(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Avto, ki prinaša nove trende

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Ford dodaj
A1 dodaj
Audi dodaj
Franci Bolta dodaj
 
Čas branja: 2 min
24.11.2018  22:00
Ford fiesta active ni le robustna različica fieste, ampak izjemno pomemben avto, ki prinaša nov trend snovanja avtomobilov.
Avto, ki prinaša nove trende

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Ford dodaj
A1 dodaj
Audi dodaj
Franci Bolta dodaj

Ford s fiesto active na (sedaj tudi slovenski) trg prinaša na prvi pogled preprosto, a zelo zanimivo novost. Malčka s povišano karoserijo in več robustnosti. Fiesta active je namreč prinašalka novih trendov, ker je na trgu prva, ima nedvomno prednost pred drugimi.

Zgolj tehnično fiesta active prinaša 1,8 centimetra večjo oddaljenost od tal, skupaj se je odmik povečal na 15 centimetrov, višina strehe pa na skoraj 1,5 metra. Za centimeter širši so še koloteki, obrobe blatnikov so plastične, torej bolj odporne proti udarcem in morebitnim praskam. Obrobljena in nekoliko drugače oblikovana sta tudi prednji in zadnji odbijač. Fiesta active ima v primerjavi z drugimi tudi nekaj več opreme – serijski sistem SYNC 2,5, športne sedeže, 17-palčna aluminijasta kolesa in še kaj. A to je pomembno le pri razumevanju cene, ki je z osnovnimi 15.580 evrov (1.0 ecoboost) oziroma 16.940 evrov (1.5 TDCi) precej višja. Razlog je tudi njena bogatejša oprema.

Ključno pa je sporočilo fieste, ki pomeni nadaljnji razvoj trenda športnih terencev oziroma klasično zasnovanih avtomobilov. Fiesta active pomeni presek obeh zasnov in daje misliti, da bodo nekoliko višji klasični avtomobili v prihodnje postali stalnica in bodo morda sčasoma zamenjali nizke kombilimuzine, karavane in druge zasnove.

Že naša napoved popolnoma novega clia iz Revoza, ekskluzivno smo o zasnovi poročali junija letos, kaže, da so pri Fordu zadeli smernice – clio bo namreč že v serijski različici dobil nekaj robustnosti, verjamemo, da podobno kot fiesta active. Na trgu se obetajo še druge robustne različice malčkov. Takšno bo dobil tudi novi audi A1, je v našem intervjuju povedal šef slovenskega Audija Franci Bolta (objava intervjuja prihodnji teden).

Fiesta active se s 15-centimetrskim odmikom od tal namreč močno približuje športnim terencem s prednjim pogonom ali pa kar izenačuje z njimi, kar pomeni, da je podobno klena oziroma robustna, hkrati pa ponuja vse prednosti klasične zasnove – od lahke gradnje, v tem primeru zelo dobrih, tudi športnih voznih lastnosti in obenem cenejšo nadgradnjo kot preoblikovanje v športnega terenca.

Ford nima le fieste active, podobno zasnovo ponuja tudi focus active. Nobeden od njiju pa ne nadomešča hišnih športnih terencev.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Krepostna športnica za razigrane mladce

Ford fiesta s poskočnim 140-konjskim turbotrivaljnikom, odličnimi voznimi lastnostmi in v športni opravi ST-Line se dobro znajde tudi v...

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe