(Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam (Prva vožnja) Toyota rav4 hybrid: pionirski SUV se je vrnil h koreninam Obline so zamenjale oglate poteze, trebuh se je (podatki za ameriško različico) dvignil s 16 na skoraj 21 centimetrov, RAV4 pa je znova postal pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po prvih vožnjah se zdi, da bo ponudil dobro kupčijo.
Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Novomeščan je v Bahrajn odpeljal slovensko kolesarsko elito in jim pripeljal še prestižni McLaren Bo Novo mesto odgriznilo del pogače v sodelovanju kolesarske ekipe Bahrain Merida in britanskega avtomobilista?
Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

Vročekrvni volvo, kot ga nismo več vajeni

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Volvo dodaj
BMW dodaj
AMG dodaj
 
Čas branja: 7 min
24.10.2018  21:17  Dopolnjeno: 24.10.2018 21:27
Vročekrvni volvo, kot ga nismo več vajeni
Volvo S60 v različicah R-design (na fotografiji) in polestar engineered v švedsko hišo vrača adrenalin, razburljivost in poudarjeno športno noto, ki je bila v zadnjem času zaradi poudarkov varnosti in okoljske prijaznosti nekoliko zanemarjena. Na naš trg bo zapeljal v začetku prihodnjega leta.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Volvo dodaj
BMW dodaj
AMG dodaj

Po izjemno umirjeni izkušnji z novim volvom V60, srednjerazrednim karavanom premijskega dela ponudbe, limuzinski S60 prinaša vrtinec novih občutkov. Vsaj miselno odmik od umirjenosti, varnosti in zadržanosti ter poudarja vročekrvnost, dinamiko in izraznost, ki je bila nekdaj značilna za slovite različice T5R. Te vrednote so se v novem volvu S60 vrnile v celoti.

Med potjo na svetovno premiero novega volva S60, v kalifornijsko Santa Monico, o novem S60 pravzaprav nisem kaj veliko razmišljal. Sklepi so se ponujali kar sami od sebe. Denimo dolžina 4,76 metra, med­osje 2,87 metra ter že znani sklop varnosti, tehnike in udobja so namigovali na le limuzinski V60.

Torej na manj praktično različico znanega volva, ki nas je prepričal s sporočilom, da so lahko karavani srednjega razreda in limuzine lahko tudi zelo udobni, pa s tem prav nič ni narobe. Še več, udobje je tisto, ki nam služi 95 odstotkov prevoženih kilometrov, in tu se je Volvo izkazal kot bolj preudaren od nemške trojice, saj je stavil na vsakdanje vrednote.

Je S60 le limuzinski V60?

Sem se zmotil? V osnovi niti ne. S60 je dejansko ohranil vse vrednote V60, notranja prostornost je izrazitejša kot pri tekmecih. Še posebej na zadnji klopi, kjer dolžinskih centimetrov ponavadi primanjkuje. Za S60 to ne velja. Prtljažnik je zaradi zasnove in mersko s 442 litri seveda skromnejši od V60, za celih 87 litrov, a težko bi rekli, da je to presenečenje.

Zadek, zaznamovan z žarometi, ki objemajo robove karoserije, pa je ob tem izgubil nekaj oblikovne nerodnosti večjega S90. Če dodam še, da se je S60 v celoti poslovil od dizelskih motorjev in da je prvi volvo, izdelan v ZDA – natančneje v Južni Karolini –, sem povedal vse!?

Niti približno ne! Poskusna vožnja po sanjskih cestah ob obali Tihega oceana med Santa Monico in Malibujem, skozi ostre zavoje kanjona Topanga, med nasadi buč, limon in vinske trte do doline Ojai, je pokazala drugačen značaj S60 v dveh nabrušenih različicah. Prvi del poti sem prevozil z S60 T6 AWD R-designom v vročekrvni rdeči barvi, s športnimi sedeži in podvozjem, znižanim za 1,2 centimetra, obutim v 19-palčna kolesa.

Zabavni T6 R-design

Dvolitrski turbo z 228 kilovati (310 konjskimi močmi) že malo nad dvema tisočakoma ponudi polnih 400 newtonmetrov navora. Mehanska ročica samodejnega menjalnika ponuja dober občutek, tisti pravi »klik« pri menjavanju. Vozniški vmesnik premaknem še v dynamic in zabava se lahko začne.

Majhen stroj se hipno odziva na dodajanje plina, ob priganjanju pa odločno, a brez sunkov, pospešuje proti rdečemu polju. Do stotice poskoči v kratkih 5,6 sekunde in se ob tem nežno, a prijetno oglaša.

V zavojih, ki se skozi sušno podeželje južne Kalifornije vijejo kot klopotača, pa ponudi obilo vozniških užitkov. Odločna pospeševanja iz zavojev, odličen oprijem tudi pri polnem plinu, ki ga ponudi stalni štirikolesni pogon, in primerno čvrstejše vzmetenje v programu dynamic skupaj z odzivnejšim volanom in pedalom za plin S60 R-designu dajejo značaj, ki smo ga vajeni od nemških tekmecev, in s tem zapolnjuje praznino na športnem področju, ki jo je pustil karavanski V60.

Naravnost izjemen T8 polestar

To pa še ni vse, S60 T8 polestar engineered je avto dolgega in pomenljivega imena s precej pomembnim sporočilom. Osnova zanj je T8 twin engine, priključni hibrid s turbobencinskim (T6) in električnim motorjem, ki skupaj ponudita 390 konjskih moči in še 32 kilometrov električnega dosega. V osnovi kompromis med zmogljivostjo in okoljsko prijaznostjo, ki jo označuje uradna poraba le 2,1 litra bencina na sto kilometrov, v polestar dodelavi ponudi vpogled, kakšni bodo športniki prihodnosti.

Oblečen v skrivnostno črno barvo in ozaljšan z Brembovimi zavorami z rumenimi čeljustmi, Öhlinsovimi vzmetmi in 20-palčnimi kolesi, ponuja še dodelavo elektronike in skupno moč 318 kilovatov oziroma 415 konjskih moči. To kliče po zabavi, izkušnji, ki jo ponujajo BMW M3, mercedes AMG, a spet zgrešim, konkretno.

Drugačna športna izkušnja

Sunek ob pospeševanju, ki ga pri nemcih priskrbita velika motorja in turbo, polestar nadomesti s kombinacijo bencinske in električne odločnosti. Avto se z mesta odrine z najmanjšim naporom, tiho in brutalno ter brez izgub moči, ki se na cesto prenaša prek vseh štirih koles. Izkušnja je vsakič sproti impresivna, še zlasti v nižjih in srednjih vrtljajih polestar razvaja s skoraj 700 newtonmetri navora in odločnostjo, značilno za stroje V8.

Pionirska vloga Volva

Navor igraje opravi z veliko maso avtomobila okoli dveh ton, za pribitek okoli 200 kilogramov poskrbijo dodaten motor in baterije. Polestar zato ni nič manj stabilen v zavojih kot T6 AWD R-design. Ob tem se zdi, da zaradi namestitve baterije še nekoliko bolje uravnotežen, čeprav izza volana težji in nekoliko manj igriv kot šibkejši brat.

Predvsem pa kaže, da je bencinsko-električni pogon vsekakor primeren tudi za športne limuzine in da bodo v časih radikalnega zmanjševanja izpustov na Volvovo pot najbrž zavili tudi nemški tekmeci. Volvo torej ne igra le pionirske vloge pri varnosti, ampak tudi pri razvoju športnih različic, ki jih je v zadnjem času nekoliko zanemarjal.

Močno sporočilo limuzinskega S60

Novi volvo S60 glede na doživetje nikakor ni le limuzinska različica V60. Je razburljiv, samosvoj in zelo premijski avto, ki pri tej znamki obuja nekoliko pozabljene športne vrednote. Teh bo s prihodom S60 deležen tudi karavanski V60, ki mu sicer bolj ustreza družinska oziroma poslovna vloga.

Foto: Miloš Milač in Volvo



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 4

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi...

AVTO
Novice
Novice Pet najdražjih avtomobilov na slovenskem trgu 1

Slovenci vse bolj pogledujemo po vozilih višjega razreda, predvsem po športnih terencih, a ko denar res ni ovira, si lahko omislimo tudi...

AVTO
Novosti
Novosti Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV 2

GLE bo v novi generaciji na voljo s sedmimi sedeži, paleto novih motorjev ter novimi varnostnimi sistemi

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik 3

Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter...

FINANCE
Članki
Članki V petek bomo izvedeli, kako Slovenija čuti umirjanje rasti na tujem 2

Slovenski statistični urad bo v petek objavil podatke, kakšna je bila gospodarska rast v Sloveniji v tretjem četrtletju in kako je nanjo...

FINANCE
Članki
Članki (evropski semester) Slovenija pod drobnogledom Bruslja 4

Stekel je evropski semester 2019: evropska komisija se je spet odpravila na teren preverjat, kako Slovenija in druge članice izvajajo...

FINANCE
Članki
Članki Slovenski BDP se je povečal za 5%. Troši država, ljudje pa ne! 27

Gospodinjstva prvič po izhodu iz krize niso povečala lastne porabe

FINANCE
Članki
Članki Rast slovenskega BDP v drugem četrtletju najskromnejša od konca leta 2016 4

Medtem ko je v prvem četrtletju Slovenija zaznala petodstotno gospodarsko rast, je bila v drugem četrtletju v primerjavi z istim obdobjem...