(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Volkswagen: Zadnji novi motorji z notranjim izgorevanjem leta 2026

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avtomobilska...   dodaj
avtonomna vozila   dodaj
Michael Jost dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 1 min
06.12.2018  11:21  Dopolnjeno: 06.12.2018 11:22
Volkswagen: Zadnji novi motorji z notranjim izgorevanjem leta 2026

Obveščaj me o novih člankih:  

Volkswagnov strateški vodja Michael Jost je v torek oznanil, da po letu 2026 končujejo razvoj bencinskih in dizelskih motorjev, je poročal Reuters. Nemški proizvajalec bo zmanjševal proizvodnjo motorjev z notranjem izgorevanjem in zagotavljal, da bodo v skladu z okoljskimi standardi, a je zavezan k radikalnim ukrepom k ustavitvi globalnega segrevanja, je še povedal Jost.

Strateški premik k proizvodnji električnih vozil je poleg trenda tudi posledica afere s prirejanjem izpustov dizelskih motorjev, v katerega se je družba Volkswagen v ZDA ujela septembra 2015. Stroški Volkswagna v zvezi z afero dieselgate naj bi dosegli že 27 milijard evrov.

Avtomobilska industrija se postopoma obrača na glavo. Električna in avtonomna vozila ter car sharing oziroma souporaba vozil so fraze, ki prežemajo industrijo. Zakaj gredo proizvajalci avtomobilov v smer, ki zanje najverjetneje pomeni manj in ne več prodanih avtomobilov?

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost 5

»Slovenci so nad električnimi avtomobili navdušeni, kakšen kilometer dosega pa bi prišel prav,« opaža direktor slovenskega...

OK & EN
Elektrika
Elektrika Volkswagen uvaja mobilne e-polnilnice 1

Premične električne polnilnice imajo kapaciteto 360 kilovatnih ur in omogočajo polnjenje do 15 električnih vozil. V povprečno 17...