Vizijo NIČ Roberta Štabe, predsednika Zavoda Varna pot, je agencija Poslovni Mediji v sredo prikazala na simbolen način. Na aslaft oziroma kartonsko podlago celotne Igriške ulice v Ljubljani se je uleglo 86 oseb in s tem pokazalo, koliko žrtev prometnih nesreč smo letos že zabeležili na slovenskih cestah.
Ko je množica vstala in so na cesti ostali le kartoni, je Vizija NIČ (ki se zavzema za nič smrtnih žrtev in nič hudo telesno poškodovanih oseb zaradi prometnih nesreč) za trenutek postala resnična. A do prave Vizije NIČ lahko pridemo le, če vsak od nas sprejme svojo osebno zavezo. »V vsakem od nas je moč, da naredimo svoj korak k uresničitvi te vizije«, je poudaril Robert Štaba.
Zavod Varna pot, ki ga vodi nekdanji generalni sekretar AMZS Robert Štaba, je v tem tednu predstavil vizijo NIČ – projekt, ki vključuje iskanje pozitivnih rešitev za zmanjšanje krvnega davka na naših cestah. Vizijo jo poleg MOL podprl tudi največji avtomobilski distributer v Sloveniji, družba Porsche Slovenija, ki je zavodu v uporabo odstopil dve vozili – volkswagen crafter in transporter.
Porsche Slovenija in Zavod Varna pot že več kot 10 let sodelujeta pri raznih preventivnih in izobraževalnih aktivnosti Zavoda Varna pot. Sodelovanje so zdaj okrepili s pravim partnerskim sodelovanjem, s katerim verjamejo, da bodo tudi sami spodbudili ozaveščanje o varnosti v prometu.