Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Hibridni pogon več ne zahteva kompromisov. V ravu4 je z majhno porabo in občutno izboljšanimi zmogljivostmi tudi v razredu športnih terencev postal resen konkurent dizlom
Veliko Audija v majhni embalaži Veliko Audija v majhni embalaži Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.
Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi
Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Lexusov novinec UX je vstopnica v svet japonskega gostoljubja in prestiža, celotno izkušnjo pa začini še dobro izpopolnjen samopolnilni hibridni sistem.
Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Rast proizvodnje baterij za električne avtomobile prinaša pritisk na trg in izbiro kovin. Eden izmed največjih proizvajalcev bi kobalt in nikelj zamenjal za platinske kovine. Kako velik izziv je to, kakšne so cene kovin, katere so druge politične, moralne in tehnične ovire? Preizkusili smo dva nova hibrida – priključnega v BMW 330e in klasičnega v lexusu UX250h. Toyota se povezuje z URI Soča, na pragu že prvi posel. Daimlerju visoka kazen, povezana z dizelskim škandalom, korejca za 40 ali 50 tisoč evrov in še marsikaj ...

Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.11.2018  12:57
Prostorna kot octavia, obenem pa sodobnejša od golfa – to je nova škoda scala, ki bo prihodnje leto zapeljala v osrednji del golfovega oziroma C-razreda
Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj

Škoda pripravlja odločen skok v osrednji del kompaktnega razreda, kjer je doslej nastopala z dvema mejnima modeloma – rapid in octavia. Nova scala bo mersko, predvsem pa tehnično precej bližje bratrancu golfu kot v preteklosti. Na nekaterih področjih ga bo celo presegala.

Škoda je v preteklosti ubrala zanimivo strategijo, od katere pa se vse bolj oddaljuje. Nekatere modele je umeščala med posamezne razrede, tako se je denimo z yetijem postavila med športne terence (SUV) razreda B in C, z octavio med C in D, s superbom med razreda D in E. Novi karoq je prinesel bolj natančno umestitev, v osrednji del SUV razreda C. Prav tako ni dileme pri fabii, tipični predstavnici B-razreda.

Kot kaže, bo jasna umestitev v osrednji del C-razreda značilna tudi za novo scalo – naslednico rapida, ki velja za nekoliko povečani in cenovno dostopni avto B-razreda.

Da bo nova scala drugačna, precej bolj sodobna in prestižna, zelo jasno poročajo prve uradne napovedi češke Škode. Ta je danes razkrila potniško kabino čistih potez in sodobnega infozabavnega sistema. Digitalna armaturna plošča bo denimo največja v razredu, z diagonalo 10,25 palca. Osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole pa bo segal do 9,2 palca. Zaslon je postavljen višje kot pri drugih Škodinih modelih, kar pomeni, da bo lažje berljiv in uporabnejši.

Škoda scala bo ostala škoda, torej prostoren avto s kopico uporabnih rešitev. To potrjujejo tudi številke: 2,65-metrska medosna razdalja, 7,3 centimetra kolenskega prostora na zadnji klopi oziroma natanko toliko kot pri večji octavii ter eden največjih prtljažnikov v razredu s prostornino od 467 do 1.410 litrov (ob podrti zadnji klopi).

Tovarna v tem hipu razkriva še naslednje lastnosti scale: obljublja bogato aktivno in pasivno varnost, prednje in zadnje žaromete v LED-tehnologiji in že znane bencinske turbomotorje 1,0 ter 1,5 ter 1,6 TDI z močjo od 66 do 110 kilovatov.

Scala bo uradno razkrita 6. decembra v Tel Avivu, prodajati pa jo bodo začeli v prvi polovici prihodnjega leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 36

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

AVTO
Novosti
Novosti Znane slovenske cene škode scale, najcenejša trenutno stane okoli 15.600 evrov 44

Škodini trgovci so začeli predprodajo novega modela scala, ki bo v Sloveniji sicer šele konec maja letos.

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...