“Ni važno kakšen je avto in kako se pelje, samo da je prostoren in praktičen,” je (bila) filozofija mnogih slovenskih družin, ki iščejo veliko avtomobila za razmeroma malo denarja. V tej vlogi se je odlično znašel tudi mali družinski kombi Peugeot partner tepee, ki pa si želi v novi generaciji s privlačnim obrazom, moderno zasnovo in starimi vrednotami postati še nekaj več ter predvsem razširiti krog kupcev - tudi zato je v potniški različici postal rifter, v dostavni pa ostal partner.
Peugeot rifter je ob novem imenu dobil povsem nov izgled, ki je bolj v skladu s trendi, ki jih narekujejo športni terenci. Na pogled je tako malce bolj robusten, kot sta bratranca berlingo in combo life, da se ne boji vej in grmovja nakazujejo zajetne plastične obrobe, poleg tega pa je od tal oddaljen 18 centimetrov oziroma tri več kot Citroenova in Oplova različica. Kot nalašč za aktivne Slovence, ki s seboj pogosto tovorijo razne športne rekvizite ali pa se kako drugače gibljejo v naravi.
Prav aktivni posamezniki in pari naj bi bili med tistimi, ki naj bi jim rifter s svojo všečno zunanjo podobo in nekaj terenskimi prijemi (grip control, pomočnik pri spustu) hitreje popihal na dušo. Pa ne le z videzom, rifter je temeljito drugačen tudi v kabini.
Notranjost je v osnovi sicer podobna tisti, ki jo imata berlingo in combo life, vendar pa jo drugačno naredi i-cockpit. Novinec ima tako majhen in prirezan volanski obroč, nad njim pa velike analogne merilnike. Sredinska konzola je precej visoko postavljena, v dražjih paketih opreme pa v sebi skriva ogromen predal.
Rifterja lahko kupec opcijsko opremite še z velikim panoramskim strešnim oknom ter 8-palčnim zaslonom na dotik, slednji pa s pomočjo sistema Mirror Screen omogoča tudi povezavo s pametnimi mobilniki. V duhu modernih časov je na voljo tudi brezžično polnjenje in mnogi USB-priključki.
Ne glede na to, ali se bo v 440 cm dolgega rifterja zagledala mlada družina ali pa 40-letni moški, ki ne ve, kam bi s prostim časom in opremo, bo uporabnik cenil prostornost avtomobila.
Za (večje) družine je morda najbolj pomemben podatek, da je rifter na voljo s 5 ali za doplačilo 1.000 evrov s 7 sedeži (ki se lahko popolnoma odstranijo), pri čemer se v podaljšani različici L2 (475 cm in 700 evrov doplačila) ti tudi vzdolžno premikajo za 130 mm.
Rifter je lahko izdatno založen tudi z varnostno-asistenčnimi sistemi. Med njimi lahko najdemo sistema za samodejno zaviranje v sili ter ohranjanje vozila na voznem pasu, v pomoč sta tudi sistem za nadzor vozil v mrtvem kotu in nezbranost voznika, poleg znakov za hitrost pa lahko rifter prepozna še nekaj drugih. Na avtocesti bo voznik cenil radarski tempomat, na ozkih parkiriščih pa parkirna tipala na boku vozila ter kamero s 180-stopinjskim pogledom.
Kupcem so ob začetku prodaje na voljo že znani pogonski agregati, prevladujejo turbodizli. V ponudbi so tako tri različice novega 1,5-litrskega štirivaljnega motorja BlueHDi s 75, 100 ali 130 konji, šibkejša sta na voljo izključno z ročnim menjalnikom, močnejšo pa lahko kombinirate tudi z novo osemstopenjsko avtomatiko. Ponudbo zaokrožuje 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor puretech, ki zmore 110 konjev, povezan pa je s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Avtomatika pride prihodnje leto, ko se mu pridruži še 130-konjska različica.
Peugeot rifter z novim imenom še naprej ostaja praktičen avtomobil, ki bo zlahka zadovoljil potrebe družine, z njim pa se bodo dobro ujeli tudi vsi tisti, ki si prostega časa ne predstavljajo brez športnih izletov v naravo in rekvizitov, kot so kolesa, jadralne deske, smuči in podobno.