Privlačna japonka, ki so je od prve generacije leta 1995 prodali že v 9,7 milijona primerkih, se je v novi generaciji oborožila za napad na evropski trg in nadaljevanje bogate tradicije Hondinih udobnih vsestranskih vozil. Nova generacija, ki jo bodo izdelovali na Japonskem, je zapeljala na slovenske ceste. CR-V kljub novi obliki in možnosti sedmih sedežev dimenzijsko ni zrasel. Avto je le za dva centimetra širši, zaradi večjih koles in bolj mesnatih pnevmatik pa je oddaljenost od tal večja za 3,5 centimetra.
Inženirji so izboljšali prostorsko učinkovitost kabine. Kabina že v predhodniku ni bila majhna, nova generacija pa bo s prostornostjo mnoge osupnila. Spredaj je prostora veliko, v drugi sedežni vrsti pa skoraj toliko, kolikor bi ga pričakoval v limuzinah s podaljšanim medosjem. Zdaj omogoča tudi namestitev sedmih sedežev. Zadnja bočna vrata se odpirajo pod kotom 86 stopinj, kar ob nizkem pragu omogoča lažje dostopanje do druge in tretje sedežne vrste.
Ponudba brez dizla
Trenutno je v ponudbi 1,5-litrski bencinski motor s 127 kilovati (173 konjskimi močmi). Honda se je pri CR-V zaradi zmešnjave z dizli tem odpovedala. V začetku prihodnjega leta bo ponudba bogatejša še za različico s priključnim hibridom. Na voljo je pet stopenj opremljenosti. Vstop v svet CR-V je dvokolesno gnana različica z ročnim menjalnikom in s paketom opreme comfort, za katero bo treba odšteti 27.900 evrov.
CR-V že v osnovi ponuja LED-žaromete in varnostni paket Honda sensing, ki združuje sistem sledenja voznega pasu, prilagodljiv aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo pred naletom spredaj in zapustitvijo voznega pasu ter zavorni sistem za ublažitev naleta. Del serijske opreme so tudi aktivne lopute, ki samodejno uravnavajo večji pretok zraka za hlajenje motorja ali manjši za boljšo aerodinamičnost.
Prvič v ponudbi s sedmimi sedeži
Paket elegance za 1.300 evrov doplačila ponuja večji multimedijski zaslon, dvopodročno klimatsko napravo, parkirne senzorje in kamero za vzvratno vožnjo. Tretja sedežna vrsta je za doplačilo 1.800 evrov mogoča v konfiguraciji s paketoma opreme elegance in lifestyle s štirikolesnim pogonom. Cene CR-V s štirikolesnim pogonom se začnejo pri 31.900 evrih. Brezstopenjski samodejni menjalnik je mogoč le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. V tem primeru motor dobi še dodatnih 15 kilovatov moči.