Vrhunec moje poti v Los Angeles je bil vsekakor intervju s predsednikom uprave BMW Haraldom Krugerjem. Po številnih pogovorih, ki sem jih imel s člani uprave nemške znamke, je ta s Krugerjem prvi po tistem z vrhovnim šefom o(Helmutom Pankejem#Helmut Panke) leta 2003 v Kuala Lumpurju. Prvi mož BMW me je presenetil z dostopnostjo in skromnostjo, ki nekako ni tipična za to znamko. Na vprašanja je odgovarjal bolj neposredno, kot sem pričakoval, razgovoril se je celo o krizi, ki v tem hipu še nekako lebdi v zraku. Skratka, premijska izkušnja!
Iz Los Angelesa sem prinesel še zanimivo fotogalerijo salonskih deklet, ki so se letos ponosno predstavile kot produktne specialistke. »Oznaka fotomodel nas žali,« sta mi zabrusili dve in se umaknili objektivu. Pa so res tehnično tako dobro podkovane, kot menijo same, preveril sem …
Nova škoda scala, razkrita včeraj zvečer v Tel Avivu, se mi je zdela iz pravega testa, da lahko ogrozi tudi kralja kompaktnega razreda, sicer bratranca volkswagna golfa. Zgolj v teoriji sem analiziral prednosti scale, pa tudi slabosti v primerjavi z golfom.
Bavarsko-češki teden je zaokrožila še ena škoda, prva električna, ki se je pojavila na slovenskih tleh – za zdaj še konceptna in prelestna vision E. Kakšna je futuristična škoda v živo in kaj je o njej povedal šef Škode Petr Podlipny?
Kolegi iz revije Manager so pripravili napovedi za leto 2019 po panogah, v mojem pismu in na portalu postavljam v ospredje avtomobilsko panogo.
Volkswagen je v času intenzivne elektrokomunikacije dodal še en kamenček v mozaik – napovedal je, da bo leta 2026 razvil zadnjo generacijo klasičnih motorjev z notranjim izgorevanjem.
Sestrski Audi je napovedal dodatna vlaganja v elektromobilnost in avtonomna vozila, do leta 2023 je pripravil kar 14 milijard evrov.
Uroš je odletel v Sevillo na zmenek s hondo CR-V s hibridnim pogonski sklopom in ugotovil, da je ta zanimiva alternativa dizelskemu motorju. Kupcem sicer kaj dosti drugega ne preostane, saj je dizelski CR-V preteklost.
Janez je na Majorki spoznaval novi mercedes-benz razreda B, kompaktni enoprostorec, ki trmasto in uspešno kljubuje trendovskim športnim terencem in se ne zmeni za protidizelsko ofenzivo.
Matej pa je za Trende preveril, kateri so najdražji avtomobili v Sloveniji, in opisal prvih pet.
Nato se je lotil preverjanja odzivov na radikalne napovedi ameriškega General Motorsa, ki odločneje vstopa v elektromobilnost, zato mora krčevito rezati stroške.
Jure se je tudi ta teden ukvarjal z bencinom in dizlom, nedeljsko vprašanje se je glasilo, ali se bo bencin pocenil že četrtič zapored. Odgovor je, kot ponavadi, dobil v torek.
Slovenska Kia je predstavila osveženega športnega terenca sportage, Uroš pa je preveril, kaj je novega in koliko stane uspešni korejec.
V ponedeljek bodite pozorni na dve dobri zgodbi – intervju z direktorjem Audija v Sloveniji Francijem Bolto, ki se je razgovoril tudi o elektromobilnosti in tem, kako jo bo približal Slovencem, ter ekskluzivnih prvih vtisih s preizkušnje lexusa UX – najmanjšega SUV te znamke, ki je izjemno zanimiv.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala Avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.