(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.11.2018  12:57
Prostorna kot octavia, obenem pa sodobnejša od golfa – to je nova škoda scala, ki bo prihodnje leto zapeljala v osrednji del golfovega oziroma C-razreda
Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj

Škoda pripravlja odločen skok v osrednji del kompaktnega razreda, kjer je doslej nastopala z dvema mejnima modeloma – rapid in octavia. Nova scala bo mersko, predvsem pa tehnično precej bližje bratrancu golfu kot v preteklosti. Na nekaterih področjih ga bo celo presegala.

Škoda je v preteklosti ubrala zanimivo strategijo, od katere pa se vse bolj oddaljuje. Nekatere modele je umeščala med posamezne razrede, tako se je denimo z yetijem postavila med športne terence (SUV) razreda B in C, z octavio med C in D, s superbom med razreda D in E. Novi karoq je prinesel bolj natančno umestitev, v osrednji del SUV razreda C. Prav tako ni dileme pri fabii, tipični predstavnici B-razreda.

Kot kaže, bo jasna umestitev v osrednji del C-razreda značilna tudi za novo scalo – naslednico rapida, ki velja za nekoliko povečani in cenovno dostopni avto B-razreda.

Da bo nova scala drugačna, precej bolj sodobna in prestižna, zelo jasno poročajo prve uradne napovedi češke Škode. Ta je danes razkrila potniško kabino čistih potez in sodobnega infozabavnega sistema. Digitalna armaturna plošča bo denimo največja v razredu, z diagonalo 10,25 palca. Osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole pa bo segal do 9,2 palca. Zaslon je postavljen višje kot pri drugih Škodinih modelih, kar pomeni, da bo lažje berljiv in uporabnejši.

Škoda scala bo ostala škoda, torej prostoren avto s kopico uporabnih rešitev. To potrjujejo tudi številke: 2,65-metrska medosna razdalja, 7,3 centimetra kolenskega prostora na zadnji klopi oziroma natanko toliko kot pri večji octavii ter eden največjih prtljažnikov v razredu s prostornino od 467 do 1.410 litrov (ob podrti zadnji klopi).

Tovarna v tem hipu razkriva še naslednje lastnosti scale: obljublja bogato aktivno in pasivno varnost, prednje in zadnje žaromete v LED-tehnologiji in že znane bencinske turbomotorje 1,0 ter 1,5 ter 1,6 TDI z močjo od 66 do 110 kilovatov.

Scala bo uradno razkrita 6. decembra v Tel Avivu, prodajati pa jo bodo začeli v prvi polovici prihodnjega leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 35

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

FINANCE
Članki
Članki Inštitut Ifo: nemško gospodarstvo se ohlaja 1

Razpoloženje nemških direktorjev se je po podatkih sveže mesečne raziskave nemškega inštituta Ifo novembra še nekoliko poslabšalo;...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki (evropski semester) Slovenija pod drobnogledom Bruslja 4

Stekel je evropski semester 2019: evropska komisija se je spet odpravila na teren preverjat, kako Slovenija in druge članice izvajajo...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki V petek bomo izvedeli, kako Slovenija čuti umirjanje rasti na tujem 2

Slovenski statistični urad bo v petek objavil podatke, kakšna je bila gospodarska rast v Sloveniji v tretjem četrtletju in kako je nanjo...