BMW je odločno zajadral val povpraševanja po športnih terencih. V ponudbi so majhni, srednje veliki, kupeji, veliki, priključni hibridi in tisti z več kot 400 kilovati. Edini segment, kjer je zijala luknja, je tako imenovani razred gromozanskih terencev full-size. Novi BMW X7 je od X5 daljši za skoraj 23 centimetrov ter tako zaokroža bogato ponudbo vozil z oznako X. Združuje ekskluzivnost in prostornost prestižne limuzine z vsestranskostjo in okretnostjo športnega terenca.
Velik, večji, X7
Novinec zaseda kar 515 centimetrov v dolžino, dva metra v širino in dobrih 180 centimetrov v višino. Velika so tudi aluminijasta platišča, ki v osnovi merijo 20 palcev, za doplačilo pa lahko segajo tudi do 22 palcev. Bahav in pomemben obraz zaznamujeta največji ledvički, kar so jih Bavarci kdaj koli namestili na kateri koli sodobni BMW. S stranskega profila dominirajo velika okna, dolga zadnja vrata in dolga strešna linija.
Zunanjost bo mogoče obleči v športno opremo M-sport in elegantno pure excellence (na sliki). Pri slednji oblikovalci niso varčevali z uporabo kroma. Po vzoru serije 7 zadnji luči povezuje kromirana letev, svetleče dodatke pa najdemo še na odbijaču, pod vrati, na strehi in okoli oken. Sprednji žarometi bodo v osnovi svetili v LED- tehnologiji, za doplačilo pa v laserski.
Čeprav se bodo redki lastniki podali na makadamske ceste ali brezpotja – večina se bo seveda držala avtocest in mestnih središč –, so vse različice opremljene s štirikolesnim pogonom xDrive, z zaporo diferenciala ter s programi za vožnjo po pesku, produ, kamenju in snegu. Da bi potnikom zagotovili večje udobje in za višjo oddaljenost od tal, bo vsak X7 opremljen s prilagodljivim zračnim vzmetenjem.
Panoramska streha, ki upodablja nočno nebo
Oblika armaturne plošče je identična tisti v X5. Zaslon pred voznikom in tisti v sredini merita 12,3 palca. Voznik s pozdravom »Hej BMW« aktivira pomočnika, ki mu lahko pomaga pri navigaciji, nastavljanju temperature, iskanju parkirnega mesta in odgovarja na druga vprašanja. Vsak BMW X7 bo imel celotno notranjost oblečeno v usnje, na seznamu osnovne opreme pa je še štiripodročna samodejna klimatska naprava, ogrevanje sedežev spredaj in zadaj, avdio sistem z desetimi zvočniki, brezžično polnjenje in hotspot.
Dodatno bo na voljo še projecirni zaslon, mehko zapiranje vrat, tridelna panoramska streha sky lounge LED, ki po vzoru Rolls-Roycea sveti v 15-tisoč različnih grafičnih vzorcih in upodablja nočno nebo.
Ločena klima za zadnjo sedežno vrsto
Kabina X7 v osnovni postavitvi sprejme sedem potnikov, za doplačilo pa v drugi vrsti postavijo dva razkošna električno nastavljiva 'fotelja'. Oblikovalci so zadnja vrata naredili večja, da olajšajo vstop na drugo in tretjo vrsto sedežev. Zadnja sedeža nista le »kazen« za najmanj pridne, temveč omogočata več prostora, držala za pijačo, naslonjalo za roke, svojo sončno streho, ogrevanje sedežev ter upravljanje z zadnjim senčnikom.
Le pritisk na gumb na zadnjih vratih in v prtljažniku je dovolj za zlaganje in postavljanje druge in tretje sedežne vrste. Prostornina prtljažnega prostora, ko so vsi sedeži postavljeni, meri 326 litrov. Z zloženo tretjo vrsto se prtljažnik poveča na 750 litrov, s podrtjem druge in tretje sedežne vrste pa sprejme kar 2.120 litrov. Prtljažna vrata se samodejno odpirajo v dveh delih. Ob klasičnem odpiranju zgornjega dela se spodnji spusti v nakladalno polico. Zračno vzmetenja pa z znižanjem zadka olajša nalaganje v prtljažnik.
V Evropi brez osemvaljnika
Za novega velikana je BMW pripravil tri motorje v štirih različicah. Vstopni model 30d bo poganjal trilitrski linijski šestvaljni dizel s 195 kilovati (261 konji) moči. Zmogljivejša dizelska izbira bo M50d šestvaljnik s štirimi turbinami in 294 kilovati (395 konji) moči. Tistim, ki prisegajo na bencinske motorje, bosta na voljo šestvaljni 40i s 250 kilovati (335 konji) in 50i s 340 kilovati (456 konjev). Slednji na evropskem kontinentu ne bo na razpolago.
Z X7 so Bavarci pokrili še zadnji košček trga, na katerem so do zdaj lomastili cadillac escalade, range rover, mercedes-benz GLS, lexus LX in podobni. Izdelovali ga bodo v tovarni v Spartanburgu v Južni Karolini, na trg pa bo zapeljal marca.