(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Seat tarraco: nemška dodelanost, obdana s španskim temperamentom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Seat dodaj
Volkswagen dodaj
Uroš Božin dodaj
 
Čas branja: 6 min
25.11.2018  20:10  Dopolnjeno: 26.11.2018 09:57
Tarraco je prostoren in zanimiv SUV ter najrazkošnejši seat doslej, ki bo na voljo tudi s sedmimi sedeži; Španci so z masko iz žameta prekrili obraz ter tako celotni postavi dodali odmerek španske strasti in temperamenta.
Seat tarraco: nemška dodelanost, obdana s španskim temperamentom
Kot smo vajeni pri seatih, so tarraca poimenovali po španskem kraju – tokrat po obmorskem pristaniškem mestu Tarragona.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Seat dodaj
Volkswagen dodaj
Uroš Božin dodaj

Od višine se, kot kaže, ne zvrti, vsaj v sodobnih športnih terencih ne. Kupci še naprej brez zadržkov posegajo po teh višjih cestnih velikanih in se jih preprosto ne morejo naveličati, tako da proizvajalci komajda izpolnjujejo vsa naročila. Tržniki na drugi strani z oblikovalci že snujejo nove modele in različice. Družino svojih SUV širi tudi španski Seat, ki cveti pod vodstvom nemškega koncerna. Španci z začetkom leta 2019 v vroči kotel ob aroni in ateci spuščajo še novega in največjega SUV v svoji družini – tarraca. Po Barceloni in okolici smo nabirali prve vtise.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Odmerek oblikovne španske strasti

Ob natančnejšem pogledu so proporci in silhueta tarraca znani, zasnovan je namreč na isti platformi, ki jo uporabljata tudi Volkswagen in Škoda. V Martorellu so se posvetili obliki, povezljivosti, notranjosti in piljenju voznih lastnosti. Pozdravljamo napor španskih oblikovalcev, ki so z bolj atletskimi in svežimi linijami zakrili robate in predvidljive obrazne poteze tiguana. Mladosten in vesel obraz zaostri navpična in nova maska, ki napoveduje, kakšna bodo lica seatov v prihodnosti. Dodaten ščepec temperamenta prinašata izbočena grebena na motornem pokrovu ter trikotni LED-žarometi. Mladostnejši izgled so upodobili tudi v zadku, ki ga zaznamujeta povezana žarometa.

Slovo od Edisonove žarnice

Kabina z voznikovega sedeža razvaja s prostornostjo, natančno izdelavo in visokim položajem za volanom. Dolga sedalna površina zagotavlja, da potniki spočiti izstopijo iz avta tudi po daljših vožnjah. Armaturna plošča je oblikovana jasno in pregledno, kar je značilno tudi za Volkswagna in Škodo. Osrednji multimedijski zaslon je postavljen nad zračne reže, je v vidnem polju voznika in ga med svojim delom manj ovira kot pri tiguanu ali kodiaqu. Pred voznikom je še 10,25-palčni digitalni zaslon. Kabina in zunanjost je v obeh različicah (style in excellence) opremljena izključno z LED-svetili.

Veliko prostora je tudi v drugi sedežni vrsti, ki je pomična vzdolžno, dovolj prostora ponuja tudi ob potisku sedežne vrste naprej. Če ste želeli seata s sedmim sedeži, je bila doslej edina možnost alhambra, s tarracem pa bodo večje družine prišle do uporabnosti enoprostorca tudi v obliki masivnega športnega terenca. Tretje sedežne vrste nam ni uspelo preizkusiti, bodo pa na njih najudobneje sedeli otroci. Prtljažnik je v petsedežni različici s 760 litri prostornine ogromen. Volumen v sedemsedežni različici je seveda odvisen od števila potnikov. Sprejme najmanj 230 litrov, s podrto tretjo sedežno vrsto 700, z zloženo drugo sedežno vrsto pa 1.775 litrov.

Na pomoč priskoči Amazonova Alexa

Za dodatno povezljivost je za doplačilo na voljo tudi Amazonova glasovna pomočnica Alexa, ki s povezanim telefonom pomaga pri izbiri predvajane glasbe ali navigaciji. Prvič je v seatu možno tudi upravljanje s kretnjami. Kamera jih pod osrednjim zaslonom zaznava tako, da je možno preskakovati med radijskimi postajami ali pesmimi le z zamahom roke.

Znana motorna paleta

Izbira motorja je dobro znana. Vstopni model bo 1,5-litrski bencinski motor s 110 kilovati, šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sprednjim pogonom. Bencinsko ponudbo zaokroža dvolitrski štirivaljnik s 140 kilovati. Dizelsko ponudbo pa sestavlja dvolitrski motor v različici s 110 ali 140 kilovati (150 in 190 konjskimi močmi). Tako bencinska kot dizelska zmogljivejša različica motorjev bo na voljo le v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive.

Na testnem krogu, kjer smo prevozili slabih 200 večinoma avtocestnih kilometrov, smo se zapeljali z močnejšim dizlom, pri katerem se je poraba ustavila pri 7,8 litra. Motor s 140 kilovati je odziven in ima več kot dovolj moči ter predvsem prijetno zalogo navora. Le pri močnejših pospeševanjih se je izkazal za glasnejšega. Hitro je jasno, zakaj so športni terenci te velikostne skupine tako priljubljeni. Položaj za volanom daje občutek nepremagljivosti in varnosti; kolesa, velikosti do 20 palcev, ter 279 centimetrov medosne razdalje pa skrbijo za udobno vožnjo.

Na avtocesti in odprti podeželski cesti tarraco deluje manjši in lažji, kot dejansko je, ko pa smo se prebijali po prometni cestah središča Barcelone, svoje velikosti ne more skriti. Španci obljubljajo, da je tarraco vozniško najbolj dinamičen SUV v razredu. Sistem za dinamično uravnavanje podvozja (DCC) poskrbi za občutek športnosti ali udobja. V skladu s Seatovo športno filozofijo so dodatno izpilili krmiljenje za okretno in lahkotno vožnjo v zavojih. Po prvem vtisu bi lahko izpostavili bolj odziven in natančen volan, preostale vozne lastnosti pa so zelo primerljive s kodijaqom in tiguanom.

… za zdaj

Do leta 2020 obljubljajo še priključnega hibrida s približno 150 kilovati maksimalne moči, s 50 kilometri električnega dosega, ponudbo pa bi lahko dopolnil še tarraco cupra s približno 300 ''konji''.

Kot smo danes vajeni, športni terenci le redko vidijo teren, ki ni postlan z asfaltom, kljub temu pa taracco spoštljive zmogljivosti pokaže tudi, ko se ravne in gladke ceste končajo. To smo spoznali na testnem poligonu, kjer je naravnost navdušil. Veliki vstopni in izstopni kot ter 20 centimetrov oddaljenost od tal in štirikolesni pogon zagotavljajo velike zmogljivosti, ki jih večina nikoli ne bo niti preizkusila. Tudi sam inštruktor poligona je priznal, da jih bo večina v tem konjiču premagovala le robnike ali strmo travnato površino na kakšnem festivalu.

Bi zaplesali s tarracem?

Popolnega športnega družinskega terenca bo februarja s prihodom tarraca še težje izbrati. Ta navdušuje s prostornostjo, vsestranskostjo ter udobjem in jih ravno prav začini s ščepcem španske strasti. Morda na prvi pogled k mizi ne prinaša velikih sprememb, vendar v tako konkurenčnem razredu še tako majhne spremembe in malenkosti štejejo. Pomembno vlogo bo odigrala tudi cena, za katero se pri uvozniku še pogajajo. Odstotek višja ali nižja začetna cena od Škodinega kodijaqa, oziroma približno 25 tisočakov, pa bi lahko premamila marsikoga.

Foto: Seat in Uroš Božin


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 37

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki (evropske volitve) Kdo si želi naslediti šefa evropske komisije Junckerja 12

Počasi se daljša seznam kandidatov, ki bi prihodnje leto želeli prevzeti vodenje evropske komisije; kdo so imena in kakšen je postopek,...

FINANCE
Članki
Članki (lestvica Doing business) Slovenija zdrsnila, padli tudi Slovaška in Nemčija 8

Pri Svetovni banki so zadnji dan oktobra objavili raziskavo Doing business 2019, v kateri primerjajo regulativo s področja poslovnega...

FINANCE
Članki
Članki Bančni testi stresa: banke so dovolj močne, če pride nova kriza 12

Z bančnimi testi stresa so pri evropski bančni agenciji EBA tokrat preverjali stanje le v največjih bankah v EU z bilančno vsoto nad 30...

FINANCE
Je Trumpu uspelo zagnati rast z nižjimi davki ali jo poganja z dolgom? 4

To je vprašanje, ki se pojavlja ob svežih številkah o velikosti ameriškega proračunskega primanjkljaja, letošnjih projekcij...