Avto

Hondin prostorski čudež začel lov na slovenske kupce

Svetovno najbolj prodajan SUV začenja pohod na slovenski trg z začetno ceno 27.900 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
01.10.2018 14:40
Čas branja: 3 min

Privlačna japonka, ki so je od prve generacije leta 1995 prodali že v 9,7 milijona primerkih, se je v novi generaciji oborožila za napad na evropski trg in nadaljevanje bogate tradicije Hondinih udobnih vsestranskih vozil. Nova generacija, ki jo bodo izdelovali na Japonskem, je zapeljala na slovenske ceste. CR-V kljub novi obliki in možnosti sedmih sedežev dimenzijsko ni zrasel. Avto je le za dva centimetra širši, zaradi večjih koles in bolj mesnatih pnevmatik pa je oddaljenost od tal večja za 3,5 centimetra.

Inženirji so izboljšali prostorsko učinkovitost kabine. Kabina že v predhodniku ni bila majhna, nova generacija pa bo s prostornostjo mnoge osupnila. Spredaj je prostora veliko, v drugi sedežni vrsti pa skoraj toliko, kolikor bi ga pričakoval v limuzinah s podaljšanim medosjem. Zdaj omogoča tudi namestitev sedmih sedežev. Zadnja bočna vrata se odpirajo pod kotom 86 stopinj, kar ob nizkem pragu omogoča lažje dostopanje do druge in tretje sedežne vrste.

Ponudba brez dizla

Trenutno je v ponudbi 1,5-litrski bencinski motor s 127 kilovati (173 konjskimi močmi). Honda se je pri CR-V zaradi zmešnjave z dizli tem odpovedala. V začetku prihodnjega leta bo ponudba bogatejša še za različico s priključnim hibridom. Na voljo je pet stopenj opremljenosti. Vstop v svet CR-V je dvokolesno gnana različica z ročnim menjalnikom in s paketom opreme comfort, za katero bo treba odšteti 27.900 evrov.

CR-V že v osnovi ponuja LED-žaromete in varnostni paket Honda sensing, ki združuje sistem sledenja voznega pasu, prilagodljiv aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo pred naletom spredaj in zapustitvijo voznega pasu ter zavorni sistem za ublažitev naleta. Del serijske opreme so tudi aktivne lopute, ki samodejno uravnavajo večji pretok zraka za hlajenje motorja ali manjši za boljšo aerodinamičnost.

Prvič v ponudbi s sedmimi sedeži

Paket elegance za 1.300 evrov doplačila ponuja večji multimedijski zaslon, dvopodročno klimatsko napravo, parkirne senzorje in kamero za vzvratno vožnjo. Tretja sedežna vrsta je za doplačilo 1.800 evrov mogoča v konfiguraciji s paketoma opreme elegance in lifestyle s štirikolesnim pogonom. Cene CR-V s štirikolesnim pogonom se začnejo pri 31.900 evrih. Brezstopenjski samodejni menjalnik je mogoč le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. V tem primeru motor dobi še dodatnih 15 kilovatov moči.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Redka honda po najnovejši modi
Avto
AvtoUroš Božin Redka honda po najnovejši modi 4

Slovenski trg je bogatejši za privzdignjeno hondo crosstar. To je tri centimetre višja in dodatno zaščitena honda jazz.

FINANCE
PMM
Hondin mestni terenec z edinstvenim hibridnim pogonom in idejami
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Hondin mestni terenec z edinstvenim hibridnim pogonom in idejami

V mesecu, polnem razkritij novih modelov, je lonček primaknila tudi Honda z novo generacijo majhnega športnega terenca HR-V, ki prinaša kopico uporabnih rešitev. Na našem trgu bo januarja 2022.

FINANCE
Avto
Novi civic v Evropo z zamudo in le še kot hibrid
Avto
AvtoUroš Božin Novi civic v Evropo z zamudo in le še kot hibrid

V ZDA že zapeljal na ceste, v Evropi ga lahko pričakujemo jeseni 2022. Na evropskih trgih bo na voljo le kot hibrid.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Hondin napredni SUV za sto Slovencev
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Hondin napredni SUV za sto Slovencev 1

Slovenski trgovci z avtomobili Honda so začeli prodajati novega HR-V, tretjo generacijo tega kompaktnega športnega terenca, ki pod privlačno, rahlo kupejevsko urezano karoserijo skriva prilagodljivo notranjost in hibridni pogonski sklop. Z vstopnim paktom opreme elegance stane 29.390 evrov.

FINANCE
Avto
Nissan zmanjšal napovedano izgubo, Honda povečala dobiček
Avto
AvtoUroš Božin Nissan zmanjšal napovedano izgubo, Honda povečala dobiček 7

Dobre novice iz japonske avtomobilske industrije: Nissan je presenetil in ustvaril dobiček iz poslovanja, Honda pa je dobiček povečala za 67 odstotkov.

FINANCE
Avto
Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti
Avto
AvtoBoštjan Paušer Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti 3

Volkswagen caddy pete generacije je nov dobesedno od nog do glave – večji, udobnejši, varnejši in digitaliziran.