Avto

Znana, a precej bolj zrela in bogata japonska dama

Tretja prenova je mazdo6 izboljšala na skoraj vseh področjih. Danes ponuja precej več za nekaj višjo ceno in v poslovnem razredu ostaja privlačna butična izbira.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.10.2018 09:07
Dopolnjeno: 08.10.2018 09:09
Čas branja: 3 min

Mazda6 je svojevrsten unikat v poslovnem razredu. Čeprav je v tej obliki na svetu že šest let, se spreminja le v podrobnostih, še najmanj pri zunanji obliki. Prva šestica nove generacije je na trg zapeljala konec leta 2012, leta 2014 je sledila prva, leta 2016 druga in v teh dneh še tretja prenova. Spremembe veljajo za limuzinsko in karavansko različico, njuna cena pa še vedno ostaja enaka. Karavanska šestica je z dolžino 4,8 metra nekaj krajša od limuzinske (4,87 metra) in ima tudi nekaj manj prostora na zadnji klopi.

Kako se je šestica spreminjala skozi redne prenove vsake dve leti, smo pisali konec minulega leta.

Osvežitve so mazdo6 vsa ta leta ohranjale mlado in tehnično na ravni tekmecev, na nekaterih področjih celo pred njimi. Oblikovno pa so Mazdini oblikovalci že leta 2012 svoje delo opravili zelo dobro. Z novim oblikovalskih jezikom kodo so ji vdahnili večno mladost, z rednim popravljanjem gubic pa je šestica sveža še danes.

Kaj je novega tokrat? Šestica je dobila osvežen prednji del, novo masko, LED-žaromete in več kroma pod njimi. Osvežen, a manj temeljito, je tudi zadnji del avtomobila. Najbogatejši paket takumi prinaša elegantno rjavo usnje in semišu podoben material v osrednjem delu armaturne plošče.

Sedeži so izdatneje oblazinjeni in imajo širši sedalni del, s tem pa ponujajo več udobja in naravnejši položaj telesa. Nov pa je tudi sistem njihovega upravljanja. Poleg tega omogočajo večjo togost in zmožnost absorbiranja vibracij. V kabini je tudi nov razdelek z USB-priključki. Če so sedeži usnjeni, je serijsko njihovo prezračevanje.

Armaturna plošča ima digitalne merilnike, sedempalčni zaslon se je povečal na osem palcev, zvočna izolacija potniške kabine je zdaj temeljitejša in sodi na raven lani osvežene mazde CX-5. Serijski je radarski tempomat s funkcijo stop & go, kupci pa si lahko omislijo še 360-stopinjsko kamero, prilagodljive LED-žaromete in zmogljivejši turbodizel z vrha ponudbe – skyactiv-D 2.2 s 135 kilovati oziroma 184 konjskimi močmi ter kar 445 newtonmetri navora. Izboljšani so tudi bencinski motorji.

Ker smo Slovenci v veliki večini posegali po bogatejših paketih opreme, je slovenski distributer iz ponudbe izbrisal vstopni model emotion. Na njegovo mesto pa postavil v preteklosti drugi paket po opremljenosti challenge. To je šestico, skupaj z zgoraj opisanimi izboljšavami, podražilo za 1.700 evrov.

Za ta denar pa bodo kupci dobili tudi res precej bogatejšo opremo. Že varnostni dodatki več kot odtehtajo doplačilo. Kupci bodo v novi vstopni opremi dobili LED-žaromete, projekcijski zaslon, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, navigacijo, prepoznavanje prometnih znakov, radarski tempomat, sistem za nadzor mrtvega kota, samodejni izklop nezasenčenih luči in nadzor prečnega prometa pri vzvratni vožnji.

Osnovna mazda6 G145 challenge tako stane 25.690 evrov, dizelska CD150 challenge pa 27.690 evrov. Za mazdo6 CD184 takumi s samodejnim menjalnikom pa boste odšteli skoraj 38 tisočakov.

Poleg šestice je minuli teden na slovenski trg zapeljal tudi osvežen športni terenec razreda B mazda CX-3, ki med drugimi spremembami prinaša tudi zmogljivejši in večji 1,8-litrski turbodizel s 85 kilovati. Matej jo je podrobno spoznal in opisal v septembru. Slovenske cene se začnejo pri 16.090 evrih za G121 emotion in 19.790 evrih za CD115 challenge.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

Slovenija
Makularne distrofije
Medicina danes
SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju

FINANCE
Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti
Finance
Pia Bedene Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti 1

Zmanjšali so se izdatki gospodinjstev za osebne, razvedrilne in športne storitve, še naprej se povečuje varčevanje

Moje finance
Razno
Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!
Moje finance
RaznoKsenija Sedej Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!

Ker verjamemo, da je načrtovanje pomembno opravilo osebnih financ, smo vam za začetek novega leta pripravili finančni koledar. Na enem mestu smo za vas zbrali vse pomembne finančne datume in dogodke od januarja do decembra 2021. Veste, kdaj morate oddati vlogo za vzdrževane družinske člane, kdaj oddati napoved kapitalskih dobičkov? Naj se na koledarju ne nabira prah, pogledujte nanj vse leto.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)