEV - najbolje prodajan priključno-hibridni SUV na svetu.

Več kot 153 tisoč kupcev je odlična popotnica za prenovljeni model, sploh če pomislimo na dizlom nenaklonjen čas in veliko popularnost športnih terencev. Pri Mitsubishiju so trende sicer dobro izkoristili, saj jim SUV vozila pomenijo več kot tričetrtinski delež prodaje, delež električnih vozil in priključnih hibridov pa znaša skoraj 15 odstotkov.

Outlander je s prenovo bolj ali manj dobil tehnične popravke, saj je vidnih sprememb bore malo. Nove so tako LED-luči, rahlo spremenjena je maska, voznika in potnike pa v kabini pričakajo boljši sedeži in oblazinjenje ter drugačna ročica menjalnika in dodelani merilniki.

Ti ostajajo analogni, čeprav bi se za tak avto spodobilo nekaj digitalizacije. Nekaj vizualnih sprememb je deležen tudi informativno-razvedrilni sistem, ki deluje nekoliko hitreje.

A bolj kot to bosta kupce razveselil pogon in doseg na elektriko. Outlanderja poganjajo trije motorji, en bencinski in dva električna. Pogonska zasnova sicer ni novost - outlander PHEV je v osnovi narejen kot električno vozilo, kar pomeni da je baterija na sredini spodaj, po en električni motor pa poganja svojo os -, a so vsi motorji zdaj zmogljivejši. Kupci so bili namreč nezadovoljni zaradi pogostega vklapljanja glasnega motorja, avtomobil pa med vožnjo ni bil dovolj agilen.

Bencinski štirivaljnik, ki v določenih razmerah deluje v varčnem Atkinsonovem načinu delovanja, ima tako po novem prostornino 2,4 litra in največjo moč 99 kW (135 KM) oziroma 10 kW več kot prej, večji je tudi navor. Dva električna motorja poskrbita za dodatno živahnost in pa zgolj električno vožnjo, pri čemer prednji zmore 10 odstotkov več moči oziroma 60 kW, zadnji pa je zdaj za 10 kW močnejši in zmore 70 kW. Večja je tudi moč litij-ionskega sklopa akumulatorjev, ki po novem zmore 13,8 kWh (prej 12 kWh).

Outlander PHEV kot eden redkih na trgu lahko deluje tudi v zaporednem hibridnem načinu - bencinski motor je tako zgolj generator elektrike - ali pa v vzporednem, ko vsi trije motorji poganjajo kolesa. V samo električnem načinu naredi med 45 do 57 kilometrov in se takrat vozi največ 135 km/h (prej 125 km/h), zaradi povečane moči pa je tudi bolj živahen kot prej.

Pogonski sistem ohranja nastavitve Normal za avtomatsko upravljanje sklopa, program Save ohranja napolnjenost baterije, izbira Charge poskrbi za aktivno polnjenje baterije s pomočjo bencinskega motorja, način EV pa omogoča vožnjo le na elektriko.

Pri zaviranju je na voljo kar 5 stopenj regeneracije, pri čemer na najmočnejši zavor skoraj ne potrebujete. Na navadni vtičnici (10 A) boste outlanderja PHEV sicer napolnili v petih urah in pol, na hitri polnilnici pa se bo baterija v manj kot pol ure napolnila na 80 odstotkov.

Med prednosti outlanderja PHEV so kupci uvrstili tudi štirikolesni pogon, ki ga pri Mitsubishiju imenujejo SAWC (Super All Wheel Control). Zdaj je bogatejši za programa sport in snow, med bolj zanimive lastnosti pa lahko umestimo tudi dejstvo, da lahko proizvaja elektriko za zunanje odjemalce, denimo vašo hišo - 230-voltna vtičnica v avtu je tako zmožna napajati kar 1.500-vatno napravo, kar lahko izkoristite za kuhanje kave ali sesanje.

Prenovljeni Mitsubishi outlander PHEV naj bi letno prepričal 40 kupcev, pri tem pa bo svojo vlogo odigrala tudi državna subvencija v višini 4.500 evrov. Osnovni model Intense je tako namesto za 41.100 evrov vaš za 36.600 evrov, za skoraj tri tisočake je dražji model Instyle, na vrhu ponudbe pa je Diamond za 43.200 evrov s subvencijo. Omeniti velja, da splošna garancija znaša pet let oziroma 100 tisoč kilometrov, na baterijski sklop pa kar osem let oziroma 160.000 prevoženih km.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Bančni testi stresa: banke so dovolj močne, če pride nova kriza 12

Z bančnimi testi stresa so pri evropski bančni agenciji EBA tokrat preverjali stanje le v največjih bankah v EU z bilančno vsoto nad 30...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Je Trumpu uspelo zagnati rast z nižjimi davki ali jo poganja z dolgom? 6

To je vprašanje, ki se pojavlja ob svežih številkah o velikosti ameriškega proračunskega primanjkljaja, letošnjih projekcij...

FINANCE
Članki
Članki BS opozarja: Obseg potrošniških posojil se je silovito povečal. Kaj se dogaja? 11

Česa ne bi smeli spregledati v priporočilih, ki jih je Banka Slovenije (BS) namenila tako bankam kot strankam in s katerimi ene in druge...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...