Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.
Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti

Največji Hyundai se seli stopničko višje

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Hyundai dodaj
Apple dodaj
Smart dodaj
 
Čas branja: 5 min
09.12.2018  09:04  Dopolnjeno: 09.12.2018 09:28
Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Hyundai dodaj
Apple dodaj
Smart dodaj

Hyundai se od nekdaj spozna na majhne avtomobile - kar pomislite na priljubljeni in trdoživi pony -, a da se dobro znajde tudi med velikimi, priča največji santa fe. Kot največji med vsemi modeli je v treh generacijah prepričal 400 tisoč evropskih kupcev, na pragu polnoletnosti pa je tudi na slovenske ceste zapeljala četrta generacija. In njene ambicije so s ceno od 34.990 evrov vse prej kot majhne.

Že na pogled je novi santa fe samozavesten in drzen. V dolžino je pridobil osem centimetrov ter meri 4,77 metra, oblikovno pa je precej podoben manjši koni. Spredaj se bohotijo nova dvodelna žarometa ter velika kaskadna motorna maska, z boka dobro skriva velike mere, zadaj ima LED-luči s 3D učinkom, smernika pa sta prostor našla na odbijaču. Njegovo medosje so raztegnili za kar 6,5 centimetra, prirastek pa vseeno ni tako očiten, kot kaže njegova zunanja podoba.

Santa fe navduši tudi v kabini. Že prvi stik je pokazal, da se santa fe tako s sodobno obliko kot s kakovostjo. materialov in izdelavo seli stopničko višje. Na veselje bolj tradicionalnih voznikov ni podlegel novodobnim trendom, saj ohranja konkretno število klasičnih stikal, a so zdaj razporejena precej bolj smiselno. Armaturna plošča deluje širše, prostora se zdi več, čeprav je avtomobil širši za vsega centimeter.

Večji je tudi zaslon na dotik, ki v osnovi meri 7 palcev, na voljo je tudi večji 8-palčni, multimedijski sistem pa ponuja povezavi Android Auto ter Apple CarPlay. V osnovi so merilniki klasični oziroma analogni, med njimi pa je 3,5-palčni zaslon, ki prikazuje nekaj osnovnih podatkov, a vendar lahko santa fe prvič opremite tudi s 7-palčnimi digitalnimi merilniki ter z nekoliko večjim projekcijskim prikazovalnikom.

Za voznika je dobro poskrbljeno, potnike pa bodo gotovo navdušili bolj kakovostni in na otip prijetnejši materiali. V drugi vrsti sta dva USB-priključka, na voljo je tudi 220-voltna vtičnica, bolj kot to pa je pomemben podatek, da je zadaj na vzdolžno pomičnih sedežev za 38 milimetrov več prostora v predelu kolen, klop pa je nameščena 18 milimetrov višje.

Tudi novega santa feja lahko opremite z dvema dodatnima sedežema v tretji vrsti (dodatek 1.200 evrov), ki imata dodatnih 22 milimetrov več prostora za glave. V primeru sedmih sedežev bo prtljažnik - odpira in zapira se s pomočjo elektrike - pogoltnil 547 litrov, sicer pa 625, oziroma 40 več kot prej.

Pri nas sta v santa feju na voljo dva dizelska motorja. Dvolitrski dizel zmore 110 (150 KM) ali 136 kilovatov moči (185 KM), 2,2-litrski štirivaljnik pa iztisne 147 kilovatov (200 KM) ter 440 Nm navora - pri slednjem je za 2.200 oziroma 2.800 evrov na voljo tudi osemstopenjska avtomatika (višje doplačilo prinaša tudi radarski tempomat).

Kot se za velikega športnega terenca spodobi lahko kupci izbirajo med 2- ali 4-kolesno gnano verzijo. Zmogljivejši dvolitrski dizel je vedno povezan z osemstopenjsko avtomatiko in s štirikolesnim pogonom, pri vstopnem dizlu pa je 4WD na voljo za doplačilo dva tisoč evrov.

Pri Hyundaiju so štirikolesni pogon precej dodelal. Sistem HTRAC namreč omogoča optimalno porazdelitev navora glede na razmere na cesti. Prenos moči na kolesa se tako spreminja glede na izbrani način vožnje in je prikazana na instrumentni plošči. HTRAC v načinu Sport tako do 50 odstotkov navora preusmeri na zadnji kolesni par, v načinu Comfort gre tja do 35 odstotkov navora, v načinu ECO pa v prid nižji porabi goriva HTRAC na zadnji kolesi preusmeri le do 20 odstotkov navora.

Santa fe je tudi varnostno dobro preskrbljen, saj sistem Smart Sense združuje kopico znanih varnostnih asistentov. Hyundai ob tem uvaja novost - sistem, ki s pomočjo ultrazvočnih senzorjev preverja prisotnost potnikov ter opozori voznika ob njegovem izstopu. Novost predstavlja še sistem za varno izstopanje, ki bdi nad bližajočimi se vozili - v primeru njihove zaznave za trenutek prepreči odpiranje zadnjih vrat. Santa fe se je tudi sposoben ustaviti, če pri vzvratnem premikanju v bližini zazna vozilo ali pešca.

Za novi santa fe boste odšteli najmanj 34.990 evrov, najbolj opremljena različica pa bo vaša za 50 tisočakov. Na končno ceno vplivata izbira motorja, menjanika, pogona in seveda izbira enega izmed štirih različnih paketov opreme ter raznovrstna dodatna oprema. Slovenski zastopnik meni, da je novi santa fe tako dober, da bo lahko zadovoljil vsaj 200 kupcev na leto.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (evropske volitve) Kdo si želi naslediti šefa evropske komisije Junckerja 23

Počasi se daljša seznam kandidatov, ki bi prihodnje leto želeli prevzeti vodenje evropske komisije; kdo so imena in kakšen je postopek,...

FINANCE
Članki
Članki (lestvica Doing business) Slovenija zdrsnila, padli tudi Slovaška in Nemčija 8

Pri Svetovni banki so zadnji dan oktobra objavili raziskavo Doing business 2019, v kateri primerjajo regulativo s področja poslovnega...

FINANCE
Članki
Članki Bančni testi stresa: banke so dovolj močne, če pride nova kriza 12

Z bančnimi testi stresa so pri evropski bančni agenciji EBA tokrat preverjali stanje le v največjih bankah v EU z bilančno vsoto nad 30...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki Inštitut Ifo: nemško gospodarstvo se ohlaja 1

Razpoloženje nemških direktorjev se je po podatkih sveže mesečne raziskave nemškega inštituta Ifo novembra še nekoliko poslabšalo;...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki Rast na evrskem območju v tretjem četrtletju šibkejša kot v drugem

Skromnejše podatke je Eurostat razkril tako na četrtletni kot medletni ravni; podatki po članicah bodo objavljeni pozneje