Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se pomika v razred superšportnikov.
Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.

Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
Mercedes-Benz dodaj
AMG dodaj
Mercedes dodaj
 
Čas branja: 4 min
08.10.2018  22:00
Kopica manjših sprememb in dva zanimiva motorja na začetku ponudbe - C 200 z 1,5 litrskim turbom in 48 voltnim električnim omrežjem ter skupno močjo 145 kilovatov ter 1,6 litrski turbodizel s 118 kilovati
Mercedes C v Sloveniji: oblikovno znan, tehnično napreden in še bolj raznolik
Foto: Daimler AGGlobal Communications

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Mercedes-Benz dodaj
AMG dodaj
Mercedes dodaj

Nekdaj je bil najpomembnejši Mercedes-Benz, danes sodi med bolj pomembne. Razred C je vstopnica v zadaj gnane mercedes-benze, predstavnik nekdaj izjemno priljubljenega, danes pa že butičnega razreda poslovnih limuzin, obenem pa se pohvali z izjemno raznolikostjo tako karoserijskih različic (limuzina, karavan, coupe in cabriolet) ter najbrž največjim razponom moči od 85 do 375 kilovatov in posledično števila motornih, pogonskih in menjalniških različic.

Podrobnejše poročilo iz prve predstavitve v Luxemburgu

V Sloveniji je drugi najbolje prodajan Mercedes-Benz, saj s 151 vozili (podatek za lani) zaostaja le za razredom B s kar 410 prodanimi vozili. Tesno pa mu sledita, razredu C, GLC s 140 in E s 130 vozili, kar pomeni da je C po prihodih in verjetno tudi po zaslužku četrti najbolje prodajan avto te znamke pri nas.

Kakorkoli že, klasika oblik bo sodobna še naprej, verjamejo tudi v Autocommercu, saj letos načrtujejo prodajo 100 novih razredov C, pa je do konca leta leta le še tri mesece.

Novi razred C ima veliko adutov, da kupce ponovno ali pa na novo pritegne k sebi. Še zlasti to velja za tiste, ki ne pogledujejo k športnim terencem in si ne želijo zvezde na nosu enoprostorca.

Če pogledamo najpomembnejše, ki jih skriva pod motornim pokrovom. Glavna novost je vsekakor bencinski motor v različici C 200. Štirivaljnik prostornine 1,5 litra podprt s turbo polnilnikom sodi v novo generacijo motorjev opremljeno z najsodobnejšo tehniko. Turbo motorju s 135 kilovati (184 konjskimi močmi) se namreč pridružuje tehnologija EQ boost. To pomeni, da motor deluje v sodelovanju z 48-voltnim električnim sistemom in jermensko gnanim alternatorjem.

V praksi to pomeni dodatnih deset kilovatov pri pospeševanju (skupaj 145). Druge prednosti obsegajo rekuperacijo kinetične energije, prevzem določenih odjemalcev energije (električna vodna črpalka), možnost drsenja z zaustavljenim motorjem, zaviranje z inteligentno zaustavitvijo motorja in skoraj neslišni vklop motorja, z zelo malo tresljaji, obljublja proizvajalec. Povprečna poraba motorja po NEDC 2.0 protokolu je med 6,3 in 6,8 litra.

Pribitek k ceni pa je kar precejšen. C 200 stane najmanj 38.940 evrov oziroma 5.500 evrov več kot enostavnejši C 180 s 115 kilovati in dobre 4.300 evrov manj kot zmogljivejši dvolitrski štirivaljni turbo v C300 s 190 kilovati.

Ta sicer še ne pomeni bencinskega vrha. Nad njim so še C 400 z 245 kilovati, C 43 AMG z 287 kilovati, C 63 AMG s 350 kilovati in C 63 AMG S s 375 kilovati.

Nova oziroma prenovljena je tudi dizelska ponudba. Na dnu sta 1,6 litrska turbodizla v c 180 d in C 200 d z 90 in 118 kilovati. Nad njima pa nova dvolitrska turbodizla iz razreda E in oznakama C 220d (143 kilovatov) ter C 300d s 185 kilovati. Prav premik zmogljivosti manjšega c 200d lahko pomeni, da bodo kupci pogosteje posegali po manjšem stroju, saj 118 kilovatov povsem zadošča za pogon razreda C, ki s tem motorjem stane najmanj 35.500 evrov. Za C 220d pa boste odšteli skoraj 40 tisočakov.

Kaj je novega na drugih delih avtomobila? Spremembe so zajele prednji in zadnji del avtomobila, a so te skoraj neopazne. Nove so tudi barve in oblika koles. Več novega je v potniški kabini, kjer se pred voznikom razprostira kar 12,3 palčni digitalni merilniki.

Nad sredinsko konzolo pa je sedaj večji, 10,2 palčni multimedijski zaslon, ki mu še vedno ukazujemo z vrtljivim gumbom na sredinskem tunelu med sedežema. Barv osvetlitve kabine je sedaj kar 64, volan je pridobil drsnike s katerim ukazujemo različnim funkcijam. Različice AMG pa še dodatna stikala za nastavljanje vozne dinamike na volanu.

Pri asistenčnih sistemih, ki napeljujejo k avtonomni vožnji, je prenovljeni razred C dobil marsikaj tistega, kar imajo večji in dražji mercedesi. Tako zmore voziti precej časa tudi povsem brez pomoči voznika, pri čemer bere prometne znake, drži varnostno razdaljo, zamenja vozni pas (seveda ob vključenem smerokazu), prilagaja hitrost pred križišči, ovirami in podobnim.

Foto: Mercedes-Benz



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Pet najdražjih avtomobilov na slovenskem trgu 1

Slovenci vse bolj pogledujemo po vozilih višjega razreda, predvsem po športnih terencih, a ko denar res ni ovira, si lahko omislimo tudi...

AVTO
Novosti
Novosti Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču 4

Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi...

AVTO
Novosti
Novosti Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza 21

Zvezdniški teden slovenskega Mercedes-Benza. Zmaga razreda S v izboru PAL in prihod novega A. Ta je res obetaven, a precej drag. Pod...

AVTO
Novosti
Novosti Novo poglavje za najbolj priljubljen Mercedesov SUV 2

GLE bo v novi generaciji na voljo s sedmimi sedeži, paleto novih motorjev ter novimi varnostnimi sistemi

AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 36

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

AVTO
Posel
Posel Za volanom revolucionarnega orjaka, ki je ogledala zamenjal za zaslone

Mercedes-Benzov prenovljeni tovornjak actros ima namesto zunanjih ogledal v kabini na A-stebričkih nameščena dva 15-palčna LCD-zaslona,...

AVTO
Novice
Novice Kako bo Furs preganjal utaje davka, viharni avtomobilski trg in test zimskih pnevmatik 2

Razburljiv teden prinaša stroge ukrepe Fursa proti utajam davka pri uvozu avtomobilov, analizo viharnega avtomobilskega trga, na katerega...

OK & EN
Novice
Novice Rožnodolci: Janković se ne odziva na zeleno Rožno dolino 21

V Rožni dolini ugotavljajo, da vsi županski kandidati podpirajo zeleno, nebetonsko Rožno dolino. Ignorira jih samo Zoran Janković.