Škoda pripravlja odločen skok v osrednji del kompaktnega razreda, kjer je doslej nastopala z dvema mejnima modeloma – rapid in octavia. Nova scala bo mersko, predvsem pa tehnično precej bližje bratrancu golfu kot v preteklosti. Na nekaterih področjih ga bo celo presegala.
Škoda je v preteklosti ubrala zanimivo strategijo, od katere pa se vse bolj oddaljuje. Nekatere modele je umeščala med posamezne razrede, tako se je denimo z yetijem postavila med športne terence (SUV) razreda B in C, z octavio med C in D, s superbom med razreda D in E. Novi karoq je prinesel bolj natančno umestitev, v osrednji del SUV razreda C. Prav tako ni dileme pri fabii, tipični predstavnici B-razreda.
Kot kaže, bo jasna umestitev v osrednji del C-razreda značilna tudi za novo scalo – naslednico rapida, ki velja za nekoliko povečani in cenovno dostopni avto B-razreda.
Da bo nova scala drugačna, precej bolj sodobna in prestižna, zelo jasno poročajo prve uradne napovedi češke Škode. Ta je danes razkrila potniško kabino čistih potez in sodobnega infozabavnega sistema. Digitalna armaturna plošča bo denimo največja v razredu, z diagonalo 10,25 palca. Osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole pa bo segal do 9,2 palca. Zaslon je postavljen višje kot pri drugih Škodinih modelih, kar pomeni, da bo lažje berljiv in uporabnejši.
Škoda scala bo ostala škoda, torej prostoren avto s kopico uporabnih rešitev. To potrjujejo tudi številke: 2,65-metrska medosna razdalja, 7,3 centimetra kolenskega prostora na zadnji klopi oziroma natanko toliko kot pri večji octavii ter eden največjih prtljažnikov v razredu s prostornino od 467 do 1.410 litrov (ob podrti zadnji klopi).
Tovarna v tem hipu razkriva še naslednje lastnosti scale: obljublja bogato aktivno in pasivno varnost, prednje in zadnje žaromete v LED-tehnologiji in že znane bencinske turbomotorje 1,0 ter 1,5 ter 1,6 TDI z močjo od 66 do 110 kilovatov.
Scala bo uradno razkrita 6. decembra v Tel Avivu, prodajati pa jo bodo začeli v prvi polovici prihodnjega leta.