Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence PRIMA test: audi Q5, BMW X3, alfa romeo stelvio, mercedes-benz GLC, lexus NX in volvo XC60
(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu (intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic, pojasnjuje zakaj lahko specializacija avtomobilskemu proizvajalcu prinese boljše rezultate kot boj v množičnem razredu
EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice Na zadnjih preizkusih EuroNCAP so si pet zvezdic za varnost prislužili hyundai nexo, mazda6, mercedes-benz A in lexus ES, štiri zvezdice pa citroën berlingo, peugeot rifter in opel combo
Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.
Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Honda civic z odličnim 1,6-litrskim turbodizlom ponuja tisto pravo kombinacijo moči in varčnosti, ob kateri boste dvakrat premislili, ali bi dizlom za vedno rekli zbogom.

Renault bo iz izrabljenih baterij zgradil 60-megavatni shranjevalnik elektrike

 

Več iz teme.

Kliknite na izbrani pojem:  
 
Čas branja: 1 min
06.11.2018  15:57
Skupina Renault bo do leta 2020 iz odsluženih baterij zgradila sistem shranjevalnikov na različnih lokacijah, ki bo dosegel zmogljivost 60 megavatnih ur, kar ustreza dnevni porabi elektrike v mestu s pet tisoč gospodinjstvi
Renault bo iz izrabljenih baterij zgradil 60-megavatni shranjevalnik elektrike
Pametno polnjenje (smart charging) svoje delovanje prilagaja potrebam uporabnikov in ponudbi električne energije v omrežju. Polnjenje je na najvišji ravni, kadar ponudba električne energije presega povpraševanje, na primer v konicah proizvodnje elektrike iz obnovljivih virov. Polnjenje se ustavi, kadar povpraševanje preseže ponudbo električne energije v omrežju. Tako optimizira dobavo lokalne energije iz obnovljivih virov.


Sistem, sestavljen iz več enot v Franciji in Nemčiji, bo imel shranjevalno zmogljivost najmanj 60 megavatnih ur in bo tako največji tovrstni sistem v Evropi doslej. Prve naprave bodo nameščene na začetku leta 2019 na treh mestih: v Renaultovih tovarnah Douai in Cléon ter v nekdanjem obratu na premog v zvezni deželi Severno Porenje - Vestfalija.

Zmogljivost shranjevalnika bodo potem postopoma povečevali, dokler ne bo vanj povezanih dva tisoč akumulatorjev iz električnih vozil. Na tej stopnji bo sistem dosegel, bolj verjetno celo presegel, napovedujejo v Renaultu, zmogljivost 60 megavatnih ur.

Namen sistema povezanih shranjevalnikov elektrike je upravljanje razlik med porabo in proizvodnjo energije v danem času, da bi lahko povečali skupni delež električne energije iz obnovljivih virov. To pomeni ohranjanje ravnotežja med ponudbo in povpraševanjem v električnem omrežju ob vključevanju raznih virov energije z nihajočimi proizvodnimi zmogljivostmi. Najmanjša razlika med porabo in proizvodnjo namreč sproža motnje, ki lahko ogrozijo stabilnost frekvence gospodinjskega toka (50 hercev).

Shranjevalnik bo zgrajen iz rabljenih akumulatorjev električnih vozil, združenih v zabojnike. Ti bodo po zagotovilih Renaulta imeli zadostno zmogljivost, da bodo lahko hkrati oddajal ali sprejemali za 70 megavatnih ur električne moči. V projekt je Renault povezal partnerje na področju pametnih električnih in energetskih ekosistemov. Med njimi denimo La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter (prek Fonds de Modernisation Ecologique des Transports) in The Mobility House.

Kako uporabni so rabljeni akumulatorji iz električnih avtomobilov? V Renaultu trdijo, da so ti še vedno sposobni shranjevanja znatne količine električne energije, zato so povsem primerni za načrtovani shranjevalnik energije. S tem drugim življenjskim obdobjem akumulatorja lahko Renault danes pokrije cel spekter potreb po shranjevanju energije, od družinskih hiš in pisarniških stavb do tovarn, šol in stanovanjskih blokov, celo polnilnih mest za električna vozila.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Renault tretjič zapored z rekordno prodajo

Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih...

AVTO
Posel
Posel Kaj je povzročilo izjemen avgust in septembrski polom avtomobilskega trga

Sanjski avgust in črn september za prodajo avtomobilov v Evropi sta posledica uvedbe merilnega protokola WLTP in okoljskih predpisov Euro...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 3

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...

FINANCE
Članki
Članki BS opozarja: Obseg potrošniških posojil se je silovito povečal. Kaj se dogaja? 8

Česa ne bi smeli spregledati v priporočilih, ki jih je Banka Slovenije (BS) namenila tako bankam kot strankam in s katerimi ene in druge...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost

FINANCE
Članki
Članki (evropske volitve) Kdo si želi naslediti šefa evropske komisije Junckerja 12

Počasi se daljša seznam kandidatov, ki bi prihodnje leto želeli prevzeti vodenje evropske komisije; kdo so imena in kakšen je postopek,...