Volkswagen je po mesecih draženja razkril novega športnega križanca. Tokrat je svojo ponudbo razširil z najmanjšim T-crossom, s katerim se želi približati mlajši populaciji v mestih. V dolžino ga je za 4,11 metra, kar je okoli 13 centimetrov manj od modela T-roc, to pa pomeni, da se bo bolje od večjega brata znašel v labirintu in gneči mestnih ulic. T-cross stoji na platformi MQB, na kateri so zgrajeni še polo, audi A1 ter Seatova ibiza in arona.
Mestni avanturist
Oblikovno ga zaznamujejo daljši motorni pokrov, pokončna postava in široka mreža hladilnika. Dnevne LED-luči so del serijske opreme, na voljo pa od 16- do 18-palčna obutev. Na izbiro bo 12 barv. Za športnike je pripravljen stilski črni paket, za tiste z umetniško žilico pa stilska paketa v energično oranžni in bambusovo zeleni barvi. Ob zunanjosti je mogoče v kabini barvno popestriti sredinske dele sedežev in notranjo stran sedežnih stranic.
Armaturna plošča pričakovano temelji na tisti iz pola. Že vstopni model opreme bo oborožen z opozorilom pred zapustitvijo voznega pasu, sistemom pokrivanja mrtvega kota, pomočnikom za preprečevanje trčenja in z zaznavanjem pešcev. Oprema Life dodaja večfunkcijski volan, nastavljivo dno prtljažnega prostora, večfunkcijski prikazovalnik Plus ter klimatsko napravo. Paket opreme Style prinaša LED-žaromete, parkirni sistem, športne komfortne sedeže, ambientalno osvetlitev, samodejno klimatsko napravo in 17-palčna aluminijasta platišča.
Prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu
Zahtevnejši kupci bodo lahko notranjost nadgradili še z digitalnimi merilniki, osempalčnim zaslonom, aktivnim tempomatom in zvočnim sistemom Beats. Za večjo uporabnost je mogoče zadnjo sedežno vrsto pomakniti naprej za 14 centimetrov in s tem povečati prtljažnik. Ta v normalni postavitvi zadnjih sedežev sprejme 385 litrov prtljage, s potiskom sedežev naprej pa se prostornina poveča na 455 litrov. S podrtjem naslonjal se prtljažnik poveča na 1.281 litrov, za doplačilo pa bo mogoče podreti naslonjalo sovoznikovega sedeža.
Na voljo trije motorji
T-cross je v osnovi opremljen s trivaljnim litrskim motorjem, ki proizvede 70 (94) ali 85 (113) kilovatov (konjskih moči); takega si je mogoče omisliti tudi v bratu T-roc. Na voljo je tudi 1,6-litrski dizel s 85 kilovati (116 konjskimi močmi). Pozneje se bo pridružil še 1,5-litrski bencinski motor s 110 kilovati (148 konji). Odvisno od izbire motorja je T-cross opremljen s pet- oziroma šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama. Ker gre za manjšega terenskega križanca, bo za pogon odgovoren le sprednji kolesni par.
Cene se bodo v Nemčiji začele pri slabih 18 tisoč evrih, za Slovenijo pa še niso znane. Pričakujemo lahko, da bo T-cross cenejši od T-roca, katerega cena se začne pri skoraj 19 tisočakih. Več bo znanega spomladi, ko bo zapeljal na slovenske ceste.