(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Najmanjši Volkswagnov križanec za mladostne po duši

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
30.10.2018  00:05
Volkswagen z nekaj zamude odločno vstopa v razred najmanjših križancev, ki velja za enega najhitreje rastočih razredov tako Evropi kot v Sloveniji
Najmanjši Volkswagnov križanec za mladostne po duši

Obveščaj me o novih člankih:  

Volkswagen je po mesecih draženja razkril novega športnega križanca. Tokrat je svojo ponudbo razširil z najmanjšim T-crossom, s katerim se želi približati mlajši populaciji v mestih. V dolžino ga je za 4,11 metra, kar je okoli 13 centimetrov manj od modela T-roc, to pa pomeni, da se bo bolje od večjega brata znašel v labirintu in gneči mestnih ulic. T-cross stoji na platformi MQB, na kateri so zgrajeni še polo, audi A1 ter Seatova ibiza in arona.

Mestni avanturist

Oblikovno ga zaznamujejo daljši motorni pokrov, pokončna postava in široka mreža hladilnika. Dnevne LED-luči so del serijske opreme, na voljo pa od 16- do 18-palčna obutev. Na izbiro bo 12 barv. Za športnike je pripravljen stilski črni paket, za tiste z umetniško žilico pa stilska paketa v energično oranžni in bambusovo zeleni barvi. Ob zunanjosti je mogoče v kabini barvno popestriti sredinske dele sedežev in notranjo stran sedežnih stranic.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Armaturna plošča pričakovano temelji na tisti iz pola. Že vstopni model opreme bo oborožen z opozorilom pred zapustitvijo voznega pasu, sistemom pokrivanja mrtvega kota, pomočnikom za preprečevanje trčenja in z zaznavanjem pešcev. Oprema Life dodaja večfunkcijski volan, nastavljivo dno prtljažnega prostora, večfunkcijski prikazovalnik Plus ter klimatsko napravo. Paket opreme Style prinaša LED-žaromete, parkirni sistem, športne komfortne sedeže, ambientalno osvetlitev, samodejno klimatsko napravo in 17-palčna aluminijasta platišča.

Prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu

Zahtevnejši kupci bodo lahko notranjost nadgradili še z digitalnimi merilniki, osempalčnim zaslonom, aktivnim tempomatom in zvočnim sistemom Beats. Za večjo uporabnost je mogoče zadnjo sedežno vrsto pomakniti naprej za 14 centimetrov in s tem povečati prtljažnik. Ta v normalni postavitvi zadnjih sedežev sprejme 385 litrov prtljage, s potiskom sedežev naprej pa se prostornina poveča na 455 litrov. S podrtjem naslonjal se prtljažnik poveča na 1.281 litrov, za doplačilo pa bo mogoče podreti naslonjalo sovoznikovega sedeža.

Na voljo trije motorji

T-cross je v osnovi opremljen s trivaljnim litrskim motorjem, ki proizvede 70 (94) ali 85 (113) kilovatov (konjskih moči); takega si je mogoče omisliti tudi v bratu T-roc. Na voljo je tudi 1,6-litrski dizel s 85 kilovati (116 konjskimi močmi). Pozneje se bo pridružil še 1,5-litrski bencinski motor s 110 kilovati (148 konji). Odvisno od izbire motorja je T-cross opremljen s pet- oziroma šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama. Ker gre za manjšega terenskega križanca, bo za pogon odgovoren le sprednji kolesni par.

Cene se bodo v Nemčiji začele pri slabih 18 tisoč evrih, za Slovenijo pa še niso znane. Pričakujemo lahko, da bo T-cross cenejši od T-roca, katerega cena se začne pri skoraj 19 tisočakih. Več bo znanega spomladi, ko bo zapeljal na slovenske ceste.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

AVTO
Posel
Posel Bodo nove meritve izpustov avte podražile? Furs pravi, da ne nujno. Avtotrgovci pravijo, da ja

Prvi september je avtomobilskim proizvajalcem prinesel nove zahteve po čistejših motorjih; pogledali smo, kaj lahko zaradi tega...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe

FINANCE
Članki
Članki Stanje v evrski industriji se je avgusta skisalo 2

V vseh opazovanih evrskih državah so se aktivnosti v predelovalni industriji še vedno povečevale, je pa bila rast ponekod skromnejša

FINANCE
Članki
Članki Kmalu bo odklenkalo tudi visokim cenam za mednarodne klice znotraj EU 37

Že več kot eno leto pri telefoniranju med mobilnim gostovanjem v EU ni več treba razmišljati o dodatnih pribitkih, ker lahko iz drugih...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...

AVTO
Posel
Posel Avtomobilski trg v EU: kje je prodaja rasla, kje upadla in kako se zdaj godi dizlu

Od lanskega do letošnjega tretjega četrtletja se je delež osebnih avtomobilov na dizelski pogon med vsemi novoprodanimi v EU zmanjšal...