Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine. Kakšne so napovedi in načrti za leto 2019, poročamo iz poslovne konference BMW v Münchnu.
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.

Vitara novim uspehom naproti tudi brez dizlov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 7 min
26.10.2018  00:01
Suzuki je v lepotilni salon zapeljal športnega terenca vitaro, ob pričakovanem glajenju gubic na nekaj mestih pa je ohranila ugodno ceno, pridobila nekaj varnostno-asistenčnih sistemov in izgubila dizelski motor.

Obveščaj me o novih člankih:  

Latinsko ime Vita, ki pomeni “življenje”, se je v Sloveniji pojavilo že pred osemdesetimi leti, a je bilo vse do leta 2000 to ime zelo redko. Bolj pogosta med Slovenci je bila tako vitara, s katero je Suzuki leta 1988 oral ledino v razredu malih SUV vozil. Gotovo se je spomnite, tista najbolj frajerska je imela nad zadnjo klopjo platno, spredaj “bullbar” oziroma cevno zaščito karoserije, pri terenskih vragolijah pa ji je poleg zmogljivega štirikolesnega pogona pomagal reduktor.

Od leta 2015 je bila pri nas naprodaj četrta generacija - druga je imela tudi podaljšano različico Grand s sedmimi sedeži, pri tretji so uvedli izpopolnjen 4WD pogon, ki je predhodnik sedanjega AllGrip -, zdaj pa je prišel čas za lepotno operacijo.

Vitari na pogled sicer ni bilo veliko očitati. Drži, zadnje luči bi lahko bile lepše, bolj skladne. S prenovo so oblikovalci rahel “kiks” dobro rešili, saj so luči pri opremi Elegance in Premium v celem rdeče in svetijo v LED-tehniki.

Prenova se je dotaknila predvsem prednjega dela, nova so še aluminijasta platišča, ki so pri opremi Elegance polirana in dvobarvna, pri opremi Premium pa enobarvna. Novi sta tudi dve barvi zunanjosti, sončna rumena kot na nekaterih fotografijah in ledeno modra.

Komaj kaj bi vitari že prej očitali v notranjosti, a so oblikovalci vseeno rahlo zavihali rokave. Zgornji del armature so tako oblekli v mehko plastiko, kar je za Suzuki novost, in dodali novo tekstilno oblazinjenje, sistem Start/stop je serijski pri vseh opremah, vozniku pa bosta pri opremo Elegance in Premium všeč tudi sredinski naslon za roke in med merilnikoma dokaj napreden 4,2-palčni barvni zaslon potovalnega računalnika.

Da je pri Suzukiju s prenovljeno vitaro visoko zapisana tudi varnost, kaže spisek asistenčnih sistemov. V vitari je tako na voljo sistem za zaviranje v sili (priporočamo), aktivni tempomat s funkcijo Stop/Go (priporočamo), sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu, sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasu...

... sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu, sistem za pomoč pri speljevanju na klancu, sistem za pomoč pri vožnji navzdol, sistem za opozarjanje na nenadno zaviranje, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj (priporočamo), sistem za prepoznavanje prometnih znakov...

Suzuki vitara ne spada v tisto skupino športnih terencev oziroma križancev, ki se na terenu znajdejo podobno doma kot kak Lamborghini huracan. Prav nasprotno, Suzuki je začel uporabljati štirikolesne pogone že daljnega leta 1970, vitara pa je danes opremljena z dovršenim štirikolesnim pogonom All Grip.

Vozniku so na voljo štirje načini vožnje, zunaj asfalta pa ob 18,5-centimetrski oddaljenosti od tal prideta prav Snow in Lock, s katerim zaklenemo sredinski diferencial.

Če pri 4x4 pogonu ni novosti pa je drugače pod motornim pokrovom. Suzuki se je od dizlov poslovil že pred kake pol leta, slovo je vzel tudi ostareli bencinski atmosferec, v vitari pa sta poslej na voljo dva bencinska s turbopolnilnikom. Vstopni 1,0-litrski trivaljnik razvije 82 kilovatov (112 KM) - preizkusili smo ga v swiftu - in 170 Nm navora. Najmočnejši motor v ponudbi je 1.4 Boosterjet, ki razvije 103 kilovatov (140 KM) in 220 Nm navora, pri obeh je možno dobiti le prednji pogon ali pa 6-stopenjski samodejni menjalnik.

Suzuki je pri vitari ohranil nivo cen, ki je v treh letih pritegnil skoraj 2.500 kupcev. Za najcenejšo različico (1.0 Comfort) boste odšteli 14.950 evrov, za višji paket opreme Premium boste morali dodati dobra dva tisočaka več, najcenejši AllGrip stane 19.100 evrov. Za najvišji paket z 1,4 motorjem, štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom pa je treba plačati 24.850 evrov. Doplačilo za popularno dvobarvno izvedenko znaša 800 evrov.

Uporaba imena Vita med slovenskimi novopečenimi starši se je v zadnjih letih izrazito povečala in še ne upada. Podobno velja tudi za vitaro, na pravih mestih polepšana in tehnično posodobljena pa se bo lažje spoprijela z vse prej kot šibko konkurenco.

Suzukiju, ki je 9. največji proizvajalec na svetu, gre prodaja vozil letos dobro, kot še nikoli. Pri tem ni važno, ali v ozir vzamemo prodajo v svetu (2.360.000, +7,8% na 2017), v Evropi (270.000) ali v Sloveniji (1.365 vozil oziroma 88 odstotkov letnega plana). Suzuki je pri nas na 2,2 odstotka tudi okrepil tržni delež, vodilni model pa je prav vitara (700 prodanih primerkov, kar je dobra polovica celotne prodaje.)



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Športni terenec, ki ostaja zvest zadržanosti in pustolovstvu

Vitara letos praznuje 30 let, Suzuki pa je pripravil rahlo osveženo četrto generacijo tega priljubljenega športnega terenca. Preverili...

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

AVTO
Novice
Novice Nemčija: subvencije za zamenjavo starejših dizlov v najbolj prizadetih mestih 3

Tudi v Berlinu uvajajo prepoved za dizelska vozila na glavnih prometnicah. Ker to ni prvo mesto, nemška vlada pa želi, da bi bila...

FINANCE
Članki
Članki (EU) Pogajanja o večletnem proračunu tečejo – zdaj je čas, da Slovenija zavzame svoje pozicije 4

Evropska komisija je že objavila pogajalska izhodišča za večletni proračun EU 2021–2027, v sredo bo pogajalsko izhodišče potrjeval...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Rast na evrskem območju v tretjem četrtletju šibkejša kot v drugem

Skromnejše podatke je Eurostat razkril tako na četrtletni kot medletni ravni; podatki po članicah bodo objavljeni pozneje

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost