Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj
 
Čas branja: 2 min
07.11.2018  12:57
Prostorna kot octavia, obenem pa sodobnejša od golfa – to je nova škoda scala, ki bo prihodnje leto zapeljala v osrednji del golfovega oziroma C-razreda
Slovo od preprostosti, takšna bo nova škoda scala

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
scala dodaj

Škoda pripravlja odločen skok v osrednji del kompaktnega razreda, kjer je doslej nastopala z dvema mejnima modeloma – rapid in octavia. Nova scala bo mersko, predvsem pa tehnično precej bližje bratrancu golfu kot v preteklosti. Na nekaterih področjih ga bo celo presegala.

Škoda je v preteklosti ubrala zanimivo strategijo, od katere pa se vse bolj oddaljuje. Nekatere modele je umeščala med posamezne razrede, tako se je denimo z yetijem postavila med športne terence (SUV) razreda B in C, z octavio med C in D, s superbom med razreda D in E. Novi karoq je prinesel bolj natančno umestitev, v osrednji del SUV razreda C. Prav tako ni dileme pri fabii, tipični predstavnici B-razreda.

Kot kaže, bo jasna umestitev v osrednji del C-razreda značilna tudi za novo scalo – naslednico rapida, ki velja za nekoliko povečani in cenovno dostopni avto B-razreda.

Da bo nova scala drugačna, precej bolj sodobna in prestižna, zelo jasno poročajo prve uradne napovedi češke Škode. Ta je danes razkrila potniško kabino čistih potez in sodobnega infozabavnega sistema. Digitalna armaturna plošča bo denimo največja v razredu, z diagonalo 10,25 palca. Osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole pa bo segal do 9,2 palca. Zaslon je postavljen višje kot pri drugih Škodinih modelih, kar pomeni, da bo lažje berljiv in uporabnejši.

Škoda scala bo ostala škoda, torej prostoren avto s kopico uporabnih rešitev. To potrjujejo tudi številke: 2,65-metrska medosna razdalja, 7,3 centimetra kolenskega prostora na zadnji klopi oziroma natanko toliko kot pri večji octavii ter eden največjih prtljažnikov v razredu s prostornino od 467 do 1.410 litrov (ob podrti zadnji klopi).

Tovarna v tem hipu razkriva še naslednje lastnosti scale: obljublja bogato aktivno in pasivno varnost, prednje in zadnje žaromete v LED-tehnologiji in že znane bencinske turbomotorje 1,0 ter 1,5 ter 1,6 TDI z močjo od 66 do 110 kilovatov.

Scala bo uradno razkrita 6. decembra v Tel Avivu, prodajati pa jo bodo začeli v prvi polovici prihodnjega leta.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 36

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

AVTO
Novosti
Novosti Znane slovenske cene škode scale, najcenejša trenutno stane okoli 15.600 evrov 44

Škodini trgovci so začeli predprodajo novega modela scala, ki bo v Sloveniji sicer šele konec maja letos.

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki Načrt je tak: Opec bo načrpal manj nafte, da bi (spet) zvišal njeno ceno

Od začetka oktobra so se cene surove nafte znižale za 30 odstotkov in pri Opecu so se danes okvirno dogovorili za zmanjšanje dnevnih...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Jean-Claude Juncker: Članice morajo pokazati solidarnost pri migracijah, če naj ohranimo šengen 8

V zadnjem nagovoru o razmerah v EU je predsednik evropske komisije Juncker napovedal številne ukrepe - za zaščito zunanje meje in...

FINANCE
Članki
Članki Pred glasovanjem o prenovi avtorskega prava: kup vprašanj, premalo odgovorov, veliko vroče krvi

V sredo bodo evroposlanci spet odločali, ali naj stečejo pogajanja s članicami in komisijo o prenovi avtorskega prava EU, a izida ni...

FINANCE
Članki
Članki 10 izzivov nove politične in gospodarske realnosti - je Slovenija pripravljena?

Zdaj je še veliko bolj kot pred leti pomembno, da v podjetjih ne razumejo le svojega posla, temveč tudi širše okolje - povzemamo deset...