Avto

Partner z novim imenom in v drugačni vlogi

Peugeot rifter je naslednik družinskega modela partner tepee, z novim imenom, bolj terensko podobo in večjo oddaljenostjo od tal pa naj bi pritegnil Slovence, ki ljubijo športne izlete v naravo. Cene se začnejo pri 18.150 ter končajo pri 25.600 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.09.2018 08:25
Dopolnjeno: 30.09.2018 08:49
Čas branja: 5 min

“Ni važno kakšen je avto in kako se pelje, samo da je prostoren in praktičen,” je (bila) filozofija mnogih slovenskih družin, ki iščejo veliko avtomobila za razmeroma malo denarja. V tej vlogi se je odlično znašel tudi mali družinski kombi Peugeot partner tepee, ki pa si želi v novi generaciji s privlačnim obrazom, moderno zasnovo in starimi vrednotami postati še nekaj več ter predvsem razširiti krog kupcev - tudi zato je v potniški različici postal rifter, v dostavni pa ostal partner.

Peugeot rifter je ob novem imenu dobil povsem nov izgled, ki je bolj v skladu s trendi, ki jih narekujejo športni terenci. Na pogled je tako malce bolj robusten, kot sta bratranca berlingo in combo life, da se ne boji vej in grmovja nakazujejo zajetne plastične obrobe, poleg tega pa je od tal oddaljen 18 centimetrov oziroma tri več kot Citroenova in Oplova različica. Kot nalašč za aktivne Slovence, ki s seboj pogosto tovorijo razne športne rekvizite ali pa se kako drugače gibljejo v naravi.

Prav aktivni posamezniki in pari naj bi bili med tistimi, ki naj bi jim rifter s svojo všečno zunanjo podobo in nekaj terenskimi prijemi (grip control, pomočnik pri spustu) hitreje popihal na dušo. Pa ne le z videzom, rifter je temeljito drugačen tudi v kabini.

Notranjost je v osnovi sicer podobna tisti, ki jo imata berlingo in combo life, vendar pa jo drugačno naredi i-cockpit. Novinec ima tako majhen in prirezan volanski obroč, nad njim pa velike analogne merilnike. Sredinska konzola je precej visoko postavljena, v dražjih paketih opreme pa v sebi skriva ogromen predal.

Rifterja lahko kupec opcijsko opremite še z velikim panoramskim strešnim oknom ter 8-palčnim zaslonom na dotik, slednji pa s pomočjo sistema Mirror Screen omogoča tudi povezavo s pametnimi mobilniki. V duhu modernih časov je na voljo tudi brezžično polnjenje in mnogi USB-priključki.

Ne glede na to, ali se bo v 440 cm dolgega rifterja zagledala mlada družina ali pa 40-letni moški, ki ne ve, kam bi s prostim časom in opremo, bo uporabnik cenil prostornost avtomobila.

Za (večje) družine je morda najbolj pomemben podatek, da je rifter na voljo s 5 ali za doplačilo 1.000 evrov s 7 sedeži (ki se lahko popolnoma odstranijo), pri čemer se v podaljšani različici L2 (475 cm in 700 evrov doplačila) ti tudi vzdolžno premikajo za 130 mm.

Rifter je lahko izdatno založen tudi z varnostno-asistenčnimi sistemi. Med njimi lahko najdemo sistema za samodejno zaviranje v sili ter ohranjanje vozila na voznem pasu, v pomoč sta tudi sistem za nadzor vozil v mrtvem kotu in nezbranost voznika, poleg znakov za hitrost pa lahko rifter prepozna še nekaj drugih. Na avtocesti bo voznik cenil radarski tempomat, na ozkih parkiriščih pa parkirna tipala na boku vozila ter kamero s 180-stopinjskim pogledom.

Kupcem so ob začetku prodaje na voljo že znani pogonski agregati, prevladujejo turbodizli. V ponudbi so tako tri različice novega 1,5-litrskega štirivaljnega motorja BlueHDi s 75, 100 ali 130 konji, šibkejša sta na voljo izključno z ročnim menjalnikom, močnejšo pa lahko kombinirate tudi z novo osemstopenjsko avtomatiko. Ponudbo zaokrožuje 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor puretech, ki zmore 110 konjev, povezan pa je s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Avtomatika pride prihodnje leto, ko se mu pridruži še 130-konjska različica.

Peugeot rifter z novim imenom še naprej ostaja praktičen avtomobil, ki bo zlahka zadovoljil potrebe družine, z njim pa se bodo dobro ujeli tudi vsi tisti, ki si prostega časa ne predstavljajo brez športnih izletov v naravo in rekvizitov, kot so kolesa, jadralne deske, smuči in podobno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008
Avto
AvtoMiloš Milač Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008 2

Peugeot 3008 in 5008 sta v novo leto zapeljala s kopico estetskih in tehničnih sprememb, manjši je dobil tudi priključni hibrid iz DS7 in C5 aircrossa

FINANCE
Avto
Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred
Avto
AvtoMiloš Milač Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred 6

Peugeot je po desetih letih dobil nov logotip, obenem pa je še krepko prenovil in razširil pojavnost blagovne znamke. Načrti so veliki in podrobno zastavljeni.

FINANCE
Avto
Peugeot 308: golfova francoska nočna mora
Avto
AvtoUroš Božin Peugeot 308: golfova francoska nočna mora 14

Nova generacija francoskega golfa stavi na športni videz. Dobil je kabel, novi logotip, dodatne poglede bo lovil s svetlečima levjima čekanoma. Na trg prihaja jeseni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Peugeotova elektroofenziva
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotova elektroofenziva 6

Kandidat za električni avto leta 2021: peugeot e-2008

FINANCE
Avto
Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV
Avto
AvtoUroš Božin Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV 1

Francozi še niso obupali nad karavani. Pravijo, da je zanje še vedno dovolj zanimanja, napovedi prihodnje prodaje pa stabilne.

FINANCE
PMM
Lev, ki ne zna rjoveti, čeprav z lahkoto ujame plen
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Lev, ki ne zna rjoveti, čeprav z lahkoto ujame plen 1

Peugeot 508 PSE je športnik, primeren za okoljsko zahtevne čase. Je hiter, celo zelo, a nikakor ne oster. Obenem pa je tih, udoben in seveda elektrificiran.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)