Avto

Zakaj Nemci za lasten izum zapravljajo milijarde v Aziji?

Nemška industrija se tudi na pobudo Angele Merkel za zdaj neuspešno trudi vzpostaviti lastno proizvodnjo baterijskih celic in tako zmanjšati odvisnost od Azije, medtem pa Kitajci s proizvodnjo prihajajo v Nemčijo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.12.2018 21:00
Čas branja: 5 min
Zakaj Nemci za lasten izum zapravljajo milijarde v Aziji?
Baterijske celice so glavni in najdražji del baterij, ki bodo vse bolj množično vgrajene v nove avtomobile. Daimler bo do leta 2030 zanje zapravil kar 20 milijard evrov. Čeprav so poleg tega še težke, torej drage tudi za prevoz, jih nemški avtomobilski proizvajalci kupujejo na Kitajskem in v Koreji, saj je to ceneje, kot če bi jih proizvajali sami. Kitajci menijo drugače, zato že načrtujejo proizvodnjo celic v Nemčiji. Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

Nemški Daimler je včeraj objavil novico o nakupu baterijskih celic, glavnega in najdražjega dela baterij za električne avtomobile. Do leta 2030 bo zanje zapravil kar 20 milijard evrov....

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Avto
Daimler presenetil z odličnimi rezultati, napovedali cepitev
Avto
AvtoUroš Božin Daimler presenetil z odličnimi rezultati, napovedali cepitev

Napoved o cepitvi je spodbudila rast delnice. Okrevanje avtomobilskega sektorja je bilo v zadnjem trimesečju hitrejše od predvidevanj. V družbi pričakujejo pozitiven razvoj poslovanja v 2021.

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
Slovenija
Novi terapevtski pristopi pri genetskih boleznih mrežnice
Medicina danes
SlovenijaProf. dr. Marko Hawlina* Novi terapevtski pristopi pri genetskih boleznih mrežnice

Genetske bolezni mrežnice so skupine bolezni, za katere je značilna postopna izguba fotoreceptorskih celic. Gre za redke bolezni s približno prevalenco en primer na štiri do pet tisoč prebivalcev. Klinično jih ločimo glede na to, ali so bolj prizadeti fotoreceptorji periferne mrežnice (paličnice) ali centralne mrežnice (čepnice). V poznih fazah bolezni sta pogosto prizadeti obe vrsti čutnic. Čeprav so si posamezne vrste teh bolezni klinično podobne, so izjemno raznolike tako glede na gensko okvaro, ki jih povzroča, kot tudi izraženost okvare in potek napredovanja.

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

Slovenija
Makularne distrofije
Medicina danes
SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.