Oktobra je Audi v Evropi prodal le polovico avtomobilov kot v istem obdobju lani, saj mnogi modeli še niso opravili postopka registracije v okviru novega standarda okoljskih testiranj (WLTP), poroča Spiegel. Družba je od septembra podvojila paleto svojih modelov, ki so homologirani v skladu s ciklom WLTP, s 34 na 70. Do konca leta pričakujejo, da bo ponudba spet popolna.
Audi je oktobra po svetu prodal 117.600 avtomobilov, kar je 26 odstotkov manj kot mesec prej. V Evropi so zabeležil 53-odstoten upad, saj so jih prodali le 32 tisoč. Letos v Ingolstadtu načrtujejo prodajo, primerljivo z lanskim letom, je dejal izvršni direktor Bram Schot. Na Kitajskem se je prodaja okrepila za dobrih pet odstotkov na 57 tisoč vozil, v ZDA pa se je povečala za 17 odstotkov na 19 tisoč avtomobilov.
Številni proizvajalci so poleti hiteli z dobavo novih vozil, s čimer so želeli prehitevati omenjene spremembe. Med njimi je bil tudi Audi, ki je pred prehodom na nov regulativni cikel WLTP prodal še posebej veliko avtomobilov v skladu s standardom NEDC. Avgusta so prodajo v Evropi povečali za 22 odstotkov.
Od začetka leta so pri Audiju prodali nekaj več kot 1,5 milijona vozil, kar je slab odstotek manj kot v istem obdobju lani. Mercedes-Benzu, ki se je spopadal s podobnimi težavami, je oktobra že uspel preobrat. BMW pa bo s prodajnimi številkami postregel ta teden.
Dobava Volkswagnovih vozil je v oktobru še naprej upadala. Prodaja po svetu se je zmanjšala za 6,2 odstotka na 516.900 vozil, in sicer zaradi nezaupanja kitajskih kupcev. Prodaja se je zmanjšala za 9,8 odstotka na 274.100 avtomobilov.
V Nemčiji so po septembru tudi oktobra prodali manj novih vozil, kar gre v prvi vrsti pripisati novim okoljskim testom za vozila, ki so začeli veljati s 1. septembrom. Oktobra so v Nemčiji zabeležili 252.682 registracij novih vozil, kar je 7,4 odstotka manj kot oktobra lani.