Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Volkswagen: Zadnji novi motorji z notranjim izgorevanjem leta 2026

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avtomobilska...   dodaj
avtonomna vozila   dodaj
Michael Jost dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 1 min
06.12.2018  11:21  Dopolnjeno: 06.12.2018 11:22
Volkswagen: Zadnji novi motorji z notranjim izgorevanjem leta 2026

Obveščaj me o novih člankih:  

Volkswagnov strateški vodja Michael Jost je v torek oznanil, da po letu 2026 končujejo razvoj bencinskih in dizelskih motorjev, je poročal Reuters. Nemški proizvajalec bo zmanjševal proizvodnjo motorjev z notranjem izgorevanjem in zagotavljal, da bodo v skladu z okoljskimi standardi, a je zavezan k radikalnim ukrepom k ustavitvi globalnega segrevanja, je še povedal Jost.

Strateški premik k proizvodnji električnih vozil je poleg trenda tudi posledica afere s prirejanjem izpustov dizelskih motorjev, v katerega se je družba Volkswagen v ZDA ujela septembra 2015. Stroški Volkswagna v zvezi z afero dieselgate naj bi dosegli že 27 milijard evrov.

Avtomobilska industrija se postopoma obrača na glavo. Električna in avtonomna vozila ter car sharing oziroma souporaba vozil so fraze, ki prežemajo industrijo. Zakaj gredo proizvajalci avtomobilov v smer, ki zanje najverjetneje pomeni manj in ne več prodanih avtomobilov?

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost 5

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Volkswagen uvaja mobilne e-polnilnice 1

Premične električne polnilnice imajo kapaciteto 360 kilovatnih ur in omogočajo polnjenje do 15 električnih vozil. V povprečno 17...