Slabo polovico leta po razkritju novega bavarskega kupeja serije 8 je prišel čas še za najbolj prvinsko različico – zgoraj brez. BMW serije 8 cabrio zmore športno vožnjo, v popolnem udobju pa lahko na daljših poteh z vetrom v laseh ter neomejenimi pogledi razvaja štiri ljudi. Največji beemvejev kabriolet kljub svojemu razkošju ostaja pravi športni avto, obljubljajo Bavarci. To jim je uspelo z ohranitvijo nizkega težišča, enakomerno porazdelitvijo teže ter lahko konstrukcijo z uporabo aluminija, magnezija in plastike, ojačene z ogljikovimi vlakni (CFRP). Promocijski video novega kabrioleta so posneli na hrvaškem otoku Pag.
Potnike zaščiti s pomočjo pirotehnike
V primerjavi s kupejem so pri brezstrešni različici inženirji posebno pozornost namenili dodatnemu ojačenju karoserije in šasije. Z dodatnimi opornicami so utrdili podvozje, za varnost potnikov so okrepili okvir vetrobranskega stekla. V karoseriji za zadnjimi sedeži je skrita konstrukcija, ki se s pomočjo pirotehnike sproži ob morebitnem prevračanju vozila. Zaradi dodatnih strukturnih ojačitev se je masa vozila povečala za dobrih sto kilogramov.
Svoje krpe odvrže v 15 sekundah
Kabina je podobna tisti v kupeju. Vozniško orientirana notranjost in jasno postavljena nadzorna plošča vozniku omogočajo osredotočenje na vožnjo. Visokokakovostne materiale in vzdolžne linije ponoči osvetljuje ambientalna osvetlitev. Pred voznikom je povsem digitalni zaslon z 12,3-palčno diagonalo, na sredini pa 10,25-palčni prikazovalnik. Na voljo je širok izbor naprednih sistemov za večje udobje in varnost v prometu.
Specifična kabrioletu je vetrna zaščita zadaj ter barve notranjosti, ki ne vpijajo toplote. Za prijetno vožnjo brez strehe v hladnejšem vremenu pa bosta za doplačilo poskrbela grelnika v vzglavniku prednjih sedežev, ki topel zrak usmerjata od vratu navzdol. S pritiskom na gumb, do hitrosti 50 kilometrov na uro, se mehka streha zloži v zadek v 15 sekundah. Tkanina je lahko v črni barvi, za doplačilo pa v antracitno srebrni barvi. Zadnje naslonjalo je zložljivo v razmerju 50 proti 50. Streha se zloži v prostor nad prtljažnim prostorom. Pod njim je odprtina, ki ob podrtju zadnjih sedežev še vedno omogoča prevoz daljših predmetov. Prtljažnik v primerjavi s kupejem sprejme 350 litrov oziroma 70 litrov manj.
Na voljo tudi z dizlom
Javnosti bo konec novembra predstavljen na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, na trg pa bo marca zapeljal v dveh različicah. Zahtevnejši kupci bodo posegli po M850i s 4,4-litrskim osemvaljnikom ter 390 kilovati (530 konjskih moči). Ta bo na zadnji premi, za hitrejše pospeševanje iz zavojev, opremljen še z aktivnim M-diferencialom z elektronsko zaporo. Bolj dostopno različico 840d bo poganjal linijski dizelski šestvaljnik s 235 kilovati (320 konjskih moči).
Obe različici bosta opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ter štirikolesnim pogonom, del serijske opreme pa bo tudi prilagodljivo M-vzmetenje z elektronsko krmiljenimi blažilniki ter aktivno krmiljenje. Kot češnja na torti bo prihodnje leto ponudbo obogatil še M8 cabrio, v katerem bo za razmršene lase skrbelo približno 600 konjev.