Dizelske domine padajo, vse več avtomobilskih proizvajalcev opušča dizelske motorje. Kot kaže, se evropska romanca z dizli končuje. Pripravili smo pregled avtomobilov, ki jih več ne bo mogoče kupiti z dizelskim motorjem.
Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.
Karizmatični šef Daimlerja Zetsche se poslavlja od uprave, na vrh Šved Kaellenius. Katere zmage in katere poraze je simpatični Nemec dosegel v kar 42 letni karieri v nemškem proizvajalcu in kdo je bodoči šef Daimlerja.
Nemški BMW je pod pritiskom okoljskih predpisov, trgovinskih vojn med Kitajsko in ZDA ter cenovnih vojn znižal napovedi dobička z osem- do desetodstotne na le sedemodstotno dobičkovno maržo.
Novi ford focus na slovenski trg prinaša pošten prepih v kompaktnem razredu. Celostno zelo dober avto pa ima precej višje cene kot prej. Analizirali smo nov položaj focusa, razloge za podražitev in preverili kaj ponuja za najmanj 16.990 evrov.
Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.
Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.
Porsche prvi nemški proizvajalec avtomobilov, ki bo opustil dizelske motorje, so sporočili iz nemškega proizvajalca športnih avtomobilov.
Hyundai i20 je še eden od avtomobilov, ki se v bitko za kupce na slovenskem trgu spušča le z bencinskimi motorji.
Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Ferrari pa pravi, da bo večino njegovih avtomobilov do leta 2022 poganjal hibridni pogon. »Od leta 2019 do 2022 bomo na trg poslati 15 novih modelov, je v predstavitvi razvojnega načrta podjetja do leta 2022 povedal prvi mož podjetja Louis Camilleri, ki je čelo prišel iz Philipa Morrisa.
»Zakaj trgovci tako radi predstavljajo cene svojih izdelkov s popusti? Zakaj gremo na bencinske črpalke pred podražitvijo, čeprav prihranek ponavadi pomeni manj kot evro, medtem ko nam evro pri nakupu avta ne pomeni nič,« razmišlja in pojasnjuje kolumnist Financ Peter Preglej.
Za konec še "kdo si upa" nemške kanclerke Angele Merkel, ki je izjavila da, subvencije, ki pomagajo prepričati Nemce, da kupujejo električna vozila, so povečale povpraševanje, ne morejo trajati večno in reciklaža odhajajočega predsednika uprave Daimlerja Dieterja Zetscheja, ki je uresničevanje svojih drznih ciljev prestavil na ramena svojega naslednika.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.