Atraktiven anglež v drugi generaciji ohranja prepoznaven dizajn visokega pasu in ozkih oken. Oblikovalci so po vzoru večjega velarja zgladili ploskve, previse in robove, vratne kljuke pa so skrili v karoserijo. Žarometi spredaj in zadaj so zdaj še tanjši. Evoque se je izkazal, saj je od leta 2010 po svetu osvojil več kot 770 tisoč kupcev. V minulem letu je bil za znamko drugi najpomembnejši model, prodaja pa je presegla sto tisoč primerkov. V novi generaciji bo nastopal le s petimi vrati.
Prostornejša in digitalizirana notranjost
Novi evoque stoji na posodobljeni platformi, ki je bila za boljše vozne lastnosti okrepljena. Dimenzijsko je podobno dolg kot predhodnik, za prostornejšo notranjost pa ima podaljšano medosno razdaljo. Na zadnji klopi je za dva centimetra več prostora v predelu kolen, večji je predal pred sovoznikom, v predal med prednjima sedežema pa bo po novem mogoče pospraviti tablični računalnik, torbico ali plastenko. Prtljažnik ima širšo odprtino in je za desetino večji (591 litrov). Z zloženimi zadnjimi sedeži se prtljažnik poveča na 1.383 litrov.
Za upravljanje vozila sta tako kot v velarju nameščena dva desetpalčna zaslona. Zgornji omogoča preletavanje vsebin, spodnji pa upravlja klimatsko napravo in gretje sedežev. Novost je kamera, ki vozniku daje širok nižinski pogled pred vozilo, uporaben pa bo pri parkiranju ali premagovanju zahtevnejših brezpotij. Pogled vozniku daje občutek, da gleda skozi avto. Če prtljažnik do vrha napolnite in zastira pogled nazaj, se s pritiskom na vzvratnem ogledalu aktivira zaslon, ki kaže dogajanje za vozilom s pomočjo kamere, ki je nameščena na strehi.
Priključni ali blagi hibrid
Kupci bodo izbirali med tremi štirivaljnimi bencinskimi in dizelskimi motorji. Na voljo pa bo še priključni hibrid, kjer bo električni motor delal skupaj z novim trivaljnim bencinskim motorjem, v zrak pa spustil manj kot 45 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer. Štirikolesno gnane različice bo mogoče opremiti še z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom. Zaganjalnik generator, ki shranjuje energijo, izgubljeno pri zaviranju, pomaga pri speljevanju in pospeševanju z mesta. Za manjšo porabo in izpuste bo motor med zaviranjem pod hitrostjo 17 kilometrov na uro ugasnil.
Meri globino vode
Karoserija je od tal oddaljena dobrih 21 centimetrov, vstopni kot je 25, izstopni pa 30,6 stopinje. Različice s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom bodo opremljene z drugo generacijo elektronskega sistema uravnavanja štirikolesnega pogona terrain response 2. Ta samodejno prepozna, po kateri podlagi vozi, in vključuje šest voznih programov. Zabredli boste lahko v vodo globine 60 centimetrov, vožnjo pa prek ultrazvočnih senzorjev v zunanjih ogledalih, ki merijo globino, prikazuje na osrednjem zaslonu.