Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Scala je novi Škodin avtomobil, ki bo v slovenske družine vnesel nemir, saj za svoj denar ponuja naravnost ogromno prostora.
Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nemški Opel je razmeroma hitro, po petih letih razkril corso nove, že osme generacije. Ta je po vzoru Oplov nove generacije oblikovno privlačna, polna sodobne tehnike in asistenčnih sistemov in kot prvi Opel nastopa tudi v popolnoma električni različici.
Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Doslej smo zaslone namesto ogledal in sisteme za samodejno vožnjo lahko gledali le na prototipih in konceptnih vozilih, ki so se vozila po zaprtih cestah, s prenovljenim actrosom, katerega serijska proizvodnja se je začela junija, pa vse to postaja del realnosti
(Ne)realna evforija za električnimi avtobusi (Ne)realna evforija za električnimi avtobusi Nekatera nemška mesta želijo v kratkem obdobju v svoje vozne parke vključiti tudi po 200 električnih avtobusov eCitaro; pri Mercedesu menijo, da gre za prenagle odločitve.
Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.

Novi velikan, ki prevzema bavarsko krono

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
BMW dodaj
Zaslon dodaj
Rolls-Royce dodaj
 
Čas branja: 5 min
22.10.2018  22:55
Po skoraj dveh desetletjih je X5 zgubil krono največjega bavarskega športnega terenca. Tu je BMW X7, ki bo v prvovrstnem udobju razvajal tudi sedem potnikov.
Novi velikan, ki prevzema bavarsko krono
Foto: BMW media

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
BMW dodaj
Zaslon dodaj
Rolls-Royce dodaj

BMW je odločno zajadral val povpraševanja po športnih terencih. V ponudbi so majhni, srednje veliki, kupeji, veliki, priključni hibridi in tisti z več kot 400 kilovati. Edini segment, kjer je zijala luknja, je tako imenovani razred gromozanskih terencev full-size. Novi BMW X7 je od X5 daljši za skoraj 23 centimetrov ter tako zaokroža bogato ponudbo vozil z oznako X. Združuje ekskluzivnost in prostornost prestižne limuzine z vsestranskostjo in okretnostjo športnega terenca.

Velik, večji, X7

Novinec zaseda kar 515 centimetrov v dolžino, dva metra v širino in dobrih 180 centimetrov v višino. Velika so tudi aluminijasta platišča, ki v osnovi merijo 20 palcev, za doplačilo pa lahko segajo tudi do 22 palcev. Bahav in pomemben obraz zaznamujeta največji ledvički, kar so jih Bavarci kdaj koli namestili na kateri koli sodobni BMW. S stranskega profila dominirajo velika okna, dolga zadnja vrata in dolga strešna linija.

Zunanjost bo mogoče obleči v športno opremo M-sport in elegantno pure excellence (na sliki). Pri slednji oblikovalci niso varčevali z uporabo kroma. Po vzoru serije 7 zadnji luči povezuje kromirana letev, svetleče dodatke pa najdemo še na odbijaču, pod vrati, na strehi in okoli oken. Sprednji žarometi bodo v osnovi svetili v LED- tehnologiji, za doplačilo pa v laserski.

Čeprav se bodo redki lastniki podali na makadamske ceste ali brezpotja – večina se bo seveda držala avtocest in mestnih središč –, so vse različice opremljene s štirikolesnim pogonom xDrive, z zaporo diferenciala ter s programi za vožnjo po pesku, produ, kamenju in snegu. Da bi potnikom zagotovili večje udobje in za višjo oddaljenost od tal, bo vsak X7 opremljen s prilagodljivim zračnim vzmetenjem.

Panoramska streha, ki upodablja nočno nebo

Oblika armaturne plošče je identična tisti v X5. Zaslon pred voznikom in tisti v sredini merita 12,3 palca. Voznik s pozdravom »Hej BMW« aktivira pomočnika, ki mu lahko pomaga pri navigaciji, nastavljanju temperature, iskanju parkirnega mesta in odgovarja na druga vprašanja. Vsak BMW X7 bo imel celotno notranjost oblečeno v usnje, na seznamu osnovne opreme pa je še štiripodročna samodejna klimatska naprava, ogrevanje sedežev spredaj in zadaj, avdio sistem z desetimi zvočniki, brezžično polnjenje in hotspot.

Dodatno bo na voljo še projecirni zaslon, mehko zapiranje vrat, tridelna panoramska streha sky lounge LED, ki po vzoru Rolls-Roycea sveti v 15-tisoč različnih grafičnih vzorcih in upodablja nočno nebo.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Ločena klima za zadnjo sedežno vrsto

Kabina X7 v osnovni postavitvi sprejme sedem potnikov, za doplačilo pa v drugi vrsti postavijo dva razkošna električno nastavljiva 'fotelja'. Oblikovalci so zadnja vrata naredili večja, da olajšajo vstop na drugo in tretjo vrsto sedežev. Zadnja sedeža nista le »kazen« za najmanj pridne, temveč omogočata več prostora, držala za pijačo, naslonjalo za roke, svojo sončno streho, ogrevanje sedežev ter upravljanje z zadnjim senčnikom.

Le pritisk na gumb na zadnjih vratih in v prtljažniku je dovolj za zlaganje in postavljanje druge in tretje sedežne vrste. Prostornina prtljažnega prostora, ko so vsi sedeži postavljeni, meri 326 litrov. Z zloženo tretjo vrsto se prtljažnik poveča na 750 litrov, s podrtjem druge in tretje sedežne vrste pa sprejme kar 2.120 litrov. Prtljažna vrata se samodejno odpirajo v dveh delih. Ob klasičnem odpiranju zgornjega dela se spodnji spusti v nakladalno polico. Zračno vzmetenja pa z znižanjem zadka olajša nalaganje v prtljažnik.

V Evropi brez osemvaljnika

Za novega velikana je BMW pripravil tri motorje v štirih različicah. Vstopni model 30d bo poganjal trilitrski linijski šestvaljni dizel s 195 kilovati (261 konji) moči. Zmogljivejša dizelska izbira bo M50d šestvaljnik s štirimi turbinami in 294 kilovati (395 konji) moči. Tistim, ki prisegajo na bencinske motorje, bosta na voljo šestvaljni 40i s 250 kilovati (335 konji) in 50i s 340 kilovati (456 konjev). Slednji na evropskem kontinentu ne bo na razpolago.

Z X7 so Bavarci pokrili še zadnji košček trga, na katerem so do zdaj lomastili cadillac escalade, range rover, mercedes-benz GLS, lexus LX in podobni. Izdelovali ga bodo v tovarni v Spartanburgu v Južni Karolini, na trg pa bo zapeljal marca.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel BMW po osmih letih napovedal upad dobička, kje se mu je zalomilo? 6

Nemški BMW je pod pritiskom okoljskih predpisov, trgovinskih vojn med Kitajsko in ZDA ter cenovnih vojn znižal napovedi dobička z osem-...

AVTO
Posel
AVTO
Novice
Novice BMW bo vložil milijardo evrov v novo tovarno na Madžarskem 3

Na eni proizvodnji liniji izdelovali tako električna vozila kot vozila z motorji z notranjim izgorevanjem

AVTO
Novosti
Novosti BMW predstavlja prvinski roadster Z4

Klasično zasnovan in gnan, sprva s trilitrskim turbo motorjem z 250 kilovati

AVTO
Motocikli
Motocikli BMW G 310 GS – pravi GS za začetnike ali zgolj marketinški trik? 1

Nov BMW GS za 5.800 evrov!? Ja, ampak z le 313 kubiki, 25 kilovati in enim valjem. Pa je to sploh pravi GS, je pravi BMW ali le nekakšen...

AVTO
Posel
Posel Športni terenci »ukradli« slovenske kupce prestižnih znamk, velika rast Volva, upad BMW 2

Ko Slovenci posežejo po prestižnih znamkah, si v polovici primerov izberejo obliko športnega terenca (SUV). Med znamkami prihaja do vse...

AVTO
Novosti
Novosti BMW serije 8 je v iskanju prvinskega doživetja odvrgel streho in obiskal hrvaške ceste

Serija 6 brez strehe je del zgodovine, razlogov za žalost pa ni, saj je tukaj že naslednik, ki vso svojo lepoto razkrije v 15 sekundah