Škoda je včeraj zvečer razkrila novo scalo – avto kompaktnega razreda, novega imena in kar izjemnih lastnosti. Naslednica dostopnega rapida ni več avto v ozadju. »Scala bo tehnično, prostorsko in varnostno v samem vrhu razreda, poleg tega bo ostala dostopna,« obljublja češka Škoda. To pomeni, da bo neposredno tekmovala z bratrancem golfom, ikono kompaktnega razreda, ki je danes že kar prileten. V takšni obliki je na trgu od leta 2012, a tržno niti malo zadihan.
Ob branju prepričljivih lastnosti nove škode scale in ogledovanju fotografij, ki izkazujejo nov oblikovalski jezik češke znamke in očitno dopadljivost, se nam je zdelo smiselno novi model postaviti v malo bolj drzen kontekst – ob bok volkswagnu golfu.
Ker je ta tehnično zelo soroden scali, ker sta avtomobila sedaj podobna tudi mersko oziroma je škoda celo nekaj večja in, ker se zdi, da je škoda scala tokrat zapeljala golfu neposredno ob bok. Ne skriva se več v ozadju tako kot model rapid, octavia pa je v zadnji generaciji toliko zrasla (tako mersko kot tehnično), da se ej dokončno odlepila od kompaktnega razreda, s tem tudi od golfa, in sedaj predstavlja alternativo razred večjim avtomobilom.
Če bi na tem mestu zaključili zapis, bi bila to zgolj špekulacija. Prava analiza pa vselej prikaže tudi drugo, v tem primeru golfovo stran.