Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.

Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.11.2018  12:57
Prostorna kot octavia, obenem pa sodobnejša od golfa – to je nova škoda scala, ki bo prihodnje leto zapeljala v osrednji del golfovega oziroma C-razreda
Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj

Škoda pripravlja odločen skok v osrednji del kompaktnega razreda, kjer je doslej nastopala z dvema mejnima modeloma – rapid in octavia. Nova scala bo mersko, predvsem pa tehnično precej bližje bratrancu golfu kot v preteklosti. Na nekaterih področjih ga bo celo presegala.

Škoda je v preteklosti ubrala zanimivo strategijo, od katere pa se vse bolj oddaljuje. Nekatere modele je umeščala med posamezne razrede, tako se je denimo z yetijem postavila med športne terence (SUV) razreda B in C, z octavio med C in D, s superbom med razreda D in E. Novi karoq je prinesel bolj natančno umestitev, v osrednji del SUV razreda C. Prav tako ni dileme pri fabii, tipični predstavnici B-razreda.

Kot kaže, bo jasna umestitev v osrednji del C-razreda značilna tudi za novo scalo – naslednico rapida, ki velja za nekoliko povečani in cenovno dostopni avto B-razreda.

Da bo nova scala drugačna, precej bolj sodobna in prestižna, zelo jasno poročajo prve uradne napovedi češke Škode. Ta je danes razkrila potniško kabino čistih potez in sodobnega infozabavnega sistema. Digitalna armaturna plošča bo denimo največja v razredu, z diagonalo 10,25 palca. Osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole pa bo segal do 9,2 palca. Zaslon je postavljen višje kot pri drugih Škodinih modelih, kar pomeni, da bo lažje berljiv in uporabnejši.

Škoda scala bo ostala škoda, torej prostoren avto s kopico uporabnih rešitev. To potrjujejo tudi številke: 2,65-metrska medosna razdalja, 7,3 centimetra kolenskega prostora na zadnji klopi oziroma natanko toliko kot pri večji octavii ter eden največjih prtljažnikov v razredu s prostornino od 467 do 1.410 litrov (ob podrti zadnji klopi).

Tovarna v tem hipu razkriva še naslednje lastnosti scale: obljublja bogato aktivno in pasivno varnost, prednje in zadnje žaromete v LED-tehnologiji in že znane bencinske turbomotorje 1,0 ter 1,5 ter 1,6 TDI z močjo od 66 do 110 kilovatov.

Scala bo uradno razkrita 6. decembra v Tel Avivu, prodajati pa jo bodo začeli v prvi polovici prihodnjega leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 36

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci v torek o brexitu. Kaj je pri tem pomembno za Slovenijo?

Negotovost v zvezi z britanskim izstopom iz EU (brexitom) je velika že, če bi se ta zgodil z dogovorom. Še povečala pa se je pred...

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 40

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...