(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

PRIMA test: kako se peljejo in kako zmogljiv štirikolesni pogon imajo?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Avto-moto zveza Slovenije dodaj
Volvo dodaj
BMW dodaj
Lexus dodaj
 
Čas branja: 3 min
15.11.2018  00:06
Ker so športni in ker so terenci, smo avtomobile med stožci in na valjih temeljito preizkusili tudi na poligonu AMZS centra varne vožnje Vransko.
PRIMA test: kako se peljejo in kako zmogljiv štirikolesni pogon imajo?
Foto: Prima

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Avto-moto zveza Slovenije dodaj
Volvo dodaj
BMW dodaj
Lexus dodaj

Vozne lastnosti v tem razredu niso nepomembne, tako na cesti, kot na poligonu varne vožnje pa smo zato preverjali dinamične značilnosti vozila, od vožnje slaloma, do nagibanja in zaviranja v sili. V centru varne vožnje AMZS smo se tako osredotočili na vzmetenje, podvozje, krmilni mehanizem in menjalnik. Kaj hitro se je izkazalo, da nekaterim avtomobilom ne ustreza hitro vijuganje med stožci, so se pa z udobjem izkazali na običajnih cestah.

Alfin stelvio bo potešil najbolj zahtevne voznike

Najboljši občutek pri vožnji med stožci ponuja izredno vozen alfa romeo stelvio (8-stopenjski samodejni menjalnik je med boljšimi, visoke ocene so prejele tudi alfine zavore in volanska komunikativnost), kar ni bilo presenečenje. Stelvio je na poligonu povsem upravičil ime po slovitem prelazu v Dolomitih.

Malenkost zadaj je mercedes-benz GLC, odličen pa je tudi Volvo XC60. GLC je pustil najboljši vtis pri zaviranju in blaženju, zasluge pa gre pripisati zračnemu vzmetenju. Toliko kot je XC60 navdušil pri zaviranju, je razočaral pri volanski komunikativnosti. Malce presenetljivo je bil med razočaranji vožnje v slalomu BMW X3, zato pa sta navdušila hiter in natančen 8-stopenjski menjalnik ter volanska komunikativnost.

Lexus NX se je izkazal kot izrazito udoben avto, kar pusti posledice pri dinamični vožnji, višje ocene pa so ga stale tudi baterije hibridnega pogona, ki vplivajo na težo in njeno razporeditev. Audi Q5 ni nikjer izstopal iz povprečja, a se izkaže kot zelo uravnotežen avtomobil, ki zmore zadovoljiti vse okuse in potrebe.

Na preizkus smo postavili tudi štirikolesni pogon

Ker avtomobili s svojo mogočno pojavo in robustnostjo nakazujejo, da se dobro znajdejo tudi onkraj asfalta, smo njihov štirikolesni pogon preizkusili tudi na valjih.

Na poligonu so postavljeni trije elementi z drsečimi valji, četrto kolo je na nedrseči podlagi (asfaltu), avtomobil naj bi premagal oviro iz obeh smeri. Opažanja je zabeležila Urška Radolović iz portala Avtomobilizem.com.

Smer NAPREJ v našem primeru pomeni, da sta obe sprednji kolesi na valjih, prav tako zadnje desno kolo, samo zadnje levo kolo ima oprijem na podlagi.

Smer NAZAJ v našem primeru pomeni, da so na valjih obe zadnji kolesi in prednje levo kolo, prednje desno je na asfaltu.

V elementih z drsečimi valji smo odstranili po dva valja.

Audi in Mercedes se hitro izkopljeta iz težav, Lexus pa je nemočen

Alfa Romeo Stelvio: naprej DA (s težavo), nazaj NE

Audi Q5: naprej DA, nazaj DA

BMW X3: naprej DA, nazaj NE

Lexus NX: naprej NE, nazaj NE, v ponovljenem poskusu se je z valjev "rešil" tako, da je speljal vzvratno, z oprijemom pod zadnjim levim kolesom

Volvo XC60: naprej DA (s težavo), nazaj NE

Mercedes-Benz GLC: naprej DA, nazaj DA



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Je Trumpu uspelo zagnati rast z nižjimi davki ali jo poganja z dolgom? 6

To je vprašanje, ki se pojavlja ob svežih številkah o velikosti ameriškega proračunskega primanjkljaja, letošnjih projekcij...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki BS opozarja: Obseg potrošniških posojil se je silovito povečal. Kaj se dogaja? 11

Česa ne bi smeli spregledati v priporočilih, ki jih je Banka Slovenije (BS) namenila tako bankam kot strankam in s katerimi ene in druge...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...