Sveža in igriva Mazdina uspešnica Sveža in igriva Mazdina uspešnica Mazda CX-3 v pisani množici športnih terencev velja za lepotico, ob prenovi so nastopačici tako le nekoliko popravili makeup, v kombinaciji s 150-konjskim bencincem, štirikolesnim pogonom in dodelanim podvozjem pa ob varnosti premore tudi zabavno plat.
Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine. Kakšne so napovedi in načrti za leto 2019, poročamo iz poslovne konference BMW v Münchnu.
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.

V Slovenijo je zapeljala prva električna Škoda

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
Audi dodaj
Petr Podlipny dodaj
 
Čas branja: 4 min
05.12.2018  14:37
»Tudi Škodina prihodnost bo električna,« je glavno sporočilo prvega moža slovenske Škode, Petra Podlipnyja, ki je danes v škodinem salonu na Verovškovi v Ljubljani predstavil novo škodo vision E.
V Slovenijo je zapeljala prva električna Škoda
Vision E je v tem hipu še koncept, razkriva pa veliko zanimivih rešitev, ki popolnoma sodijo v filozofijo te znamke. Predvsem prinaša inovativno zasnovo in popolnoma električen pogon, na trgu pa bo leta 2020.

Obveščaj me o novih člankih:  

Vision E je še koncept, in to sila privlačen in obenem poln Škodinih uporabnih domislic. A je hkrati tudi osnova za serijski avto, ki bo na ceste zapeljal že leta 2020. Vision E je Škodina ekipa za nekaj dni pripeljala v Slovenijo, ga predstavila novinarjem in drugim gostom. Z lokalnim razkritjem koncepta, ki je sicer star že leto in pol, pa je želela opozoriti, da tudi Češka znamka intenzivno razmišlja o elektromobilnosti. Doslej je bila ta tema, vsaj komunikacijsko, rezervirana predvsem za znamki Volkswagen in Audi iz iste skupine. Jasno, a malo manj glasno pa je, da bo novih tehnologij deležna tudi Škoda.

Podlipny sicer verjame, da elektromobilnost ne bo tako hitro prevzela Slovence, zdaj vajene bencina in predvsem dizla. Vseeno se tudi znamka Škoda pripravlja na novo dobo, med drugim s postopno postavitvijo elektropolnilnic pri trgovcih in izobraževanjem osebja, ki bo prihodnjim kupcem tako lažje predstavilo in približalo novo tehnologijo.

Vision E ne bo prva serijska električna škoda v Sloveniji. Konec prihodnjega leta ji bo ta naziv prevzel majhen mestni avto citigo, ki bo tehnično podoben volkswagnu e-upu! Sledil bo vision E, ali bo imel tudi takšno ime, še ni jasno. Elektriko, a le kot dodatek (priključni hibrid) bodo dobili še modeli octavia, superb in kodiaq. Do leta 2025 pa Škoda načrtuje pet popolnoma električnih vozil.

Vision E je v tem hipu še koncept, razkriva pa veliko zanimivih rešitev, ki popolnoma sodijo v filozofijo te znamke. Prepoznavna, čeprav precej bolj drzna je oblikovno. Mersko se z dolžino 4,7 metra, širino 1,93 metra in višino 1,6 metra postavlja ob bok aktualni octavii. Nova zasnova z baterijami v dnu karoserije in kar 2,85 metra dolga medosna razdalja ustvarjata zelo prostorno potniško kabino, sedeži se med odpiranjem vrat za 20 stopinj zasukajo proti potnikom, da ti nanje lažje sedejo. Enako se zgodi ob izstopanju. Dostopen prtljažnik v osnovi meri 560 litrov, pri konceptu je skrbno in razkošno obdelan.

Kabina je prečiščena in sodobna. Osvetljujejo jo LED-sijalke, na karoseriji pa se Škodina tradicija sveti v dodatkih iz češkega kristala. Vision E je pravi zagovornik nove dobe s kar petimi informacijskimi zasloni, največji ima 12 palcem po diagonali in je nameščen sredinsko v prednjem delu. Drugi štirje pa so namenjeni posameznim potnikom, prednja dva sta vgrajena v armaturno ploščo, zadnja pa v hrbtišče prednjih zglavnikov.

Še nekaj uporabnih rešitev, značilnih za znamko. Vratca, ki odpirajo vtičnico za polnjenje, skrivajo tudi strgalo za led. Vsaka stranska vrata imajo vgrajen modul za brezžično polnjenje telefona, podatki in nastavitve telefona pa se samodejno prenesejo na zaslon pred posameznim potnikom.

Tehnično bo vision ponudil obe skrajnosti. Osnovno različico in le prednji pogon, 107 kilovatov moči električnega motorja in skromnejšo 50-kilovatno baterijo, ki bo ponudila 400 kilometrov dosega po standardu NEDC, torej okoli 320 po WLTP. Na vrhu pa štirikolesno gnan vision E z 225 kilovati (306 konjskimi močmi), 80-kilovatno baterijo in 600 oziroma okoli 480 kilometrov (WLTP) dosega s polno baterijo.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine (Kako Miloš gradi hišo, 3. del) Imam pravnomočno gradbeno dovoljenje, kaj sledi zdaj? 26

Kaj vse me še čaka, koliko me bo stalo, preden delovni stroji izkopljejo jamo za temeljno ploščo in izvajalec nanjo postavi leseno...

AVTO
Novice
Novice Menedžer, ki je Audi postavil na prvo mesto, za volanom toyote rav4 in lexusa UX in nemška baterijska rana 1

Teden, poln ekskluzivnih vsebin, od prvega intervjuja s šefom slovenskega Audija, Slovenca v ozadju posla McLarna in Bahrain Meride,...

AVTO
Testi
Testi Opel z merami luksuznega in ceno službenega razreda

Opel insignia sports tourer z merami, udobjem in prostorom. Ne nazadnje tudi z ugodno ceno sporoča, da poslovni karavani še zdaleč niso...

AVTO
Novosti
Novosti Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest 5

Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki...

AVTO
Novice
Novice Pregled in prednosti priključnih hibridov, goljufije z DDV, izjemna toyota rav4 in švedsko presenečenje

Razburljiv teden končujemo s podrobno raziskavo slovenskega trga priključnih hibridov – ogledate si lahko popolno ponudbo, cene,...

AVTO
Novice
Novice Dunaj kot vzor lokalnih avtosalonov, porazi in zmage avtomobilistov

Prvi polni teden v letu 2019 začenjamo z reportažo z avtomobilskega salona na Dunaju, obiskal sem ga prvič. Pišemo o slavju pri...

AVTO
Novice
Novice Prvi učinki brexita, dva obraza toyote yaris in krompirjeva šola

Kljub šolskim počitnicam, praznikom in dopustu, je bila ekipa avto.finance.si v zadnjem tednu zelo aktivna. Odprtje tovarne Jaguar Land...

AVTO
Novice
Novice EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice

Na zadnjih preizkusih EuroNCAP so si pet zvezdic za varnost prislužili hyundai nexo, mazda6, mercedes-benz A in lexus ES, štiri zvezdice...