(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
11.12.2018  21:00  Dopolnjeno: 12.12.2018 08:01
Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam
Novi rav4 je ponovno ponosen SUV z oglato in visoko nasajeno karoserijo, nesramežljivo masko, velikimi lučmi in poštenim, 20,5-centimetrskim odmikom od tal.

Obveščaj me o novih člankih:  

Novo, že peto generacijo rav4 smo spoznavali na prvih vožnjah v Los Angelesu, saj uspešni SUV japonske znamke tekmuje v izboru za svetovni avto leta. Da je pomemben za Toyoto, ni dvoma, saj je lani našel prek 400 tisoč kupcev v svetu. Visoke številke pa dosega tudi v Evropi.

Nazaj h koreninam in dlje od tal

Kljub uspehu pa Toyota ni nadaljevala mehčanja SUV, ki je od prve generacije vsakič znova izgubil nekaj robustnosti, ker so pač tako velevali trendi. Novi rav4 je ponosen SUV z oglato in visoko nasajeno karoserijo, nesramežljivo masko in velikimi lučmi ter poštenim, 20,5-centimetrskim odmikom od tal, medtem ko je bil prejšnji oddaljen le 16 centimetrov. Le oglate plastične obrobe blatnikov, prav nerodno vtisnjene v pločevino, tako kot pri lexusu UX, oblikovalcem ne morejo biti v ponos.

Večji, bolj oglat in zelo prostoren

Novi rav4 je tudi nekaj večji, z dolžino 4,6 metra in medosjem 2,69 metra stopa na meje srednjega razreda, oglate oblike pa notranjo prostornost le še izboljšajo. Kabina namreč res ponudi prostornost in zračnost iz razreda višje, sedeži so čvrstejši in imajo daljšo sedalno površino, vozniško okolje s sedem- ali osempalčnim zaslonom v boljših paketih opreme (ta zaradi debelega okvira deluje še večji, kot dejansko je) pa je kakovostno in prijetno robustno, tako kot se za SUV spodobi.

Še pogled v prtljažnik, ki se s 580 litri uvršča med večje, predvsem pa med bolje oblikovane in najlažje dostopne v razredu. V tem pogledu je Toyotin SUV po občutku vsaj za razred večji od prestižnega brata lexusa UX. Obenem pa tudi za razred manj prefinjen, a nikakor ne cenen.

Močnejši hibrid iz lexusov

Rav4 je v prejšnji generaciji prvič dobil hibridni pogon, ki so ga kupci dobro sprejeli, zato je takšen tudi v novem. Že znani 2,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki teče po varčnem Atkinsonovem ciklu, je tako močan kot v lexusih IS in ES. V osnovi zmore 130 kilovatov, v pomoč pa sta mu še elektromotor z 88 kilovati. Pri štirikolesnem pogonu pa še dodaten elektromotor s 50 kilovati, ki skrbi za pogon zadnjih koles.

Boljši menjalnik, dobro podvozje

Sistemska moč je 160 kilovatov (218 konjskih moči) pri prednje oziroma 163 kilovatov (222 konjskih moči) pri štirikolesno gnanem, kar še posebej zaradi bolj uglajenega brezstopenjskega menjalnika poskrbi za uglajeno vožnjo, obilo moči pri neslišnih startih in tudi dovolj močno pospeševanje (8,4 oziroma 8,1 sekunde do stotice), da se ravu4 ne bo treba skrivati pred dizelskimi tekmeci, s katerimi se bo soočil na našem trgu.

Rav4 ima tudi tri vozne programe, a na odzivnost motorja vidneje ne vplivajo. Vozne lastnosti in udobje pa so na solidni ravni, od komunikativnega volana, dobro nastavljenega podvozja do solidne zatesnjenosti, ki je na nekaj nižji ravni kot pri lexusu UX.

Pričakovana poraba in ugibanje o ceni

Poraba na razmeroma kratki vožnji je nihala med petimi in osmimi litri. Cene za rav4, ki bo februarja zapeljal na naš trg, pa še niso znane. Nekje med 30 in 35 tisočaki za prednje ali štirikolesno gnano različico bi bila prava vrednost zanj.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto 2019 bo prineslo skromnejšo rast slovenskega izvoza

Kaj so glavni slovenski izvozni proizvodi, zakaj je večina izvoza namenjena le na nekaj ključnih trgov -- in kakšna bo rast slovenskega...

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 40

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost