Avto

Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.10.2018 21:00
Čas branja: 3 min

Naslednji način v teoriji nima nekega smisla, v praksi pa je lahko zelo zanimiv. Narediš športni oziroma kar luksuzni terenec. Zato, ker se ti odlično prodajajo, ker so praktični, prostorni in zračni. Hkrati pa še dovolj robustni, da z njimi zapeljete na brezpotje, v sneg in še kam.

Ker je takšen SUV orjaški, morda za nekoga vsaj na videz prevelik, mu sledi kupejevska različica. Ta je nižja, bolj športna, na videz in za volanom bolj dinamična, a manj praktična. Kaj zdaj? Narediš kupejevski terenec z veliko prostora in prilagodljivosti, pa z vsemi tistimi lastnostmi, zaradi katerih mu še vedno lahko rečemo kupejevski …

Podrobnejši opis audija Q8

Ima vse skupaj kakšen smisel, je zmedi sploh videti konec? Seveda je, morda v teoriji ne, vsekakor pa je v praksi takšna kombinacija bolj posrečena, kot se sprva zdi.

Sestavil jo je Audi, nemška znamka, ki po tradiciji svojega lastnika rada sledi pri vstopih v nove niše. A tokrat recept toliko dodela, da meji na popolnost, dvomljivo vsebino pa pretvarja v praktično dobro celoto. Tako je bilo pri prvem Q7, tako je tudi pri drugem.

Enako velja tudi za prvi in drugi A7, limuzinska kupeja s praktičnostjo kupejevskih karavanov, obenem pa s precej več sloga in elegance kot klasični limuzinski A6. Tako je tudi z e-tronom, popolnoma električnim Audijevim SUV, ki ni prvi takšen, brez dvoma pa je vsaj v teoriji najbolj dodelan doslej. Spoznali smo ga pred kratkim na razkritju, kmalu ga bomo zapodili po sipinah.

Nekako tako je nastal tudi Q8 – trendovski luksuzni terenec kupejevske zasnove, ki se po velikosti uvršča med Q5 in Q7, po hierarhiji in ceni pa nad Q7. Od zadnjega je manjši in dražji, manj racionalen. A prav racionalnost v tem razredu ne igra prav posebne vloge. Vozniška in uporabniška izkušnja pa jo igra.

In kaj je sestavil Audi? Dejansko popolnoma nov avto, ki z večjim Q7 nima prav veliko skupnega, tako kot denimo BMW X5 in X6, mercedes-benza GLE in GE coupe. Zasnova karoserije, ureditev potniške kabine, tehnika in digitalizacija so skupne novi generaciji poslovnih audijev A6, A7 in A8. Q8 se tudi oblikovno navezuje nanje.

Novinec je dolg 4,99 metra in visok 1,71 metra. Čeprav je kar zajeten, je manjši od Q7, a ima daljšo medosno razdaljo (zato tudi krajše previse), ki meri krepke tri metre.

Zato je prostorsko vseeno dovolj razkošen, da lahko na tem področju užene najbližje kupejevske tekmece in bistveno ne zaostane za še večjim bratom. Prtljažnik denimo sprejme od 605 do kar 1.755 litrov. Zadnja klop je pomična po dolžini in naklonu hrbtnega dela, razmerje podiranja je uporabnih 40 proti 20 proti 40, kar omogoča denimo prevoz smuči ali golfskih palic in še dva potnika na zadnjih sedežih.

Uporabna dolžina ob podrtem enem ali več sedežih je skoraj dva metra, kar je za kupejevsko obarvan avto precej dobra lastnost. Vzmetenje je lahko klasično ali zračno, digitalizacija kabine je znana iz prej omenjenih audijev, zajema merilnike in dva zaslona na sredinski konzoli.

Motor pa je ta hip le eden, trilitrski turbodizel z 210 kilovati (286 konjskimi močmi) v 50 TDI quattru. Sledijo še 45 TDI s 170 kilovati, 55 TFSI z 250 kilovati in SQ8 60 TDI s 320 kilovati in morda še kakšen stroj.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti

Po konceptih skysphere in grandsphere je Audi predstavil še študijo urbansphere, ki je, kakor pove že ime, namenjen predvsem uporabi v urbanem okolju velikih (kitajskih) mest.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)