(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Fordova prenovljena gospodarska flota je šele začetek ofenzive

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
tovorni promet   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Ford dodaj
Boštjan Paušer dodaj
 
Čas branja: 5 min
24.11.2018  15:34  Dopolnjeno: 24.11.2018 15:54
Prenova je pri obeh modelih courier in connect zajela tako zunanjost, z novim prepoznavnim hišnim dizajnom prednje maske, v notranjosti pa posodobljeno armaturno ploščo, ki lahko vključuje tudi multimedijski sistem Sync 3 z velikim 6-palčnim barvnim zaslonom.
Fordova prenovljena gospodarska flota je šele začetek ofenzive

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
tovorni promet   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Ford dodaj
Boštjan Paušer dodaj

Ford je v Slovenijo pripeljal posodobljena najmanjša dostavnika v njegovi ponudbi, modela courier in connect. Hkrati pa so napovedali še številne novosti v segmentu gospodarskih vozil za prihodnje leto.

Oba modela sta na voljo v tovorni različici (z modelsko oznako transit), ter v potniški (modelska oznaka tourneo). Connect ponuja še priljubljeno kombinacijo kombi furgon s petimi sedeži in predelno steno ter ločenim tovornim prostorom, ki je homologirana kot tovorno vozilo in tako podjetjem omogoča nakup z odbitjem vstopnega DDV.

Oblikovne in tehnične novosti

Prenova je pri obeh modeli zajela tako zunanjost, z novim prepoznavnim hišnim dizajnom prednje maske, v notranjosti pa posodobljeno armaturno ploščo, ki lahko vključuje tudi multimedijski sistem Sync 3 z velikim 6-palčnim barvnim zaslonom občutljivim na dotik ter nove – trpežnejše materiale oblazinjenja.

Motorna ponudba zajema novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue in izpopolnjen bencinski 1,0-litrski EcoBoost. Pri dizelskih modelih je serijsko na voljo nov paket za učinkovitejšo porabo, ki zagotavlja optimalno aerodinamičnost z aktivno masko, ki odpira oz. zapira zračne reže. Na ta način se motor ogreje veliko hitreje, obenem pa je pri vožnji zmanjšan zračni upor.

Ročni šeststopenjski menjalniki so sedaj serijsko na voljo v kombinaciji z vsemi motorji, opcijsko pa se kupci Connecta lahko odločijo še za nov osemstopenjski samodejni menjalnik, ki je opremljen s pretvornikom navora.

Kaj je novega pri connectu?

Connect je dobil razširjeno ponudbo dodatne opreme, ki vključuje opcijske ksenon žaromete z LED dnevnimi lučmi, brezžično – indukcijsko polnjenje za mobilne telefone ter pametni ključ, ki omogoča odklepanje in zagon motorja brez uporabe klasičnega ključa.

Nabor asistenčnih sistemov je povečan, med njimi so inteligentni omejevalnik hitrosti s samodejno prilagoditvijo hitrosti vozila, sistem za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in sistemom za zaviranje v sili, stabiliziranje v primeru bočnega vetra in aktivna pomoč pri parkiranju, ki pomaga usmerjati vozilo tako pri bočnem kot pri pravokotnem parkiranju.

Še naprej so na voljo različice s kratko in dolgo medosno razdaljo ter prostorom za tovor s prostornino do 3,6 m3, ki lahko sprejme dve evro paleti in nosilnostjo v razponu od 520 do 890 kg. V potniški izvedbi tourneo connect je lahko opremljen tudi s sedmimi sedeži. Predelna stena opcijsko ponuja odprtino za prevoz dolgih tovorov (npr. lestev, cevi ali drugega orodja).

Dvakrat courier

Kompakten in okreten courier temelji na fiestinem podvozju (večji connect bazira na podvozju prejšnje generacije focusa) in je namenjen predvsem mestni dostavi z nosilnostjo od 500 do 590 kg, in prostornino tovornega prostora do 2,4 m3, v katerega je mogoče naložiti tudi eno evro paleto, medtem ko potniški tourneo courier lahko ponudi pet sedežev. Kljub kompaktnim dimenzijam ponuja praktična bočna drsna vrata, ki še dodatno olajšajo natovarjanje oz. vstopanje v ozkem mestnem okolju.

Cene z vključenim popustom se pri modelih courier začenjajo z 13.710 EUR, pri modelih connect pa znaša začetna cena 18.760 EUR za kratko medosno razdaljo in 19.860 EUR za dolgo.

Napoved novosti za leto 2019

Tudi prihodnje leto bo v Fordovi gospodarski floti zaznamovano s številnimi novostmi. Februarja bo leto otvoril novi pick-up ranger, ki mu bo sredi leta sledil custom kot hibrid in plug-in hibrid. Na slovenske ceste bo drugo leto zapeljal še prenovljeni največji transit, ki bo prav tako prejel tudi hibridno izvedbo, ponudbo pa bosta dopolnila še tovorna izvedba fieste (fiesta van) in transit oz. tourneo custom active, ki bo verjetno nagovarjal predvsem aktivne družine in obrtnike, ki se z vozilom občasno zapeljejo tudi izven urejenih cest.

Transit mHEV – prvi dostavni mild hibrid

Hibridna tehnologija že dolgo ni novost, vendar nujno povzroča višje stroške in večjo težo, ne eno ne drugo pa ni zaželeno, zlasti ne za gospodarska vozila. Pri kategorizaciji hibridov obstajajo mikro hibridi, delni hibridi (mild hybrid) oziroma popolni ali pravi hibridi. Mild hibridi ponujajo določene pridobitve s sorazmerno nizkimi stroški in majhno težo ter so danes vedno pogostejši pri avtomobilih.

Običajna rešitev (ki jo uporablja tudi transit) pomeni vgradnjo integriranega elektromotorja/generatorja, ki nadomešča zaganjač in alternator, in je prek jermena povezan z motorjem ali ročično gredjo. Pri ustavljanju se ustvari električna energija, ki prek transformatorja polni litij-ionski akumulator z zmogljivostjo 10 Ah in navadni 12-voltni akumulator. Energija gre lahko tudi v drugi smeri, zato elektromotor v določenih situacijah (pri nižjih vrtljajih, to je pri pospeševanju ali večjih obremenitvah) pomaga dizelskemu motorju, s čimer se prihrani gorivo.

Obstajata dve električni mreži; hibridni sistem z 48 V in preostali del električnega omrežja z 12 V. Sistem mHEV je opcijsko na voljo v vseh izvedbah s sprednjim in zadnjim pogonom, odvisno od voznih pogojev pa lahko prihrani približno pet odstotkov goriva.

Foto: Ford in Boštjan Paušer



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (evropski semester) Slovenija pod drobnogledom Bruslja 4

Stekel je evropski semester 2019: evropska komisija se je spet odpravila na teren preverjat, kako Slovenija in druge članice izvajajo...

FINANCE
Članki
Članki V petek bomo izvedeli, kako Slovenija čuti umirjanje rasti na tujem 2

Slovenski statistični urad bo v petek objavil podatke, kakšna je bila gospodarska rast v Sloveniji v tretjem četrtletju in kako je nanjo...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki Inštitut Ifo: nemško gospodarstvo se ohlaja 1

Razpoloženje nemških direktorjev se je po podatkih sveže mesečne raziskave nemškega inštituta Ifo novembra še nekoliko poslabšalo;...