Combo ima v Oplovi družino pomembno vlogo, saj nadomešča manjkajočo manjšo enoprostorsko merivo in dopolnjuje ponudbo večjega enoprostorca zafira. Obenem bo povečal prodajo v razredu, kjer je bila znamka doslej precej skromna, neopazna. Prejšnji combo je bil zasnovan na osnovi fiata dobla.
Novi combo pa je seveda tehnično enak francoskima bratrancema iz družine PSA, ki je lani prevzela Opel, ima pa tudi veliko drugih manjših sprememb. V primerjavi z njima je opazno drugačen predvsem na prednjem delu, kjer ima klasično masko, žaromete z LED-trakom dnevnih luči v obliki bumeranga (posebnost znamke) in zelo majhne meglenke v spodnjem delu odbijača.
Potniška kabina je sorodna berlingu, ne pa tudi rifterju z i-cockpitom. Za pogon skrbita dva motorja v več zmogljivostnih različicah. Bencinski 1,2-litrski turbo ima 81 kilovatov, dizelski 1,5-litrski CDTI pa 74 ali 96 kilovatov.
Combo ima lahko krajšo (4,4 metra) ali daljša različico karoserije (4,75 metra). V prvem primeru ima prtljažnik 597 litrov, daljši pa 850 litrov. Ob podiranju zadnje klopi oziroma treh ločenih sedežev pa je prtljažnik mogoče povečati na 2.126 oziroma 2.693 litrov.
Cene novinca so po besedah direktorja slovenskega Opla Boruta Gazvode umeščene med francoska bratranca. Segajo od 17.410 evrov za osnovni model 1.2 start&stop selection do 24.400 evrov za 1,5-litrski turbodizel s samodejnim menjalnikom, 96 kilovati in opremo innovation.
A to je le cenik. V salonih bodo kupci dobili drugačne ponudbe, obogatene z opremo in popusti. V slovenskem Oplu verjamejo, da bodo zanimive predvsem tri kombinacije. Bencinski motor 1,2 z opremo selection in nekaj dodatki, tudi klimatsko napravo, za 15.990 evrov, enak stroj z bogatejšo opremo enjoy za 16.790 evrov ter dizelski 1.5 CDTI enjoy za 17.990 evrov.