(Video) Električni avti bodo pešce opozarjali z rock in filmskimi melodijami (Video) Električni avti bodo pešce opozarjali z rock in filmskimi melodijami S 1. julijem letos bodo morali vsi novi modeli električnih in hibridnih avtov do hitrosti 20 kilometrov na uro oddajati zvok, ki bo opozarjal pešce
Zaposlenim v BMW-ju letni bonus v višini 9.175 evrov Zaposlenim v BMW-ju letni bonus v višini 9.175 evrov Kako se nagrada primerja z ostalimi nemškimi konkurenti? Kdo bo izplačal najvišjo nagrado? Audi, BMW, Mercedes-Benz ali Porsche?
BMW žgečka z najmanjšim kupejem BMW žgečka z najmanjšim kupejem Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.
EU in ZDA v pogovorih za trgovinski sporazum TTIP 2.0 EU in ZDA v pogovorih za trgovinski sporazum TTIP 2.0 Pripravljajo se nova trgovinska pogajanja med ZDA in EU, a to za zdaj ne zmanjšuje bistveno negotovosti v zvezi z grožnjami ameriškega predsednika Donalda Trumpa, da bo na evropski izvoz avtov v ZDA uvedel dodatne carine
Porsche bo tudi letos bogato nagradil zaposlene Porsche bo tudi letos bogato nagradil zaposlene Leto 2018 je bilo za Porsche rekordno po prihodkih, dobičku in prodaji. To se bo tudi letos izrazilo v radodarnem deljenju dobička z zaposlenimi.

Hyundai kona electric je prvi dostopni električni dolgoprogaš

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Hyundai dodaj
 
Čas branja: 3 min
21.10.2018  21:00
Kona electric je majhen SUV z velikimi ambicijami. V dno ima vgrajeno baterijo z zmogljivostjo 39,2 ali 64 kilovatnih ur, z večjo baterijo po novem ciklu WLTP lahko prevozi kar 482 oziroma po starem merjenju 546 kilometrov
Hyundai kona electric je prvi dostopni električni dolgoprogaš

Obveščaj me o novih člankih:  

Korejski Hyundai zadnja leta dela velike korake v električno oziroma elektrificirano prihodnost. Model ioniq je ponudil kar tri možnosti: hibrid, priključni hibrid in popolnoma električen avto – podrobno smo jih opisali v primerjalnem testu. Hyundai kona electric pa prinaša nove dimenzije predvsem z dosegom, ki ga omogoča baterija z zmogljivostjo kar 64 kilovatnih ur. Tudi tokrat Hyundai ponuja več možnosti, dostopnejšo kono z manjšo baterijo (39,2 kilovatne ure) in manj sape (sto kilovatov) ali ultimativno kono (64 kilovatnih ur) s 150 kilovati moči.

Najprej o sami koni, o koni electric. To je eden redkih avtov, ki mu oznaka majhen nikakor ne pristoji. Z dolžino 4,18 metra kona sicer sodi v razred B SUV, a ga oprema, zasnova, ne nazadnje tudi velika masa 1,818 tone uvrščajo med večje. Za maso so seveda krive baterije, v dno vgrajene tehtajo kar 449 kilogramov. Ker ponujajo 64 kilovatnih ur zmogljivosti, je ta številka logična. Kona 39 kWh ima primerno manjšo maso za okoli 150 kilogramov.

Podrobneje o koni electric

Prav baterije pa kono electric postavljajo nad velikostno in cenovno primerljive tekmece, kar lepo prikazuje spodnja tabela. Tesline modele in nova mercedes-benz EQC in audi e-tron smo iz primerjave spustili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

In kaj je ključnega pri novem električnem hyundaiju?

Dve različici, trije paketi oprem in tudi različne cene. Osnovna kona electric ima baterijo z zmogljivostjo 39,2 kilovatne ure in največjo moč sto kilovatov. V paketu comfort stane 34.800 oziroma (upoštevaje subvencijo Eko sklada) 27.300 evrov.

Končna hitrost kone 39 je 155 kilometrov na uro, eno polnjenje pa po standardu WLTP zadošča za 312 kilometrov (glede na cikel NEDC to pomeni 345 kilometrov).

Kona electric 64 je seveda dražja, s paketom opreme premium stane 41 tisoč evrov (33.500 z upoštevano subvencijo), kar je 4.200 evrov več od šibkejše kone z enako opremo. Kona 64 ima zmogljivejši motor s kar 150 kilovati. Ta ji omogoča pospešek do stotice v le 7,6 sekunde in največjo hitrost 167 kilometrov na uro. Ta je omejena predvsem zaradi porabe energije.

Pri zmogljivejši koni je ključen doseg, ki je seveda zaradi zmogljive baterije daleč nad tekmeci. Po standardu NEDC (navajamo ga zgolj zaradi lažje primerjave s tekmeci) je ta 546 kilometrov, na aktualnem in realnejšem WLTP pa 482 kilometrov. Doseg poleg zmogljive baterije omogoča še majhna poraba motorja, ki je s 13,9 (šibkejša) oziroma 14,2 kilovatne ure na sto kilometrov med najnižjimi.

Še nekaj uporabnih zanimivosti. Kona electric kljub zajetni bateriji v dnu vozila ponuja prtljažnik s 322 litri prostornine. Prtljažni prostor je prilagodljiv, saj je naslonjalo zadnje klopi mogoče preklopiti zgolj s pritiskom na gumb. Z zlaganjem zadnje klopi je mogoče pridobiti 1.114 litrov velik prostor za prtljago.

Kona electric ima sistem za zbiranje električne energije, ki se skladišči, ko vozilo zavira z elektromotorjem in ne z zavorami. Stopnje zaviranja so štiri, od praktično nične do intenzivne, ki spominja že na Nissanov e-pedal. Intenzivnost delovanja sistema je mogoče preprosto nastaviti kar s pomočjo obvolanskih ročic.

Širok razpon časov polnjenja: od slabe uro do kar 31 ur

Ob uporabi hitre polnilne postaje z močjo sto kilovatov, ki omogoča polnjenje z enosmernim tokom (DC), se litij-ionska baterija nove električne kone v obeh izvedbah do 80 odstotkov napolni v le 54 minutah. Ob priklopu na postajo z močjo polnjenja 50 kilovatov se baterija z manjšo zmogljivostjo (39 kilovatnih ur) napolni v 57 minutah, baterija z večjo (64 kilovatnih ur) pa v 75 minutah.

Ko je električna kona priklopljena na domačo AC polnilno postajo, se 64-kilovatna baterija zaradi le enosmernega toka napolni v devetih urah in 35 minutah, različica z manjšo zmogljivostjo pa v šestih urah in 10 minutah.

Polnjenje je mogoče tudi prek klasične vtičnice, in sicer s pomočjo kabla ICCB (polnilni kabel z nadzornim mehanizmom), ki baterijo manjše zmogljivosti napolni v 19, baterijo večje zmogljivosti pa v 31 urah. Električna kona je opremljena tudi z lastno polnilno enoto moči 7,2 kilovatne ure, ki izmenični električni tok iz vtičnice za potrebe polnjenja pretvarja v enosmernega.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Izjemna izkušnja s hyundaiem prihodnosti – nexom na gorivne celice 2

Hyundai, ki poleg posebne zasnove prinaša tudi prestižno izkušnjo, ki je od te znamke nismo vajeni

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki Zakaj na trgu nervozno pogledujejo proti Italiji

V zadnjem času zaznavamo novo zaskrbljenost zaradi Italije, ki je za slovenska podjetja drugi najpomembnejši izvozni trg

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...

FINANCE
Članki
Članki Kako je v drugem četrtletju rasel slovenski BDP, izvemo danes

V članicah EU, za katere so že znani podatki, se je rast BDP v drugem četrtletju v primerjavi s prvim večinoma umirila; podobno...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Kako se gibanje plač v Sloveniji primerja z drugimi članicami EU 2

Kje so se v zadnjih letih plače najbolj zvišale in kako usklajeno je njihovo gibanje s spremembami v produktivnosti