Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združenjem elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Ekosklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.
Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Šesterica prestižnih športnih terencev na Prima preizkušnji Tokrat na Prima testu športni terenci D razreda in premijske uvrstitve: alfa romeo stelvio, audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Lexus NX in volvo XC60
Navihana plat male fatalke Navihana plat male fatalke Mazda MX-5 da že po nekaj kilometrih jasno vedeti, da so za užitek v vožnji pomembni le pogon, podvozje in menjalnik, platnena streha v barvi zrele višnje in svetlo usnje pa so le še pika na i vozniški nasladi.
Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov Konec kitajskih sanj? Septembra rekorden padec prodaje avtomobilov September je na kitajskem trgu prinesel največji padec prodaje avtomobilov v zadnjih sedmih letih. Združenje avtomobilskih proizvajalcev je že julija in avgusta zaznalo 3,8 oziroma štiriodstotni padec, september pa je prinesel kar 11,6 odstotnega.

Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik

Čas branja: 4 min
08.10.2018  22:00
Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter skupno močjo 145 kilovatov ter 1,6 litrski turbodizel s 118 kilovati
Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik
Foto: Daimler AGGlobal Communications

Nekdaj je bil najpomembnejši Mercedes-Benz, danes sodi med bolj pomembne. Razred C je vstopnica v zadaj gnane mercedes-benze, predstavnik nekdaj izjemno priljubljenega, danes pa že butičnega razreda poslovnih limuzin, obenem pa se pohvali z izjemno raznolikostjo tako karoserijskih različic (limuzina, karavan, coupe in cabriolet) ter najbrž največjim razponom moči od 85 do 375 kilovatov in posledično števila motornih, pogonskih in menjalniških različic.

Podrobnejše poročilo iz prve predstavitve v Luxemburgu

V Sloveniji je drugi najbolje prodajan Mercedes-Benz, saj s 151 vozili (podatek za lani) zaostaja le za razredom B s kar 410 prodanimi vozili. Tesno pa mu sledita, razredu C, GLC s 140 in E s 130 vozili, kar pomeni da je C po prihodih in verjetno tudi po zaslužku četrti najbolje prodajan avto te znamke pri nas.

Kakorkoli že, klasika oblik bo sodobna še naprej, verjamejo tudi v Autocommercu, saj letos načrtujejo prodajo 100 novih razredov C, pa je do konca leta leta le še tri mesece.

Novi razred C ima veliko adutov, da kupce ponovno ali pa na novo pritegne k sebi. Še zlasti to velja za tiste, ki ne pogledujejo k športnim terencem in si ne želijo zvezde na nosu enoprostorca.

Če pogledamo najpomembnejše, ki jih skriva pod motornim pokrovom. Glavna novost je vsekakor bencinski motor v različici C 200. Štirivaljnik prostornine 1,5 litra podprt s turbo polnilnikom sodi v novo generacijo motorjev opremljeno z najsodobnejšo tehniko. Turbo motorju s 135 kilovati (184 konjskimi močmi) se namreč pridružuje tehnologija EQ boost. To pomeni, da motor deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem.

V praksi to pomeni dodatnih deset kilovatov pri pospeševanju (skupaj 145). Druge prednosti obsegajo rekuperacijo kinetične energije, prevzem določenih odjemalcev energije (električna vodna črpalka), možnost drsenja z zaustavljenim motorjem, zaviranje z inteligentno zaustavitvijo motorja in skoraj neslišni vklop motorja, z zelo malo tresljaji, obljublja proizvajalec. Povprečna poraba motorja po NEDC 2.0 protokolu je med 6,3 in 6,8 litra.

Pribitek k ceni pa je kar precejšen. C 200 stane najmanj 38.940 evrov oziroma 5.500 evrov več kot enostavnejši C 180 s 115 kilovati in dobre 4.300 evrov manj kot zmogljivejši dvolitrski štirivaljni turbo v C300 s 190 kilovati.

Ta sicer še ne pomeni bencinskega vrha. Nad njim so še C 400 z 245 kilovati, C 43 AMG z 287 kilovati, C 63 AMG s 350 kilovati in C 63 AMG S s 375 kilovati.

Nova oziroma prenovljena je tudi dizelska ponudba. Na dnu sta 1,6 litrska turbodizla v c 180 d in C 200 d z 90 in 118 kilovati. Nad njima pa nova dvolitrska turbodizla iz razreda E in oznakama C 220d (143 kilovatov) ter C 300d s 185 kilovati. Prav premik zmogljivosti manjšega c 200d lahko pomeni, da bodo kupci pogosteje posegali po manjšem stroju, saj 118 kilovatov povsem zadošča za pogon razreda C, ki s tem motorjem stane najmanj 35.500 evrov. Za C 220d pa boste odšteli skoraj 40 tisočakov.

Kaj je novega na drugih delih avtomobila? Spremembe so zajele prednji in zadnji del avtomobila, a so te skoraj neopazne. Nove so tudi barve in oblika koles. Več novega je v potniški kabini, kjer se pred voznikom razprostira kar 12,3 palčni digitalni merilniki.

Nad sredinsko konzolo pa je sedaj večji, 10,2 palčni multimedijski zaslon, ki mu še vedno ukazujemo z vrtljivim gumbom na sredinskem tunelu med sedežema. Barv osvetlitve kabine je sedaj kar 64, volan je pridobil drsnike s katerim ukazujemo različnim funkcijam. Različice AMG pa še dodatna stikala za nastavljanje vozne dinamike na volanu.

Pri asistenčnih sistemih, ki napeljujejo k avtonomni vožnji, je prenovljeni razred C dobil marsikaj tistega, kar imajo večji in dražji mercedesi. Tako zmore voziti precej časa tudi povsem brez pomoči voznika, pri čemer bere prometne znake, drži varnostno razdaljo, zamenja vozni pas (seveda ob vključenem smerokazu), prilagaja hitrost pred križišči, ovirami in podobnim.

Foto: Mercedes-Benz

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 4

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi...

AVTO
Novosti
Novosti Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza 21

Zvezdniški teden slovenskega Mercedes-Benza. Zmaga razreda S v izboru PAL in prihod novega A. Ta je res obetaven, a precej drag. Pod...

AVTO
Novosti
Novosti Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV 2

GLE bo v novi generaciji na voljo s sedmimi sedeži, paleto novih motorjev ter novimi varnostnimi sistemi

AVTO
Novice
Novice Kako bo Furs preganjal utaje davka, viharni avtomobilski trg in test zimskih pnevmatik 1

Razburljiv teden prinaša stroge ukrepe Fursa proti utajam davka pri uvozu avtomobilov, analizo viharnega avtomobilskega trga, na katerega...

AVTO
Novice
Novice Dizelski umik, menjava na vrhu Daimlerja in strah v BMW 6

Teden pred avtomobilskim salonom v Parizu, tam bomo že v torek, smo zaznali trend umika dizelskih motorjev iz posameznih novih...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki Nemčija sprejela reformne pokojninske ukrepe, ki bodo predvidoma okrepili kupno moč 2

V nemški vladni koaliciji so ta teden sprejeli sveženj reformnih pokojninskih ukrepov, saj je konservativcem CDU/CSU in socialdemokratom...