Hyundai nexo je prvi avto na gorivne celice oziroma vodikovo gorivo (to s kemično reakcijo pretvorijo v elektriko, ki poskrbi za pogon motorja), ki je bil kadarkoli preizkušen na varnostnem testu evropskega konzorcija EuroNCAP in si je že prislužil pet zvezdic za varnost.
V kategoriji varnosti odraslih potnikov je nexo prejel 94 odstotkov vseh možnih točk. Poleg tega je v kategoriji varnosti otrok prejel 87 odstotkov, v kategoriji asistenčni sistemi 67 odstotkov in v kategoriji varnosti pešcev 80 odstotkov možnih točk.
Pet zvezdic še za mazdo6, lexus ES in mercedes-benz A
V zadnji seriji preizkusnih trčenj je EuroNCAP podelil še tri odlične ocene, pet zvezdic za varnost mazdi6, novemu mercedes-benzu razreda A in lexusu ES. Mazda se je odlično izkazala pri varnosti odraslih potnikov (95 odstotkov vseh točk) in pri varnosti otrok z 91 odstotki vseh točk. Malo slabše pa pri asistenčnih sistemih (73 odstotkov) in pešcih (66 odstotkov).
Mercedes-Benz razreda A je v prvih treh kategorijah presegel rezultat 90 odstotkov vseh možnih točk, le pri asistenčnih sistemih je dobil 75 odstotkov. Lexus ES se je izkazal s podobnim rezultatom kot razred A, asistenčni sistemi so bili najslabša točka s 77 odstotki vseh možnih točk. V prvih treh kategorijah pa si je prislužil 91-, 87- in 90-odstotno oceno.
Na splošno solidni, a za pešce manj varni trojčki
Evropski trojček potniških dostavnikov citroën berlingo, peugeot rifter in opel combo pa se je moral zadovoljiti s štirimi zvezdicami za varnost na omenjenem testu. Tehnični in oblikovni sorodniki so se sicer solidno izkazali pri skupni varnosti (91 odstotkov) in varnosti otrok (81 odstotkov).
Na področju asistenčnih sistemov so z 68 odstotki vseh točk pokazali slabše lastnosti, padli pa so pri varnosti pešcev z le 58 odstotki skupnih točk. Zasnova berlinga, rifterja in comba je ob trku za pešce še posebej nevarna v predelu prednjih stebričkov, pod vetrobranskim steklom in v zgornjem delu blatnikov. Za te predele jim je EuroNCAP dodelil zelo skromno oceno za varnost.