Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.
Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Fordova prenovljena gospodarska flota je šele začetek ofenzive

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
tovorni promet   dodaj
električna...   dodaj
Ford dodaj
Boštjan Paušer dodaj
 
Čas branja: 5 min
24.11.2018  15:34  Dopolnjeno: 24.11.2018 15:54
Prenova je pri obeh modelih courier in connect zajela tako zunanjost, z novim prepoznavnim hišnim dizajnom prednje maske, v notranjosti pa posodobljeno armaturno ploščo, ki lahko vključuje tudi multimedijski sistem Sync 3 z velikim 6-palčnim barvnim zaslonom.
Fordova prenovljena gospodarska flota je šele začetek ofenzive

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
tovorni promet   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Ford dodaj
Boštjan Paušer dodaj

Ford je v Slovenijo pripeljal posodobljena najmanjša dostavnika v njegovi ponudbi, modela courier in connect. Hkrati pa so napovedali še številne novosti v segmentu gospodarskih vozil za prihodnje leto.

Oba modela sta na voljo v tovorni različici (z modelsko oznako transit), ter v potniški (modelska oznaka tourneo). Connect ponuja še priljubljeno kombinacijo kombi furgon s petimi sedeži in predelno steno ter ločenim tovornim prostorom, ki je homologirana kot tovorno vozilo in tako podjetjem omogoča nakup z odbitjem vstopnega DDV.

Oblikovne in tehnične novosti

Prenova je pri obeh modeli zajela tako zunanjost, z novim prepoznavnim hišnim dizajnom prednje maske, v notranjosti pa posodobljeno armaturno ploščo, ki lahko vključuje tudi multimedijski sistem Sync 3 z velikim 6-palčnim barvnim zaslonom občutljivim na dotik ter nove – trpežnejše materiale oblazinjenja.

Motorna ponudba zajema novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue in izpopolnjen bencinski 1,0-litrski EcoBoost. Pri dizelskih modelih je serijsko na voljo nov paket za učinkovitejšo porabo, ki zagotavlja optimalno aerodinamičnost z aktivno masko, ki odpira oz. zapira zračne reže. Na ta način se motor ogreje veliko hitreje, obenem pa je pri vožnji zmanjšan zračni upor.

Ročni šeststopenjski menjalniki so sedaj serijsko na voljo v kombinaciji z vsemi motorji, opcijsko pa se kupci Connecta lahko odločijo še za nov osemstopenjski samodejni menjalnik, ki je opremljen s pretvornikom navora.

Kaj je novega pri connectu?

Connect je dobil razširjeno ponudbo dodatne opreme, ki vključuje opcijske ksenon žaromete z LED dnevnimi lučmi, brezžično – indukcijsko polnjenje za mobilne telefone ter pametni ključ, ki omogoča odklepanje in zagon motorja brez uporabe klasičnega ključa.

Nabor asistenčnih sistemov je povečan, med njimi so inteligentni omejevalnik hitrosti s samodejno prilagoditvijo hitrosti vozila, sistem za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in sistemom za zaviranje v sili, stabiliziranje v primeru bočnega vetra in aktivna pomoč pri parkiranju, ki pomaga usmerjati vozilo tako pri bočnem kot pri pravokotnem parkiranju.

Še naprej so na voljo različice s kratko in dolgo medosno razdaljo ter prostorom za tovor s prostornino do 3,6 m3, ki lahko sprejme dve evro paleti in nosilnostjo v razponu od 520 do 890 kg. V potniški izvedbi tourneo connect je lahko opremljen tudi s sedmimi sedeži. Predelna stena opcijsko ponuja odprtino za prevoz dolgih tovorov (npr. lestev, cevi ali drugega orodja).

Dvakrat courier

Kompakten in okreten courier temelji na fiestinem podvozju (večji connect bazira na podvozju prejšnje generacije focusa) in je namenjen predvsem mestni dostavi z nosilnostjo od 500 do 590 kg, in prostornino tovornega prostora do 2,4 m3, v katerega je mogoče naložiti tudi eno evro paleto, medtem ko potniški tourneo courier lahko ponudi pet sedežev. Kljub kompaktnim dimenzijam ponuja praktična bočna drsna vrata, ki še dodatno olajšajo natovarjanje oz. vstopanje v ozkem mestnem okolju.

Cene z vključenim popustom se pri modelih courier začenjajo z 13.710 EUR, pri modelih connect pa znaša začetna cena 18.760 EUR za kratko medosno razdaljo in 19.860 EUR za dolgo.

Napoved novosti za leto 2019

Tudi prihodnje leto bo v Fordovi gospodarski floti zaznamovano s številnimi novostmi. Februarja bo leto otvoril novi pick-up ranger, ki mu bo sredi leta sledil custom kot hibrid in plug-in hibrid. Na slovenske ceste bo drugo leto zapeljal še prenovljeni največji transit, ki bo prav tako prejel tudi hibridno izvedbo, ponudbo pa bosta dopolnila še tovorna izvedba fieste (fiesta van) in transit oz. tourneo custom active, ki bo verjetno nagovarjal predvsem aktivne družine in obrtnike, ki se z vozilom občasno zapeljejo tudi izven urejenih cest.

Transit mHEV – prvi dostavni mild hibrid

Hibridna tehnologija že dolgo ni novost, vendar nujno povzroča višje stroške in večjo težo, ne eno ne drugo pa ni zaželeno, zlasti ne za gospodarska vozila. Pri kategorizaciji hibridov obstajajo mikro hibridi, delni hibridi (mild hybrid) oziroma popolni ali pravi hibridi. Mild hibridi ponujajo določene pridobitve s sorazmerno nizkimi stroški in majhno težo ter so danes vedno pogostejši pri avtomobilih.

Običajna rešitev (ki jo uporablja tudi transit) pomeni vgradnjo integriranega elektromotorja/generatorja, ki nadomešča zaganjač in alternator, in je prek jermena povezan z motorjem ali ročično gredjo. Pri ustavljanju se ustvari električna energija, ki prek transformatorja polni litij-ionski akumulator z zmogljivostjo 10 Ah in navadni 12-voltni akumulator. Energija gre lahko tudi v drugi smeri, zato elektromotor v določenih situacijah (pri nižjih vrtljajih, to je pri pospeševanju ali večjih obremenitvah) pomaga dizelskemu motorju, s čimer se prihrani gorivo.

Obstajata dve električni mreži; hibridni sistem z 48 V in preostali del električnega omrežja z 12 V. Sistem mHEV je opcijsko na voljo v vseh izvedbah s sprednjim in zadnjim pogonom, odvisno od voznih pogojev pa lahko prihrani približno pet odstotkov goriva.

Foto: Ford in Boštjan Paušer



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 40

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...