Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

V Slovenijo je zapeljala prva električna Škoda

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
Audi dodaj
Petr Podlipny dodaj
 
Čas branja: 4 min
05.12.2018  14:37
»Tudi Škodina prihodnost bo električna,« je glavno sporočilo prvega moža slovenske Škode, Petra Podlipnyja, ki je danes v škodinem salonu na Verovškovi v Ljubljani predstavil novo škodo vision E.
V Slovenijo je zapeljala prva električna Škoda
Vision E je v tem hipu še koncept, razkriva pa veliko zanimivih rešitev, ki popolnoma sodijo v filozofijo te znamke. Predvsem prinaša inovativno zasnovo in popolnoma električen pogon, na trgu pa bo leta 2020.

Obveščaj me o novih člankih:  

Vision E je še koncept, in to sila privlačen in obenem poln Škodinih uporabnih domislic. A je hkrati tudi osnova za serijski avto, ki bo na ceste zapeljal že leta 2020. Vision E je Škodina ekipa za nekaj dni pripeljala v Slovenijo, ga predstavila novinarjem in drugim gostom. Z lokalnim razkritjem koncepta, ki je sicer star že leto in pol, pa je želela opozoriti, da tudi Češka znamka intenzivno razmišlja o elektromobilnosti. Doslej je bila ta tema, vsaj komunikacijsko, rezervirana predvsem za znamki Volkswagen in Audi iz iste skupine. Jasno, a malo manj glasno pa je, da bo novih tehnologij deležna tudi Škoda.

Podlipny sicer verjame, da elektromobilnost ne bo tako hitro prevzela Slovence, zdaj vajene bencina in predvsem dizla. Vseeno se tudi znamka Škoda pripravlja na novo dobo, med drugim s postopno postavitvijo elektropolnilnic pri trgovcih in izobraževanjem osebja, ki bo prihodnjim kupcem tako lažje predstavilo in približalo novo tehnologijo.

Vision E ne bo prva serijska električna škoda v Sloveniji. Konec prihodnjega leta ji bo ta naziv prevzel majhen mestni avto citigo, ki bo tehnično podoben volkswagnu e-upu! Sledil bo vision E, ali bo imel tudi takšno ime, še ni jasno. Elektriko, a le kot dodatek (priključni hibrid) bodo dobili še modeli octavia, superb in kodiaq. Do leta 2025 pa Škoda načrtuje pet popolnoma električnih vozil.

Vision E je v tem hipu še koncept, razkriva pa veliko zanimivih rešitev, ki popolnoma sodijo v filozofijo te znamke. Prepoznavna, čeprav precej bolj drzna je oblikovno. Mersko se z dolžino 4,7 metra, širino 1,93 metra in višino 1,6 metra postavlja ob bok aktualni octavii. Nova zasnova z baterijami v dnu karoserije in kar 2,85 metra dolga medosna razdalja ustvarjata zelo prostorno potniško kabino, sedeži se med odpiranjem vrat za 20 stopinj zasukajo proti potnikom, da ti nanje lažje sedejo. Enako se zgodi ob izstopanju. Dostopen prtljažnik v osnovi meri 560 litrov, pri konceptu je skrbno in razkošno obdelan.

Kabina je prečiščena in sodobna. Osvetljujejo jo LED-sijalke, na karoseriji pa se Škodina tradicija sveti v dodatkih iz češkega kristala. Vision E je pravi zagovornik nove dobe s kar petimi informacijskimi zasloni, največji ima 12 palcem po diagonali in je nameščen sredinsko v prednjem delu. Drugi štirje pa so namenjeni posameznim potnikom, prednja dva sta vgrajena v armaturno ploščo, zadnja pa v hrbtišče prednjih zglavnikov.

Še nekaj uporabnih rešitev, značilnih za znamko. Vratca, ki odpirajo vtičnico za polnjenje, skrivajo tudi strgalo za led. Vsaka stranska vrata imajo vgrajen modul za brezžično polnjenje telefona, podatki in nastavitve telefona pa se samodejno prenesejo na zaslon pred posameznim potnikom.

Tehnično bo vision ponudil obe skrajnosti. Osnovno različico in le prednji pogon, 107 kilovatov moči električnega motorja in skromnejšo 50-kilovatno baterijo, ki bo ponudila 400 kilometrov dosega po standardu NEDC, torej okoli 320 po WLTP. Na vrhu pa štirikolesno gnan vision E z 225 kilovati (306 konjskimi močmi), 80-kilovatno baterijo in 600 oziroma okoli 480 kilometrov (WLTP) dosega s polno baterijo.

Foto: Miloš Milač

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine (Kako Miloš gradi hišo, 3. del) Imam pravnomočno gradbeno dovoljenje, kaj sledi zdaj? 26

Kaj vse me še čaka, koliko me bo stalo, preden delovni stroji izkopljejo jamo za temeljno ploščo in izvajalec nanjo postavi leseno...

AVTO
Novice
Novice Menedžer, ki je Audi postavil na prvo mesto, za volanom toyote rav4 in lexusa UX in nemška baterijska rana 1

Teden, poln ekskluzivnih vsebin, od prvega intervjuja s šefom slovenskega Audija, Slovenca v ozadju posla McLarna in Bahrain Meride,...

AVTO
Testi
Testi Opel z merami luksuznega in ceno službenega razreda

Opel insignia sports tourer z merami, udobjem in prostorom. Ne nazadnje tudi z ugodno ceno sporoča, da poslovni karavani še zdaleč niso...

AVTO
Novosti
Novosti Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest 5

Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki...

AVTO
Novice
Novice Pregled in prednosti priključnih hibridov, goljufije z DDV, izjemna toyota rav4 in švedsko presenečenje

Razburljiv teden končujemo s podrobno raziskavo slovenskega trga priključnih hibridov – ogledate si lahko popolno ponudbo, cene,...

AVTO
Novice
Novice Dunaj kot vzor lokalnih avtosalonov, porazi in zmage avtomobilistov

Prvi polni teden v letu 2019 začenjamo z reportažo z avtomobilskega salona na Dunaju, obiskal sem ga prvič. Pišemo o slavju pri...

AVTO
Novice
Novice EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice

Na zadnjih preizkusih EuroNCAP so si pet zvezdic za varnost prislužili hyundai nexo, mazda6, mercedes-benz A in lexus ES, štiri zvezdice...

AVTO
Novice
Novice Prvi učinki brexita, dva obraza toyote yaris in krompirjeva šola

Kljub šolskim počitnicam, praznikom in dopustu, je bila ekipa avto.finance.si v zadnjem tednu zelo aktivna. Odprtje tovarne Jaguar Land...