Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Avtomobilske blagovne znamke izgubljajo v primerjavi s storitvenimi in tehnološkimi podjetji. Med 100 najbolj vrednimi svetovnimi blagovnimi znamkami so letos le še tri avtomobilske.
Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Aktualni oziroma kmalu stari clio je izjemno zanimiv nakup. Povsem soliden avto z dobrim osnovnim turbomotorjem danes dobite za dobrih deset tisočakov, s skromnejšo opremo še za manj. To pa je v tem razredu izjemno dobra ponudba. Novi clio bo sicer boljši, a tudi dražji.
Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah

(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
Nissan dodaj
adriatic dodaj
 
Čas branja: 6 min
14.11.2018  19:40  Dopolnjeno: 14.11.2018 19:41
Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic, pojasnjuje zakaj lahko specializacija avtomobilskemu proizvajalcu prinese boljše rezultate kot boj v množičnem razredu
(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu
"V prihodnjem letu po mojem mnenju ne smemo več pričakovati takšne stopnje rasti kot v zadnjih treh letih. Nikakor namreč ne smemo zanemariti dejstva, da tudi globalni trendi v prihodnjih od dveh do treh letih napovedujejo novo recesijo. Zato je pomembno, da si vsi prodajalci že danes zagotovimo dobro finančno stabilnost, da bomo pripravljeni na vnovično zategovanje pasu," pravi Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic.
Foto: Jure Makovec

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

MANAGER
Manager
Manager Zakaj je Ghosn moral pasti in kaj to pomeni za zvezo Renault-Nissan

V Nissanu so nasprotovali zamislim o združitvi z Renaultom in so zato morda začeli preiskavo o grehih velikega šefa.

AVTO
Novice
Novice Urbani posebnež, katerega proizvodnjo ogroža brexit, dosegel mejnik

V tovarni v Sunderlandu so izdelali milijonti nissan juke

AVTO
Testi
Testi Nissanov električni eksot, ki lahko prepelje 4,2 kubičnega metra tovora ali sedem potnikov

Nissanov kombi e-NV200 ni najbolj sveže zasnove, a je lahko dobra rešitev za prevoz tovora v mestih in tudi potnikov na ne preveč dolge...

AVTO
Novice
Novice Prvi mož Renaulta in Nissana Carlos Ghosn aretiran, delnice družbe najnižje v treh letih

Ghosn se je vpletel v škandal, ker naj bi več let prijavljal manjše osebne prihodke ter uporabljal sredstva družbe za osebne namene.

AVTO
Posel
Posel So električni avti tudi v Sloveniji razprodani? Analizirali smo trg 1

Katere električne avtomobile lahko pri nas dobite takoj, na katere pa boste čakali zelo dolgo

AVTO
Testi
Testi ''Naj'' električar z zadržkom 3

Nissan leaf je cenovno dostopen električni avtomobil, ki navduši z obliko, e-pedalom, družinsko uporabnostjo in dosegom. A preden si za...