Se bo bencin v torek prvič letos pocenil? Se bo bencin v torek prvič letos pocenil? Letos se je bencin podražil za 15 odstotkov, dizel za osem
Začetek slovenske elektrifikacije Volkswagna, Trumpov epilog in nova tovarna VW, morda bo v Srbiji... Začetek slovenske elektrifikacije Volkswagna, Trumpov epilog in nova tovarna VW, morda bo v Srbiji... Poudarki tega tedna so Volkswagnova elektrifikacija, tudi v Sloveniji, delni razplet Trumpovih groženj s carinami, analiza zanesljivosti znamk, VW tovarna v vzhodni Evropi, zanimivi novici iz hrvaškega Rimca in napoved novih cen bencina in dizla.
Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog Volkswagen vstopa v elektrodobo z novo generacijo električnih avtov in celostno storitvijo, ki bo elektrifikacijo približala tudi Slovencem. Distributer Volkswagna Porsche Slovenija bo v prihodnjih treh letih v infrastrukturo in storitve vložil milijon evrov.
Če bi bili vsi avti v Evropi čez noč električni, bi se izpusti CO2 zmanjšali le za 0,4 odstotka Če bi bili vsi avti v Evropi čez noč električni, bi se izpusti CO2 zmanjšali le za 0,4 odstotka To ne pomeni, da sta denar in trud za zmanjšanje izpustov brez veze, pomeni pa, da je akcija brez ZDA, Kitajske in Indije boj z mlini na veter. Rezultat za zdaj ni bistveno zmanjšanje obremenitve okolja, ampak bistveno povečanje občutka ljudi »ne me zafrkavat«
Ostareli šved z mladostnim značajem Ostareli šved z mladostnim značajem Volvo V40 tudi po sedmih letih odkrito navdušuje z nič kaj zastarelo podobo, kakovostjo, voznimi lastnostmi in varčnostjo, proti pokoju pa pelje tudi s privlačno ceno.

PRIMA test: kako smo izmerili prostornost in uporabnost ter ocenili prtljažnik?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
15.11.2018  00:05
Prostornost in uporabnost sta kupcem v tem razredu še kako pomembna, tudi kakovost materialov in izdelave šteje, pozabiti pa ne gre niti na dostopnost do zadnje klopi ter seveda velikost in uporabnost prtljažnega prostora.

Obveščaj me o novih člankih:  

Meritve prostornosti potniških prostorov in uporabnost tokratnih premijskih športnih terencev so izvedli Borut Fakin in Anže Jamnik iz revije Avto fokus, Urška Radolović iz portala Avtomobilizem.com in vloger Ciril Komotar. Kaj so pod črto zapisali pri Avto fokusu?

Pomembna odlagalna mesta za mobilnike

Anže Jereb in Borut Fakin, Avto fokus: "Ocenjevali smo ergonomijo potniškega prostora z odlagalnimi mesti vred, kakovost materialov in izdelave, udobje ter prostornost na sprednjih in zadnjih sedežih, vstopanje in izstopanje iz avtomobila, primernost isofix pritrdišč ter prostor za otroška sedeža na zadnji klopi.

Preverjali smo odlagalna mesta za mobilne telefone, z 1,5 in 0,5-litrsko plastenko smo preverjali odlagalna mesta za pijačo, z mapo velikosti A4 pa smo preverjali velikost predalov pred sovoznikom.

Prostornost na zadnji klopi smo merili tako, da se je Urška usedla na voznikovo mesto, Borut pa za njo, nato pa smo merili prostor za kolena in nad glavo.

Merili smo tudi odprtino zadnjih vrat.

Točko smo namenili tudi vsem, ki imajo zadaj prezračevalne reže (imajo jih vsi)

Ocenili smo nameščanje otroških sedežev s pritrdišči isofix in s pripenjanjem z varnostnim pasom ter izmerili prostor, ki ostane med dvema otroškima sedežema.

Prostorne zadnje klopi in zelo dobra ergonomija pri vseh

Vsi modeli so se izkazali s prostornostjo druge vrste sedežev, kje vsi ponujajo dovolj prostora za kolena. Tu v pozitivno smer izstopa volvo. Z izjemo lexusa, ki ima komaj dovolj prostora za 180 cm visokega potnika, vsi ponujajo tudi dovolj prostora za glavo (tudi s stekleno streho).

Pri udobju tako na sprednjih, kot na zadnjih sedežih izstopa audi, ki pa je imel opcijske sedeže S-line ter opcijski vzdolžni pomik in nastavljiv naklon naslona zadnjih sedežev. Med manj udobne zadaj sodita alfa, ki ima izrazito neudoben naslon, ter lexus, ki ima nadpovprečno visok pod.

Ergonomija je pri vseh zelo dobra. Najboljša je pri audiju in BMW-ju, sledi mercedes, enako velja za kakovost materialov. Najslabša kakovost materialov je nedvomno pri alfi, ki je tudi površno izdelana.

Alfa in lexus sta edina modela, pri katerih v predal pred sovoznikom ni mogoče pospraviti mape A4."

Prostorni zadki pri vseh, a razlike med njimi vseeno so

Prestižni športni terenec ni pomemben le z vidika cene, stroškov, ugleda in še česa, ampak kupcem šteje tudi prostor – tisti za zadnjimi sedeži. V teoriji ga ni malo, kaj pa v praksi? Izmerila sta jih Matej Štakul in Matjaž Terzič iz Dnevnika. Kaj sta ugotovila?

Matej Štakul in Matjaž Terzič, Dnevnik: "Glede prtljažnikov ni veliko filozofije. Glede na velikost avtomobilov, sva se tokrat "oborožila" z večjim številom predmetov in uporabila dva velika kovčka, tri majhne "letalske" in eno veliko napolnjeno športno torbo. Vsi avtomobili so pogoltnili vse, a se med seboj vseeno razlikujejo.

Najbolje se je odrezala "nemška trojka", v katero sva brez težav pod rolo, torej do višine naslonjal sedežev, spravila vse predmete, le malenkost težje je šlo pri volvu, medtem ko se pri lexusu, ki je imel edini trdo polico, vsega pod to ni dalo spraviti, a so se predmeti vseeno zložili do višine, ki vozniku še ni zakrila pogleda nazaj skozi vzvratno ogledalo. Pri alfi je bilo vse skupaj najslabše, ker ima bistveno ožji prtljažnik. Medtem ko je bilo pri drugih možno zložiti dva velika kovčka vsakega na eno stran prtljažnika in vmes stlačiti torbo, tu ni šlo, saj je bilo prostora ravno za dva kovčka. Edini način, da sva prtljažnik lahko zaprla, je bil tako ta, da sva torbo dala na vrh kovčkov, s čimer pa je bil pogled vozniku nazaj močno oviran.

Na podlagi meritve višine nakladalnega robu in odprtine sva tudi razporedila točke, kar se tiče zlaganja naslonjal, je pri vseh vse skupaj priročno in enostavno, se pa vseeno opcija podiranja iz prtljažnika zdi dodana vrednost, zato sva trojici, ki je to omogočala (alfa, bmw, mercedes), podelila točko več.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki (evropske volitve) Kdo si želi naslediti šefa evropske komisije Junckerja 23

Počasi se daljša seznam kandidatov, ki bi prihodnje leto želeli prevzeti vodenje evropske komisije; kdo so imena in kakšen je postopek,...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost