Sistem, sestavljen iz več enot v Franciji in Nemčiji, bo imel shranjevalno zmogljivost najmanj 60 megavatnih ur in bo tako največji tovrstni sistem v Evropi doslej. Prve naprave bodo nameščene na začetku leta 2019 na treh mestih: v Renaultovih tovarnah Douai in Cléon ter v nekdanjem obratu na premog v zvezni deželi Severno Porenje - Vestfalija.
Zmogljivost shranjevalnika bodo potem postopoma povečevali, dokler ne bo vanj povezanih dva tisoč akumulatorjev iz električnih vozil. Na tej stopnji bo sistem dosegel, bolj verjetno celo presegel, napovedujejo v Renaultu, zmogljivost 60 megavatnih ur.
Namen sistema povezanih shranjevalnikov elektrike je upravljanje razlik med porabo in proizvodnjo energije v danem času, da bi lahko povečali skupni delež električne energije iz obnovljivih virov. To pomeni ohranjanje ravnotežja med ponudbo in povpraševanjem v električnem omrežju ob vključevanju raznih virov energije z nihajočimi proizvodnimi zmogljivostmi. Najmanjša razlika med porabo in proizvodnjo namreč sproža motnje, ki lahko ogrozijo stabilnost frekvence gospodinjskega toka (50 hercev).
Shranjevalnik bo zgrajen iz rabljenih akumulatorjev električnih vozil, združenih v zabojnike. Ti bodo po zagotovilih Renaulta imeli zadostno zmogljivost, da bodo lahko hkrati oddajal ali sprejemali za 70 megavatnih ur električne moči. V projekt je Renault povezal partnerje na področju pametnih električnih in energetskih ekosistemov. Med njimi denimo La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter (prek Fonds de Modernisation Ecologique des Transports) in The Mobility House.
Kako uporabni so rabljeni akumulatorji iz električnih avtomobilov? V Renaultu trdijo, da so ti še vedno sposobni shranjevanja znatne količine električne energije, zato so povsem primerni za načrtovani shranjevalnik energije. S tem drugim življenjskim obdobjem akumulatorja lahko Renault danes pokrije cel spekter potreb po shranjevanju energije, od družinskih hiš in pisarniških stavb do tovarn, šol in stanovanjskih blokov, celo polnilnih mest za električna vozila.